  • 1. Data: 2011-06-29 09:24:32
    Temat: Sprzedam Dual Injector do Scottoilera
    Od: Marcin Gardeła <m...@o...pl>

    Yo
    Zaszalałem i bez sprawdzania strzeliłem sobie Scottoilera z Dual
    Injectorem. Oczywiście okazało się, że nijak nie idzie tego wsadzić w
    VFR z jej wykręconym wahaczem bez jakichś cudacznych kombinacji a mi się
    kombinować po prostu nie chce.
    W związku z tym mam do sprzedania dwudniowy zestaw Dual Injector, który
    nie był nigdy używany. Cena nowego 108 zł, powiedzmy, że oddam za 75, w
    tym przesyłka.
    Jak znajdę czas wystawię na Allegro.

    --
    Diobeu
    VFR800 '01

  • 2. Data: 2011-06-29 10:23:19
    Temat: Re: Sprzedam Dual Injector do Scottoilera
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    W dniu 29.06.2011 11:24, Marcin Gardeła pisze:
    > który nie był nigdy używany.

    hmm... podwójne przeczenie oznacza true

    - gildor

  • 3. Data: 2011-06-29 10:44:12
    Od: Marcin Gardeła <m...@o...pl>

    W dniu 2011-06-29 11:24, Marcin Gardeła pisze:
> [...]
    > W związku z tym mam do sprzedania dwudniowy zestaw Dual Injector, który
    > nie był nigdy używany. Cena nowego 108 zł, powiedzmy, że oddam za 75, w

    sprzedane

    --
    Diobeu
    VFR800 '01

  • 4. Data: 2011-06-29 10:44:32
    Od: Marcin Gardeła <m...@o...pl>

    W dniu 2011-06-29 12:23, gildor pisze:
    > hmm... podwójne przeczenie oznacza true

    tak

    --
    Diobeu
    VFR800 '01

  • 5. Data: 2011-06-29 10:47:52
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    W dniu 29.06.2011 12:44, Marcin Gardeła pisze:

    > tak

    czyli używany

    - gildor

  • 6. Data: 2011-06-29 10:54:46
    Od: Marcin Gardeła <m...@o...pl>

    W dniu 2011-06-29 12:47, gildor pisze:
    > czyli używany

    Przejdź się sprawdzić, czy nie ma cię w drugim pokoju.

    --
    Diobeu
    VFR800 '01

  • 7. Data: 2011-06-29 10:54:47
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Marcin Gardeła napisał(a):

    > sprzedane

    To teraz wystaw pozytywa i czekaj na negatywa.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 8. Data: 2011-06-29 11:37:13
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "gildor" napisał w wiadomości grup

    W dniu 29.06.2011 11:24, Marcin Gardeła pisze:
    > który nie był nigdy używany.

    hmm... podwójne przeczenie oznacza true

    ============

    Nie w języku polskim.

  • 9. Data: 2011-06-29 12:57:25
    Od: kristos <k...@r...pl>

    > To teraz wystaw pozytywa i czekaj na negatywa.

    chyba: sprzedaj pasywa i kup aktywa ?

    --
    kristos
    885 & 998

  • 10. Data: 2011-06-29 17:19:14
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <t...@r...pl> napisał

    > To teraz wystaw pozytywa i czekaj na negatywa.

    to razem bedzie zero, szkoda fatygi.

    --
    Hinek