  • 1. Data: 2011-06-29 06:02:10
    Temat: fotki z Erzbergu
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Cze

    Jak w temacie:
    http://wyborcza.pl/duzy_kadr/1,97904,9853955,Motocyk
    lowe_rodeo_na_gorze_Erzberg,,ga.html

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 2. Data: 2011-06-29 09:53:44
    Temat: Re: fotki z Erzbergu
    Od: "fortskee" <f...@w...pl>

    > Jak w temacie:
    > http://wyborcza.pl/duzy_kadr/1,97904,9853955,Motocyk
    lowe_rodeo_na_gorze_Erzberg,,ga.html

    A tu fotki z Mistrzostw Swiata w Sidecarach z Gdanska.
    Byl hardcore !!

    http://tinyurl.com/6fbe2xh

    Frske

  • 3. Data: 2011-06-30 22:32:54
    Od: "PanAdol" <p...@P...neostrada.pl>

    > A tu fotki z Mistrzostw Swiata w Sidecarach z Gdanska.
    > Byl hardcore !!
    >
    > http://tinyurl.com/6fbe2xh

    Ale mnie wkurzyles. akurat bylem w Gdansku i przegapilem taka impreze...
    Ps. Zdjecia ZAJEBISTE !
    Pzdr
    PanAdol

  • 4. Data: 2011-07-01 09:47:19
    Od: "PanAdol" <p...@P...neostrada.pl>

    Użytkownik "PanAdol" <p...@P...neostrada.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    ps
    Oni z taka tarcza sobie dalej jechali ?! :)
    https://picasaweb.google.com/115374534466941323972/M
    istrzostwaSwiataSidecarsGdansk#slideshow/56235763048
    98004226

  • 5. Data: 2011-07-01 10:33:34
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "fortskee" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    A tu fotki z Mistrzostw Swiata w Sidecarach z Gdanska.
    Byl hardcore !!

    http://tinyurl.com/6fbe2xh

    ============

    Mieszkam w Trójmieście i kompletnie nic nie słyszałem o takiej imprezie. Czy
    tu w ogóle jest jakiś marketing? Jak oni to ogłaszają?

  • 6. Data: 2011-07-01 11:18:12
    Od: "fortskee" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości

    > Mieszkam w Trójmieście i kompletnie nic nie słyszałem o takiej imprezie.
    > Czy tu w ogóle jest jakiś marketing? Jak oni to ogłaszają?

    Tak, bo to matoly sa zwykle. Ludzi na ogladarce bylo na prawde malo, a
    pogoda wrecz idealna. Marketing lezy i widac ze dzialacze to tylko beton i
    nie daja rady z rzeczywistoscia.
    Tu sa informacje na biezaco i trzeba sobie sprawdzac:
    http://www.gamk.gda.pl/aktualnosci.html

    Frske

  • 7. Data: 2011-07-02 07:33:14
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "fortskee" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > beton i nie daja rady z rzeczywistoscia.
    > Tu sa informacje na biezaco i trzeba sobie sprawdzac:

    O zesz w morde!
    Dzial niusy - polecam. 99% to informacje o kolejnych zebraniach
    zarzadu/czlonkow/ChWkogo.
    Widac, ze naprawde niezly dzialaczowy beton tam musi siedziec.

    --
    Jasio
    vfr etz