eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmTVN7: Nadamy drugą cześć filmu SIÓSTR WACHOWSKICH Matrix Reaktywacja...Re: TVN7: Nadamy drugą cześć filmu SIÓSTR WACHOWSKICH Matrix Reaktywacja...
    Subject: Re: TVN7: Nadamy drugą cześć filmu SIÓSTR WACHOWSKICH Matrix
    Reaktywacja...
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: _Master_ <M...@...pl>
    Date: Tue, 20 Jul 2021 17:26:52 +0200

    W dniu wtorek-20-lipca-2021 o 09:30, trybun pisze:
    > I jeszcze jedno - proszę nie mylić wolności z swobodą do prześladowania
    > innych ludzi.

    No właśnie. Lewak opór (choćby bierny)

    "nic mi do tego, szanuję ale nie pochwalam, po ludzku pomogę ale nie
    będę gloryfikował, nie wyślę dziecka na takie zajęcia ale inni niech
    podejmują swoje decyzje, Nie podoba mi się ten widok ale to toleruję ale
    jak zaczną wpierdalać się w moje życie to powiem NIE! i stanę w obronie
    moich wartości..."

    wobec idei lgbt NAZYWA FASZYSTOWSKIM PRZEŚLADOWANIEM.

    Każdy kto się nie przyłączy jest uważany za gorszego, nieludzkiego,
    głupiego, zatwardziałego, nie otwartego na świat i pewnie kiedyś kogoś
    ZABIŁ a jak nie to przynajmniej ogranicza lewacką przestrzeń życiową.

    Pozamykacie nas w obozach? ;-)