eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmTVN7: Nadamy drugą cześć filmu SIÓSTR WACHOWSKICH Matrix Reaktywacja...Re: TVN7: Nadamy drugą cześć filmu SIÓSTR WACHOWSKICH Matrix Reaktywacja...
    From: trybun <M...@j...cb>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: TVN7: Nadamy drugą cześć filmu SIÓSTR WACHOWSKICH Matrix
    Reaktywacja...
    Date: Wed, 21 Jul 2021 10:18:23 +0200
    <60eac82c$0$508$65785112@news.neostrada.pl> <scei1o$fb4$1@gioia.aioe.org>
    <60eadedb$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <scjk29$1dbp$1@gioia.aioe.org>
    <60ed5a4c$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <scjnt8$196a$1@gioia.aioe.org>
    <60ed8db0$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <scuc20$10jh$1@gioia.aioe.org>
    <60f34141$0$550$65785112@news.neostrada.pl> <sd5u2l$q0p$1@gioia.aioe.org>
    <60f6eb3f$0$522$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 20.07.2021 o 17:26, _Master_ pisze:

    > No właśnie. Lewak opór (choćby bierny)
    >
    > "nic mi do tego, szanuję ale nie pochwalam, po ludzku pomogę ale nie
    > będę gloryfikował, nie wyślę dziecka na takie zajęcia ale inni niech
    > podejmują swoje decyzje, Nie podoba mi się ten widok ale to toleruję
    > ale jak zaczną wpierdalać się w moje życie to powiem NIE! i stanę w
    > obronie moich wartości..."
    >
    > wobec idei lgbt NAZYWA FASZYSTOWSKIM PRZEŚLADOWANIEM.
    >
    > Każdy kto się nie przyłączy jest uważany za gorszego, nieludzkiego,
    > głupiego, zatwardziałego, nie otwartego na świat i pewnie kiedyś kogoś
> [...]

    A tak szczerze, czy nie jest to prawdą, bo komu normalnemu może
    przeszkadzać np małżeństwo dwu lesbijek?

    A tak nawiasem - póki co to z brunatnym terrorem jest problem, a nie z
    czerwonym.

    Jeżeli nie da się wytłumaczyć, wyedukować że nie ma zgody na terror
    wobec innych niewinnych ludzi to można nawet reaktywować gilotynę.