  • 1. Data: 2010-02-18 15:10:36
    Temat: TVP Info Komisja Śledcza - Rosół mięknie
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@W...gazeta.pl>

    Właśnie trwa transmisja live ... Rosół mięknie ... po pytaniach Bartosza
    Arłukowicza... Zapytał go jak to jest, że z setki CV, które dostawał, żadnej
    osoby nie rekomendował, a rekomendował właśnie CV Magdaleny Sobiesiak...
    Interesująca selektywność. Z przesłuchań powoli odkrywa się biznesowa V RP
    układów. Jest na co patrzeć.

  • 2. Data: 2010-02-18 17:32:08
    Temat: Re: TVP Info Komisja Śledcza - Rosół mięknie
    Od: "DeSola" <p...@o...pl>

    > Interesująca selektywność. Z przesłuchań powoli odkrywa się biznesowa V RP
    > układów. Jest na co patrzeć.

    Ja wolę taką RP niż hakowo-podsłuchową RP dwóch skarlałych łobuzów, po
    której zostały nam dowcipy w restauracji p.t. "życzą sobie państwo pokój z
    podsłuchem czy bez?" oraz zbielałe kości Barbary Blidy leżące w trumnie bez
    żadnych dowodów przeciwko niej do tej pory (śmierdzące kaczory zażyczyły
    sobie newsa) i głupia mina szmaciarza Ziobry który jako minister
    sprawiedliwości (sic!) przed wyrokiem sądowym kwiczał "już nikt życia przez
    tego pana pozbawiony nie będzie"co okazało się nieprawdą, wielki burdel w
    stosunkach z sąsiadami w wydaniu jakiejś chamicy ze wsi o skłonnościach
    rusufoba itd itp

    Oczywiście kaczory mają się z pyszna i generalnie uparciu uważają wszystkie
    swoje porażki za złą robotę mediów :-) "nie idzie nam, bo wy polacy
    jesteście głupi" he he

    na szczęście w kolejnych wyborach polacy - wśród których większość to jednak
    myślący ludzie - sprzedadzą całemu temu kaczorstwu kolejnego wielkiego,
    ogromniastego kopa w du... po którym całe to szambo (razem z ich
    wyborcami-moherami) znajdzie się daleeeeeeeko za orbitą :-)

    pozdrawiam
    Maciek

  • 3. Data: 2010-02-18 18:16:47
    Od: Mamut <c...@g...com>

    >. Z przesłuchań powoli odkrywa się biznesowa V RP
    > układów. Jest na co patrzeć.

    Naprawdę mi cię żal :(

  • 4. Data: 2010-02-18 18:18:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mamut" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
    >. Z przesłuchań powoli odkrywa się biznesowa V RP
    > układów. Jest na co patrzeć.

    >Naprawdę mi cię żal :(

    Uprasza się o nieodpowiadanie debilowi.
    Zamiast tego lepiej użyć KF, niech spamuje sam sobie.

  • 5. Data: 2010-02-18 19:44:41
    Od: "bluepoint" <b...@w...pl>

    >Właśnie trwa transmisja live ... Rosół mięknie >>Marcin Rolicki

    Od lat zaglądam na tę grupę dyskusyją, różnie tu bywało...
    Ale skąd teraz wziął się na niej ten szmondak pisowy ?

    bluepoint

  • 6. Data: 2010-02-19 14:36:16
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    Użytkownik "bluepoint" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Od lat zaglądam na tę grupę dyskusyją, różnie tu bywało...
    > Ale skąd teraz wziął się na niej ten szmondak pisowy ?

    Z pewnością nie wwziął się z Twojego zakłutego łba.

    --

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 7. Data: 2010-02-19 18:25:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomy M." <t...@a...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "bluepoint" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Z pewnością nie wwziął się z Twojego zakłutego łba.

    PLONK