  • 181. Data: 2011-01-13 22:49:03
    Temat: Re: TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 12.01.2011 Filip KK <n...@n...pl> napisał/a:

    > Po to jest napęd na tylnej osi a na przedniej sterowanie, żeby bez
    > problemu postawić auto bokiem przed zakrętem. W przednim napędzie musisz
    > ZABLOKOWAĆ tylne koła, żeby postawić go bokiem w zakręcie.

    Bzdura.

    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net

  • 182. Data: 2011-01-13 22:51:33
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Wed, 12 Jan 2011 18:43:38 +0100, Filip KK <n...@n...pl> wrote:

    > Po to jest napęd na tylnej osi a na przedniej sterowanie, żeby bez
    > problemu postawić auto bokiem przed zakrętem. W przednim napędzie musisz
    > ZABLOKOWAĆ tylne koła, żeby postawić go bokiem w zakręcie.

    Ale miałem mądrą mikrę. Sama wiedziała, kiedy zablkować tylne
    koła...

    > FWD - mniejsza sterowność, mniej możliwości, podsterowność
    > RWD - większa sterowność, więcej możliwości, nadsterowność

    Jak kierowca pizda, to i jednym i drugim wyleci po stycznej do
    zakrętu.

    r.
    _____________

  • 183. Data: 2011-01-13 22:52:04
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-01-13, Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> wrote:

    > Dlaczego wadą ma być przewidywalne zachowanie i łagodna reakcja?

    Problemy z szybkimi zmianami prawo/lewo? (nie wiem, pytam się)

    > Nie sądzę, żeby najtańsze i najwolniejsze auta z gamy były dobrą
    > wizytówką firmy -- nie łudźmy się, o ile M3 startujące w LeMans
    > może nieźle sprzedawać BMW, o tyle jakaś jedynka (której
    > właściciele czasem nie wiedzą co mają) raczej słabo będzie
    > sprzedawać grube trójki, piątki, szóstki czy siódemki.

    Raczej nie jedynka, tylko hasło "nasze samochody co roku wygrywają
    rajdy".

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 184. Data: 2011-01-13 22:54:10
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2011-01-13 22:49, Adam 'Chloru' Drzewososki pisze:
    > Bzdura.

    Nie dziw się. Większość arcymistrzów PMSu kończy edukację na kręceniu
    kółek wokół śmietnika przy użyciu hamulca ręcznego.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 185. Data: 2011-01-13 22:58:40
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 13.01.2011 Krzysiek Kielczewski <k...@g...com> napisał/a:

    > Problemy z szybkimi zmianami prawo/lewo? (nie wiem, pytam się)

    To nie KJS ;-)

    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net

  • 186. Data: 2011-01-13 23:06:30
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-01-13, Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net> wrote:

    > To nie KJS ;-)

    Ale promienie zakrętów mniejsze niż na torach, nie?

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 187. Data: 2011-01-13 23:09:10
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 13 Jan 2011 22:52:04 +0100, Krzysiek Kielczewski
    <k...@g...com> wrote:

    > Problemy z szybkimi zmianami prawo/lewo? (nie wiem, pytam się)

    Między nerwowością, a kiepską kierowalnością jest spore pole do
    wykorzystania.

    > Raczej nie jedynka, tylko hasło "nasze samochody co roku wygrywają
    > rajdy".

    Do tego musieliby zbudować WRC. Czyli 4.2m długości, AWD i 1600
    turbo. Jakie auto pasuje do takiej koncepcji? M6?

    r.
    _____________

  • 188. Data: 2011-01-13 23:26:25
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 13.01.2011 Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> napisał/a:

    > Do tego musieliby zbudować WRC. Czyli 4.2m długości, AWD i 1600
    > turbo. Jakie auto pasuje do takiej koncepcji? M6?

    Ja wiem ja wiem. Mini Cooper! :->

    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net

  • 189. Data: 2011-01-13 23:26:48
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 13 Jan 2011 00:45:12 +0100, Filip KK <n...@n...pl> wrote:

    >Pokaż mi choć jedno auto FWD, które posiada załóżmy 1000 koni.

    Ty czytasz co się pisze? Czy tylko tak sobie klepiesz?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 190. Data: 2011-01-13 23:27:16
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    > Ale promienie zakrętów mniejsze niż na torach, nie?

    Tak ale dalej większe niż nawrotów wokół pachołka lub śmietnika ;)

    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net