  • 31. Data: 2011-01-11 14:29:56
    Temat: Re: TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD
    Od: "marek" <s...@o...pl>

    > A kto mówił o jeździe w zakręcie z gazem w podłodze?

    ja sie pytam. odpowiesz?

  • 32. Data: 2011-01-11 14:33:38
    Od: Voytek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-01-11 14:29, marek pisze:

    > ja sie pytam. odpowiesz?

    Nie wiem - nie jeździłem Foką RS z gazem w podłodze w zakręcie.
    Ale Ty pewnie wiesz...

  • 33. Data: 2011-01-11 14:33:45
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "marek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > ja sie pytam. odpowiesz?

    A co takie coś potrafi? Nawet na gąsienicach się poślizgnie w warunkach max
    gaz, zakręt, ślisko.

  • 34. Data: 2011-01-11 14:36:23
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 11/01/2011 13:33, Agent wrote:

    > Użytkownik "marek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A co takie coś potrafi? Nawet na gąsienicach się poślizgnie w warunkach
    > max gaz, zakręt, ślisko.

    Granada?

    Kamil

  • 35. Data: 2011-01-11 14:50:50
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    On 2011-01-11 14:02, kamil d wrote:

    > Gość jadący w210 kombi też sobie poradził, nawet fajnie mu poślizgi
    > wyszły. W innych odcinkach nieźle dawał radę taki młody w MX5 ale było
    > widać, że często trenuje i auto przygotowane. Był też klient w nowym
    > Mustangu, przejechał mało efektownie ale afair czysto.

    Nie kłam! ;-) Samochody z napędem RWD nie mają prawa jeździć poprawnie
    po śliskiej nawierzchni ;-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 36. Data: 2011-01-11 15:25:01
    Od: "Rafal T." <r...@v...pl>

    W dniu 11-01-11 12:36, neoniusz pisze:

    > Probowalem w zeszlym tygodniu wyjechac MB W124 E320 z garazu. Skonczylo
    > sie na pchaniu. Po prostu zaryl sie w sniegu. FWD i AWD
    > wjezdzaja/wyjezdzaja tam bez problemu. A on po prostu wyjechal na
    > kawalek i zaczal mielic kolami, radosnie migajac pomaranczowym
    > trojkatem. Ani do przodu ani do tylu. Jak stanie, to tylko pchanie.
    > Wlaczenie/wylaczenie ASR nic nie daje.

    Masz podjazd w górę? Tzn jak wyjeżdżasz z garażu to pod górkę? Ja mam
    s210 i nie mam tego problemu - a wlasnie FWD mają problem z powodu
    przeniesionej masy na tyl. A czym bardziej przyśpieszają to zaczyna
    przód uciekać w lewo lub w prawo....

    rt

  • 37. Data: 2011-01-11 15:25:54
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-01-11 14:50, Yans van Horn pisze:

    > Nie kłam! ;-) Samochody z napędem RWD nie mają prawa jeździć poprawnie
    > po śliskiej nawierzchni ;-)

    Piwo! :>

    --
    Karolek

  • 38. Data: 2011-01-11 15:44:35
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 11/01/2011 13:50, Yans van Horn wrote:

    > Nie kłam! ;-) Samochody z napędem RWD nie mają prawa jeździć poprawnie
    > po śliskiej nawierzchni ;-)

    A wy znowu jak dzieci, czy lepiej miec zlamana lewa czy prawa noge,
    podczas gdy AWD przejezdaja obok biegajacych z lopatami wlascicieli
    obydwu napedow.

    Kamil

  • 39. Data: 2011-01-11 15:50:44
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 11 Jan 2011 14:44:35 +0000, kamil wrote:
    >A wy znowu jak dzieci, czy lepiej miec zlamana lewa czy prawa noge,
    >podczas gdy AWD przejezdaja obok biegajacych z lopatami wlascicieli
    >obydwu napedow.

    No tak, tylko ze lopata ta ja machalem raz na 2 lata, a AWD pali
    wiecej caly czas :-)

    J.

  • 40. Data: 2011-01-11 16:08:26
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 11/01/2011 14:50, J.F. wrote:

    > No tak, tylko ze lopata ta ja machalem raz na 2 lata, a AWD pali
    > wiecej caly czas :-)

    Blota, lisci, zwiru i kaluz na drogach pelno, jakos te spalanie
    przeboleje. :)

    Kamil