  • 21. Data: 2011-06-30 22:25:52
    Temat: Re: TV zauwazyła, że na drogasch są motocykle
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 11-06-30 19:07, Sir Piernik pisze:
    > Moim zdaniem jestes w bledzie. To nie propagowanie kretynizmu tylko
    > bezsilna wscieklosc niedouka

    To ja już wolę kretynizm, bo jak myślę że to ktoś celowo, to nie dość że
    krew zalewa to i scyzoryki się w kieszeni same otwierają.

    --
    Tom01

  • 22. Data: 2011-07-01 11:01:57
    Od: Kefir <a...@g...com>

    Elou!
    On Jun 30, 1:48 am, "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> wrote:

    > Mój słuch kuleje.
    >
    > 1. Kampania wali rubikiem, i to jest primo (brakuje klasków w
    > tle, albo jakiegoś AMENO)

    Celnie powiedziane, też jestem uczulony na tegoz osobnika z
    przeogromnym ciagiem na forse. Do konca zzerala mnie ciekawosc kiedy
    wejda chipsy i "Verva" ;)
    Dobrze jednak, ze cos tam sie mowi ze wsparciem znanych twarzy, choc
    nie sadze by "masy" rozpoznawaly Czachora.

    --
    Pozdrawiam, Artur vel Kefir & czypadaki

  • 23. Data: 2011-07-01 19:21:05
    Temat: Re: TV zauwazy?a, ?e na drogasch s? motocykle
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 2011-06-30 13:29, kakmar pisze:
    > Myślę że wystarczy kilkadziesiąt motocykli (żeby dało się je zauważyć)
    > i wzorcowe regularne przejazdy przez miasto.

    Rowersy szykują coś takiego (ale w kontekście buspasów) na niedzielę:
    http://www.zm.org.pl/?a=rowerowe_buspasy-116

    --
    Alf/red/

  • 24. Data: 2011-07-02 19:02:54
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-29 20:31, masti pisze:

    > wreszcie telewizyjna promocja społeczna promoto :)
    > http://orlenbezpiecznedrogi.pl/

    jak bylo to nie lece po piwo, bo za mokro jest;]

    http://satanizm.eu/Sara-rozbieRa-sie.mov

    tutaj artykul:
    http://satanizm.eu/mag-zArzyna-dzIeckO-na-kurhanie

    --
    pozdrawiam serdecznie
    sowa

  • 25. Data: 2011-07-02 19:51:19
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"sowa"
    jak bylo to nie lece po piwo, bo za mokro jest;]

    Ja poprosze taka na myszach, mozesz zamowic bez wychodzenia...
    singlemalt.pl

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 26. Data: 2011-07-02 20:13:10
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-02 21:51, Tytus z domQ pisze:

    > singlemalt.pl

    koneser sie znalazl...:P

    zdrowko:)

    "jeżeli człowiek wyje do księżyca, znaczy, że jest niedopity"

    --
    pozdrawiam serdecznie
    sowa

  • 27. Data: 2011-07-02 21:06:41
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    W dniu 2011-06-30 19:07, Sir Piernik pisze:
    > Tom01 pisze:
    > ...>8

    > Moim zdaniem jestes w bledzie. To nie propagowanie kretynizmu tylko
    > bezsilna wscieklosc niedouka ktory sie wzial za dziennikarstwo ale ma na
    > tyle rozumu by nie wsiadac (zdajac sobie sprawe z wlasnej ulomnosci) na
    > motocykl.

    a wierszówke musi zrobić bo na chlebek trzeba zapracować. Dziennikarstwo
    w naszym kraju dobiło do dna. Ale to NTG, więc nie będe się rozpisywał,
    a mógłbym długo o tym pisać ...

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 28. Data: 2011-07-04 15:51:52
    Od: witek na torpedzie <w...@w...666>

    "Rafa? \"SP\" Gil" wrote:

    > Brak dykcji to ma Pan Artur (
    > http://www.youtube.com/watch?v=_1pwfPbcQHY )

    > Oni nie mamroczą tylko popiskują, i coś tracę nadzieję, że ktoś
    > mi powie co jest "w 3 zwrotce" ...

    Niech zyje sam motyl na niebezpiecznych paseeemkaaaach

  • 29. Data: 2011-07-11 05:55:39
    Od: lesor <l...@o...pl>

    On 2 Lip, 21:02, sowa <m...@p...onet.pl> wrote:

    > jak bylo to nie lece po piwo, bo za mokro jest;]
    >
    > http://satanizm.eu/Sara-rozbieRa-sie.mov

    HD Glajda i nie zapiety kask "chiński shoei" YOHE :)

    --
    pozdrawiam, lesor
    cb1300