  • 1. Data: 2011-06-29 18:31:45
    Temat: TV zauwazyła, że na drogasch są motocykle
    Od: masti <g...@t...hell>

    wreszcie telewizyjna promocja społeczna promoto :)
    http://orlenbezpiecznedrogi.pl/

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 2. Data: 2011-06-29 18:59:03
    Temat: Re: TV zauwazyła, że na drogasch są motocykle
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    >wreszcie telewizyjna promocja społeczna promoto :)
    >http://orlenbezpiecznedrogi.pl/

    szybki jesteś ;)

  • 3. Data: 2011-06-29 19:12:53
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 29 Jun 2011 20:59:03 +0200 osobnik zwany blur wystukał:

    proszę bardzo :)

  • 4. Data: 2011-06-29 23:28:22
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 180 roku bieżącego, masti zeznał(a) jak następuje:

    > wreszcie telewizyjna promocja społeczna promoto :)
    > http://orlenbezpiecznedrogi.pl/

    Interia też zauważyła.
    http://motoryzacja.interia.pl/motocykle/news/masz-mo
    tocykl-stoj-w-korku-albo-zaplacisz-mandat,1656579,30
    17

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 5. Data: 2011-06-29 23:48:36
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-06-29 20:31, masti pisze:

    > wreszcie telewizyjna promocja społeczna promoto :)
    > http://orlenbezpiecznedrogi.pl/

    Mój słuch kuleje.

    1. Kampania wali rubikiem, i to jest primo (brakuje klasków w
    tle, albo jakiegoś AMENO)

    2. Może mi ktoś powiedzieć jaka jest kwestia śpiewana w "3
    wersie" ?

    Rozumiem tak:

    1. Niech żyje patrzenie w lusterka !

    2. Niech żyje używanie migaczy ! (He he he , co to są migacze ?
    Ludzie z tikiem nerwowym ?)

    3. Niech żyje zachowywanie bezpiecznych odstępów ??? (dobrze to
    słyszę ?)

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 6. Data: 2011-06-30 05:27:01
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    PawelK vel Pablo <e...@...stopce> napisała rzekomo
    > Dnia 180 roku bieżącego, masti zeznał(a) jak następuje:
    > Interia też zauważyła.
    > http://motoryzacja.interia.pl/motocykle/news/masz-mo
    tocykl-stoj-w-korku-al
    > bo-zaplacisz-mandat,1656579,3017

    I zerznela artykul wyprodukowany przez "profesora" na zamowienie
    "poszkodowanego" cwaniaczka, ktoren sie produkowal na tej grupie.

    Moj ulubiony fragment, to ten o zakazie zmiany pasa, bo "czesc pojazadow
    porusza sie po jednym, a czesc po drugim pasie".

    Kuref, jeszcze jakis debil wezmie to do serca.

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 7. Data: 2011-06-30 11:29:36
    Temat: Re: TV zauwazy?a, ?e na drogasch s? motocykle
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 30.06.2011 Jasio <b...@g...pl> napisał/a:

> [...]
    > porusza sie po jednym, a czesc po drugim pasie".
    >
    > Kuref, jeszcze jakis debil wezmie to do serca.

    Sytuacja powoli się zmienia i trzeba się dostosować, bezpieczeństwo
    ponad wszystko. Więc może by tak w ramach promocji bezpiecznego poruszania
    się po mieście motocyklami, zorganizować oddolną inicjatywę społeczną.
    Myślę że wystarczy kilkadziesiąt motocykli (żeby dało się je zauważyć)
    i wzorcowe regularne przejazdy przez miasto. Najlepiej w dniach i godzinach
    kiedy jak najwięcej kierowców aut będzie miało okazję zobaczyć, jak zgonie z
    najnowszą (promowaną w mediach) wykładnią PoRD potrafią poruszać się
    motocykliści. Tak zupełnie zgodnie z przepisami jeden pojazd na jednym pasie
    z bezpiecznymi odstępami, bezpiecznym ruszaniem spod świateł po upewnieniu
    się że na pewno nikt nie wyjedzie z boku na czerwonym itp.

    Skoro innym uczestnikom ruchu udało się zwrócić uwagę ustawodawcy to dlaczego
    nie motocyklistą?
    Oczywiście pomysł (nie mój zresztą) trzeba dopracować, odpowiednio wybrać
    trasy i zorganizować przejazdy. Bezpieczeństwo ponad wszystko.

    Miasta które wezmą udział w akcji niech się fpiujom.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 8. Data: 2011-06-30 11:30:48
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 11-06-30 01:28, PawelK vel Pablo pisze:
    > Interia też zauważyła.
    > http://motoryzacja.interia.pl/motocykle/news/masz-mo
    tocykl-stoj-w-korku-albo-zaplacisz-mandat,1656579,30
    17

    Interpretacja jest błędna. Przeciskanie się jest na granicy prawa, ale
    jest dozwolone.

    --
    Tom01

  • 9. Data: 2011-06-30 11:34:51
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-30, kakmar <k...@g...com> wrote:

> [...]
    > z bezpiecznymi odstępami, bezpiecznym ruszaniem spod świateł po upewnieniu
    > się że na pewno nikt nie wyjedzie z boku na czerwonym itp.

    Juz widze ten sznurek 100 motocykli na trasie torunskiej, gesiego i po
    2m przerwy pomiedzy nimi. Liczac 2 metry na motocykl + 2 metry na odstep
    to 100 motocykli daje juz 400m ;-) Jeszcze zarzucilbym jakas kamizelke -
    Stoje w korku bo jezdze przepisowo.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2011-06-30 11:35:20
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-06-30 13:30:48 +0200, Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> said:

    tocykl-stoj-w-korku-albo-zaplacisz-mandat,1656579,30
    17

    Interpretacja

    > jest błędna. Przeciskanie się jest na granicy prawa, ale jest dozwolone.

    My to wiemy, wytłumacz to dziennikarzynom.

    de Fresz