  • 21. Data: 2011-03-15 00:02:52
    Temat: Re: TV i jednocześnie monitor
    Od: " ąćęłńóśźż" <j...@N...gazeta.pl>

    Z biedy, Panie, z biedy.

    PS. Zapytać, czy nie ciasna klasztorna cela ;-))

    -----

    > U kilkorga znajomych funkcjonuje rozwiązanie pt. "dzieciak ogląda
    odtwarzaną z komputera bajkę czy film na TV, a w tym samym czasie rodziciel
    grzebie sobie po necie korzystając z monitora".

  • 22. Data: 2011-07-29 11:50:08
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 14.03.2011 03:35, Przemysław Ryk pisze:
    > Nie przesadzasz trochę? U kilkorga znajomych funkcjonuje rozwiązanie pt.
    > "dzieciak ogląda odtwarzaną z komputera bajkę czy film na TV, a w tym samym
    > czasie rodziciel grzebie sobie po necie korzystając z monitora". Co w tym
    > złego?

    To, że praca w pobliżu grającego telewizora jest naprawdę
    utrudniona? :)

    Lepiej w jednym pokoju mieć telewizor z odrębnym odtwarza-
    czem, a w drugim -- komputer z monitorem. I nie łączyć ze
    sobą tych urządzeń. Tym bardziej, że telewizory są coraz
    lepiej wyposażone i często takie zadania, jak odtwarzanie
    zdjęć czy filmików z kart pamięci czy nośników USB mogą
    wykonywać samodzielnie, bez podłączania komputera.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 23. Data: 2011-07-29 12:01:47
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 29 Jul 2011 13:50:08 +0200, Radosław Sokół napisał(a):

    > To, że praca w pobliżu grającego telewizora jest naprawdę
    > utrudniona? :)

    Słuchawki na uszy i po problemie. ;D

> [...]
    > zdjęć czy filmików z kart pamięci czy nośników USB mogą
    > wykonywać samodzielnie, bez podłączania komputera.

    Tak też można. :)

    [ House: Work smart, not hard. ("House M.D. 3x19 Act Your Age") ]

  • 24. Data: 2011-07-29 13:48:27
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 29/07/2011 12:50, Radosław Sokół wrote:

    > To, że praca w pobliżu grającego telewizora jest naprawdę
    > utrudniona? :)]

    Jak ci wszyscy ludzie w ruchliwych biurach pracują? Telefon dzwoni,
    pracownicy rozmawiają, kurierzy przechodzą, drzwi stukają. Straszne.

> [...]
    > zdjęć czy filmików z kart pamięci czy nośników USB mogą
    > wykonywać samodzielnie, bez podłączania komputera.

    Lepiej gdyż ponieważ ty tak masz, więc jest to jedyne i słuszne rozwiązanie?

    Idźmy dalej, miejmy też osobny odtwarzacz DVD do odtwarzania płyt DVD i
    osobny box do odtwarzania filmów z peendrive. W końcu "lepiej nie łączyć
    ze sobą tych urządzeń".

    Trollujesz, czy co?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 25. Data: 2011-07-29 14:51:47
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 29 Jul 2011 14:48:27 +0100, kamil napisał(a):

    > Jak ci wszyscy ludzie w ruchliwych biurach pracują? Telefon dzwoni,
    > pracownicy rozmawiają, kurierzy przechodzą, drzwi stukają. Straszne.

    Bez możliwości siedzenia w słuchawkach na uszach, to bym się chyba wściekł...
    Open space to zło.

    (ciach...)

    [ Kobieta nie życzy swojemu wrogowi źle, ale jak najgorzej. ]
    [ (znalezione w necie) ]

  • 26. Data: 2011-07-29 15:00:03
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 29/07/2011 15:51, Przemysław Ryk wrote:

    > Bez możliwości siedzenia w słuchawkach na uszach, to bym się chyba wściekł...
    > Open space to zło.
    >
    > (ciach...)

    Ja też bym się wściekł i takich firm unikam jak ognia. Ale ludzie jakoś
    pracują wydajnie i bez błędów obsługując klientów na froncie dużego
    banku, czy pracując w ruchliwym urzędzie.

    Dzieciakowi czasem jakiś program z youtube albo BBC iplayer puszczam
    (taka telewizja publiczna przez internet, bo TV nie mam jako takiej w
    domu), nie wyobrażam sobie każdej sciągać, kopiować na USB i wtykać do
    odtwarzacza za każdym razem. O filmach z wypożyczalni online nie
    wspomnę, nie chce mi sie za każdym razem przerywać żonie pracy, żeby
    przyniosła swojego laptopa bo wg. Przemysława z Internetu komputer
    wpięty do TV to zuooooo. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 27. Data: 2011-07-29 15:01:08
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 29/07/2011 16:00, kamil wrote:

    > wspomnę, nie chce mi sie za każdym razem przerywać żonie pracy, żeby
    > przyniosła swojego laptopa bo wg. Przemysława z Internetu komputer

    Tfu, Radosława, piątkowa niemoc twórcza. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 28. Data: 2011-07-29 16:53:30
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2011-03-10 11:57, Budzik pisze:
    > Witam
    > Planuje zakup TV, który chciałbym jednocześnie uzywać jako monitor
    > komputerowy.
    > Wybór to LCD.
    >
    > I teraz mam problem, bo chciałbym miec jak najwiekszy Tv (dosc duży pokój)
    > a jednoczesnie wygodnie pracować na nim jako na monitorze z ogległości +-
    > metra.
    >
    > Wybór padł na 32 cale, ale zastanawiam się czy istnieje mozliwosc, aby w
    > trbie pracy PC korzystać tylko z czesci monitora.
    > Dzieki temu Tv ogladałbym np. na 42 calach a w trybie monitor obszar
> [...]

    Jak poczekasz na Ultra HD to tak.
    Na razie 32cale już szczególnie 42cale mają za duża plamkę do pracy z
    niedużej odległości.
    Natomiast ja np. używam Monitora Samsung P2770HD 27cali i daje rade
    bardziej, a nawet bardo jako monitor, a nieco mniej jako telewizor ale
    wyścigi formuły I na Polsat HD DVB-T czy filmy HD daje radę z bliska
    oglądać. Z daleka jest może ciut przy mały.

    miab

  • 29. Data: 2011-07-29 16:55:46
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 29 Jul 2011 16:00:03 +0100, kamil napisał(a):

    > Ja też bym się wściekł i takich firm unikam jak ognia. Ale ludzie jakoś
    > pracują wydajnie i bez błędów obsługując klientów na froncie dużego
    > banku, czy pracując w ruchliwym urzędzie.

    Wiesz - open space to nie jedyny czynnik, który biorę pod uwagę. :) Czasami
    na to dodatkowo wpływu się nie ma - była przeprowadzka mojej fabryki do
    nowej siedziby i tak się trafiło, że jednak wylądowaliśmy w open space.
    Trudno się mówi i rzeźbi się dalej. ;D

    (ciach...)

    [ Jeśli uważasz kobiety za słabą płeć, spróbuj w nocy przeciągnąć ]
    [ kołdrę na swoją stronę. (znalezione gdzieś w necie ) ]

  • 30. Data: 2011-07-29 17:19:48
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Przemysław Ryk" napisał w wiadomości grup
    o-ip.info...
    > Bez możliwości siedzenia w słuchawkach na uszach, to bym się chyba wściekł...
    > Open space to zło.

    Człowiek przyzwyczai się do wszystkiego.