  • 71. Data: 2010-05-05 23:09:05
    Temat: Re: TVN Turbo "Pirat"
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Cavallino w <news:hrsl7t$h5p$1@news.onet.pl>:

    > Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości

    > Nie.
    > Są dwa zakręty, powiedzmy w odległości 500 od siebie.

    Powiedzmy, że to jest "pomiędzy dwoma zakrętami", to i tak bez znaczenia.

    > I pomiędzy nimi jest po 250 m przerywanej dla każdego kierunku ruchu
    > (wiadomo że zakaz wyprzedzania jest bezpośrednio przed zakrętem, a jego brak
    > po zakręcie).

    Skąd wiadomo?

    I jesteś pewien, że tam nie ma pomiędzy tymi P-3b, linii P-1b, P-1d

    > A tak bez bezpodstawnych ataków personalnych dyskutować nie umiesz?

    To, że daję alternatywę to dla Ciebie jest atakiem? Tym razem nieciekawie
    piszesz.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 72. Data: 2010-05-05 23:17:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Powiedzmy, że to jest "pomiędzy dwoma zakrętami", to i tak bez znaczenia.

    > Skąd wiadomo?

    Logika.

    > I jesteś pewien, że tam nie ma pomiędzy tymi P-3b, linii P-1b, P-1d

    Głowy nie dam, ale tak mi się właśnie wydaje.

    > To, że daję alternatywę

    To że skończyłeś o merytoryce, a zacząłeś o intelokutorze - owszem, to jest
    personalnym atakiem.

  • 73. Data: 2010-05-05 23:27:21
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Cavallino w <news:hrsn8c$n5p$1@news.onet.pl>:

    > Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości

    > Logika.

    Pokazać Ci film z zakrętem oznaczonym ostrzegawczym znakiem pionowym i
    przerywaną na zakręcie?

    > Głowy nie dam, ale tak mi się właśnie wydaje.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > To że skończyłeś o merytoryce, a zacząłeś o intelokutorze - owszem, to jest
    > personalnym atakiem.

    Może przypomnę:

    TomN: Nie pamiętam, żebym widział gdzieś P-3 przechodzące w P-3
    Cavallino: A ja tak

    To pamiętasz, czy ci się wydaje -- a może trolujesz? ;P

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 74. Data: 2010-05-05 23:34:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > To pamiętasz, czy ci się wydaje -- a może trolujesz? ;P

    Szkoda klawiatury - nie chcesz dyskutować, a tylko pyskować, to napisz od
    razu, zamiast gitarę zawracać.

  • 75. Data: 2010-05-05 23:53:26
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Cavallino w <news:hrso9c$pja$1@news.onet.pl>:

    > Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości

    > Szkoda klawiatury

    Ano szkoda:

    TomN: Nie pamiętam, żebym widział gdzieś P-3 przechodzące w P-3
    Cavallino: A ja tak
    TomN: jesteś pewien...
    Cavallino: Głowy nie dam, ale tak mi się właśnie wydaje.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 76. Data: 2010-05-06 07:40:41
    Od: "mcgregor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mcgregor" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jednostronnie przekraczalną po skończeniu wyprzedzania. I jeszcze te
    > teksty od policmajstra, że "przepisów Pan nie zna ..." i tekst narratora
    > że " niektórzy uczą się przepisów dopiero od drogówki". W kodeksie jest
    > napisane linia P-3 - "Linia jednostronnie przekraczalna oznacza zakaz
    > przejeżdżania przez tę linię od strony linii ciągłej i najeżdżania na nią,
    > z wyjątkiem powrotu po wyprzedzaniu na położony przy linii przerywanej pas
    > ruchu zajmowany przed wyprzedzaniem." Moim zdaniem nie było w tym
    > przypadku podstawy do wypisania mandatu.
    Podsumowując wszystkie wasze wypowiedzi chcę uściślić, że wyprzedzanie
    rozpoczęto na linii przerywanej, a powrót na pas ruchu był na linii
    jednostronnie przekraczalnej. Niezależnie, czy linia przerywana była z
    prawej czy z lewej strony nie ma mowy o wykroczeniu.

  • 77. Data: 2010-05-06 08:04:25
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Jurand wrote:

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:hrrgot$au6$1@news.onet.pl... >Użytkownik "Massai"

    > Nie jest to bełkot, tylko Wy coś bełkoczecie.
    >
    > 1. Linię jednostronnie przerywaną można ZAWSZE przekroczyć OD STRONY
    > LINII PRZERYWANEJ. To jest pierwsze primo i najważniejsze. Dopóki
    > tego przepisu nie łamiesz - nie ma w ogóle mowy o nałożeniu
    > jakiegokolwiek mandatu.

    Czyli rozpoczynam manewr wyprzedzania na po prostu przerywanej, która
    przechodzi w jednostronnie przerywaną (pozwalającą na wyprzedzanie tym
    jadącym z naprzeciwka) - i tego przepisu nie łamię.
    Wracając na swój pas - przekraczam tę jednostronnie przerywaną od
    strony gdzie jest przerywana.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 78. Data: 2010-05-06 08:19:11
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-05-05 17:26, *Jurand* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    WOW! gdzie?

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 79. Data: 2010-05-06 08:20:41
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-05-05 17:29, *Jurand* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Bzdura.
    >
    > W drugim przypadku przejeżdżając z pasa lewego na prawy (zaznaczając, że
    > wyprzedzanie zacząłeś, nim pojawiła się podwójna linia) zmieniasz pas OD
    > STRONY LINII PRZERYWANEJ, a więc nie łamiesz przepisu, mówiącego:
    > "Linia jednostronnie przekraczalna oznacza zakaz przejeżdżania przez tę
    > linię od strony linii ciągłej"

    Aż do kalendarza spojrzałem, czy może dzisiaj 1 kwietnia jest :) - no
    ale nie - znaczy nie żartujesz? :)

  • 80. Data: 2010-05-06 08:33:08
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-05-06 07:40, *mcgregor* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

> [...]
    > jednostronnie przekraczalnej. Niezależnie, czy linia przerywana była z
    > prawej czy z lewej strony nie ma mowy o wykroczeniu.

    Nieprawda - nie ma mowy tylko wtedy jak wracasz na pas przy linii
    przerywanej.