eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmTVN7: Nadamy drugą cześć filmu SIÓSTR WACHOWSKICH Matrix Reaktywacja... › Re: TVN7: Nadamy drugą cześć filmu SIÓSTR WACHOWSKICH Matrix Reaktywacja...
    From: trybun <M...@j...cb>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: TVN7: Nadamy drugą cześć filmu SIÓSTR WACHOWSKICH Matrix
    Reaktywacja...
    Date: Wed, 21 Jul 2021 10:17:07 +0200
    <60eac82c$0$508$65785112@news.neostrada.pl> <scei1o$fb4$1@gioia.aioe.org>
    <60eadedb$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <scjk29$1dbp$1@gioia.aioe.org>
    <60ed5a4c$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <scjnt8$196a$1@gioia.aioe.org>
    <60ed8db0$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <scuc20$10jh$1@gioia.aioe.org>
    <60f34141$0$550$65785112@news.neostrada.pl> <sd5u2l$q0p$1@gioia.aioe.org>
    <60f6e894$0$510$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 20.07.2021 o 17:15, _Master_ pisze:

    > Bo tak stanowi prawo.
    >
    > A dlaczego Ty chcesz małżeństwa?
    > Przecież to średniowieczny przeżytek skostniałego katolstwa...
    >
    > Dlaczego nie domagasz się wymyślenia papierka że możesz odwiedzić w
    > szpitalu? Dlaczego nie domagasz się zrobienia porządku z podatkami
    > spadkowymi? Zlikwidowania tego holerstwa.
    >
    > Wiem dlaczego. Bo w ftuuu demokratycznym kraju większość nadała
    > małżeństwu hetero przywileje. Przywileje za wychowanie następnych
    > pokoleń. Uznano że ten wysiłek powinien być nagradzany.
    >
    > Dopóki większość w tfuu demokracji nie zmieni tego prawa możesz sobie
> [...]

    Pierwsze odpowiedź, ew. pytania po odpowiedzi. Powtarzam, co Cię
    motywuje do tego weta ws małżeństw dla pedziów?

    Bo sama (popieprzona) konstytucja prawi że "związek małżeński to
    podstawowa komórka społeczna", dlaczego więc niektórym ludziom się tego
    odmawia, i powtórka pytania - dlaczego Ty odmawiasz?

    Małżeństwa dla odmieńców do dla państwa żaden problem, to tylko wam
    prawakom taka możliwość z jakiegoś powodu nie pozwala spać po nocach.