-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: TVN Turbo "Pirat"
Date: Tue, 11 May 2010 00:01:07 +0000 (UTC)
Organization: DOM
Lines: 37
Message-ID: <1...@b...poznan.pl>
References: <hrqu4h$qgt$1@news.onet.pl> <hrr4g6$7d9$1@news.onet.pl>
<hrr5jf$a3s$1@news.onet.pl> <hrr8ro$im1$1@news.onet.pl>
<c1.01.3L82dF$IV1@mike.oldfield.org.pl>
<0...@b...poznan.pl> <hs78tr$1mn$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: host-79.173.13.135.tesatnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1273536067 10991 79.173.13.135 (11 May 2010 00:01:07 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 11 May 2010 00:01:07 +0000 (UTC)
User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
[+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.7
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2278912
[ ukryj nagłówki ]Osobnik posiadający mail j...@i...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
następuje:
>> dlatego, ze zanim zaczniesz wracac na swój pas, jestes na pasie ,
>> gdzie przerywana linia jest po takiej stronie, ze na ten pas wjechac
>> by ci nie było wolno.
>
> Nie.
> Nie ma nigdzie takiego przepisu, który nie pozwala Ci jechać pasem
> jezdni (dowolnym). Są przepisy, nie pozwalające w określonej sytuacji
> na ten pas wjechać, dokonując zmiany pasa. I nic więcej. Reszta to
> jest Twoja nadinterpretacja.
>
aha, czyli twoja interpretacja jest taka, ze intencja ustawodawcy było
umozliwienie zgodne z prawem jazdy lewym pasem tam, gdzie patrzac od strony
pasa prawego mamy linie ciagla?
Inaczej - przejechac nie mozna, ale jak juz sie na drugim pasie jest, to
jechac mozna?
Uwazasz, ze taka była intencja?
>> Ergo - przepis dosłownie mowi, ze nie wolno przejezdzac lini ciagłej,
>> ale jako intencja - masz sie nie znajdowac na innym pasie, jezeli
>> masz linie ciagla przy pasie po ktorym defaultowo powinienes sie
>> poruszac.
>>
>> Tradycyjnie - nie mozna az tak bardzo literalnie czytac prawa!
>
> Mylisz się - trzeba tak czytać.
Mylisz sie, jescze raz przypominam okreslenie "intencja ustawodawcy"
Czy intencja było umozliwienie poruszania sie lewym pasem np. na drodze,
gdzie jest ograniczona widocznosc ze wzgledu na jazde pod góre?
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."
Zbigniew Trzaskowski
Następne wpisy z tego wątku
- 11.05.10 19:01 Tom N
- 12.05.10 00:53 Adam Płaszczyca
Najnowsze wątki z tej grupy
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
Najnowsze wątki
- 2025-03-12 Ryga => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i Kad
- 2025-03-12 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-12 Warszawa => Programista C <=
- 2025-03-12 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-03-12 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- 2025-03-12 Warszawa => Generative AI Engineer <=
- 2025-03-12 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-12 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Production Coordinator / Representant Product Dev <=
- 2025-03-12 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-12 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Junior Digital Product Manager <=