    From: Terry Jonesty <t...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: TV-PULS2 ciągle nadają sygnał kontrolny na MUX2
    Date: Tue, 12 Jun 2012 18:39:19 -0700 (PDT)

    On 11 Cze, 16:55, Jingiel <x...@x...xx> wrote:

    > Obiecują, że będą nadawać od lipca.
    >
    > --
    > Jingiel

    JAK TO! TV-Trwam nie otrzymala miejsca na multipleksie a tymczasem od
    2-ch lat mamy tu NIEWYKORZYSTANY kanal ogolnopolski?

    Od razu widac, ze nieprzyznanie miejsca na MUXie fundacji Lux-
    Veritatis jest czysto POlityczne i chodzi o niedopuszczenie
    niezaleznego medium - czytaj: NIEKONTROLOWANEGO przez "centralnego
    sekretarza".
    Taka niezalezna stacja POkazywalaby niewygodne FAKTY - terz
    konsekwentnie i skrzetnie POmijane orzez tzw. media MAINSTREAM'owe!