  • 1. Data: 2011-10-29 11:26:13
    Temat: TV 32 cale
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Chciałbym kupić LCD 32 cale, typowo do ogladania TV (cyfrowa kablówka, lub
    filmy z DVD, DIVX itp)
    Co brać? Obojętnie jaki LCD?
    Czy może LED ale z tego co piszecie - unikać LED krawędziowych?
    W jakich cenach sąprzyzwite modele LED? Czy w opisie znajdę, czy to jest
    pełne podświetlenie LED czy krawędziowe?
    Ogladam na neo24 taki SAMSUNG UE32D5500 i tam nie widzę nic w opisie.
    Co radzicie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Imieniny należy obchodzić - jeżeli nie własne - to szerokim łukiem.

  • 2. Data: 2011-10-29 14:08:25
    Temat: Re: TV 32 cale
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    > Chciałbym kupić LCD 32 cale, typowo do ogladania TV
    > (cyfrowa kablówka, lub filmy z DVD, DIVX itp)
    > Co brać? Obojętnie jaki LCD?
    > Czy może LED ale z tego co piszecie - unikać LED krawędziowych?

    A dlaczego unikać LED krawędziowych?
    Mam taki od Samsunga: UN46D7000 i obraz jest rewelacyjny!
    Od drzwi wejściowych w sklepie wyróżniał się wśród konkurencji
    jakością obrazu: i jasność i kontrast zabójcza...

    > Ogladam na neo24 taki SAMSUNG UE32D5500 i tam nie widzę nic w opisie.
    > Co radzicie?

    Radzę nie histeryzować i po prostu obejrzeć jak wygląda obraz
    na tym telewizorze w sklepie... Samsung w tej chwili robi najlepsze
    telewizory LED LCD na rynku - nawet SONY przy nich wymięka...

  • 3. Data: 2011-10-30 09:38:29
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 29.10.2011 16:08, Pszemol pisze:

    > Radzę nie histeryzować i po prostu obejrzeć jak wygląda obraz
    > na tym telewizorze w sklepie... Samsung w tej chwili robi najlepsze
    > telewizory LED LCD na rynku - nawet SONY przy nich wymięka...

    ROTFL

  • 4. Data: 2011-10-30 14:56:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "pawell32" <p...@n...pl> wrote in message

    > ROTFL

    A coś więcej konkretów masz do dodania?
    Możesz mi polecić któryś model HDTV3D z SONY, LG, Sharpa
    czy Panasonica który będzie miał lepszy obraz i cieńszy panel
    niż Samsung UE46D7000? Akurat ten mój jest 46" ale sądzę
    że przy 32" różnica między producentami będzie porównywalna...

  • 5. Data: 2011-10-30 17:34:53
    Od: Padre <P...@n...net>

    W dniu 2011-10-30 15:56, Pszemol pisze:
    cieńszy panel

    To akurat moim zdaniem jest argument wyjątkowo mało istotny, przy 42"
    grubość telewizora czy 1 czy 7 cm jest pomijalna oczywiście jeśli celem
    jest oglądanie telewizji a nie punkty do szpanu wśród znajomych.

  • 6. Data: 2011-10-30 17:36:43
    Od: Padre <P...@n...net>

    W dniu 2011-10-29 13:26, Budzik pisze:
    > Chciałbym kupić LCD 32 cale, typowo do ogladania TV (cyfrowa kablówka, lub
    > filmy z DVD, DIVX itp)

    Jeśli DVD i Divix nie zamierzasz na dniach zastąpić BR to poważnie
    zastanów się nad 42" plazmą

  • 7. Data: 2011-10-31 21:00:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Padre" <P...@n...net> wrote in message news:j8k1rv$hmn$1@news.onet.pl...
> [...]
    > grubość telewizora czy 1 czy 7 cm jest pomijalna oczywiście jeśli celem
    > jest oglądanie telewizji a nie punkty do szpanu wśród znajomych.

    Jeśli ktoś stawia TV ze stojakiem na szafce to jego cienkość nie ma
    dużego znaczenia. Jeśli natomiast ktoś komponuje ładną ścianę
    multimedialną z telewizorem "wiszącym w powietrzu", powieszonym
    na ścianie i kable pociągnięte wewnątrz, pod suchym tynkiem, to
    grubość panelu takiego telewizora decyduje o estetyce końcowej
    i im cieńszy panel tym lepszy efekt, nawet jak wieszasz 70" tv.

    Dodatkowo, cieńszy panel przy dzisiejszym wyścigu technologicznym
    oznacza że producent wygrywa tenże wyścig w porównaniu do
    konkurencji z grubszym panelem - abstrahując już od samego
    faktu czy komuś zależy na cienkim czy nie zależy...

  • 8. Data: 2011-10-31 21:49:05
    Od: "lublex" <l...@S...pl>

> [...]
    > multimedialną z telewizorem "wiszącym w powietrzu", powieszonym
    > na ścianie i kable pociągnięte wewnątrz, pod suchym tynkiem, to

    wydaje stówę i wycina dopasowaną wnękę na tv i ma super płasko. O szpanie
    nie wspomnę,
    > grubość panelu takiego telewizora
    nie
    > decyduje o estetyce końcowej
    nawet gdy
> [...]

    > konkurencji z grubszym panelem - abstrahując już od samego
    > faktu czy komuś zależy na cienkim czy nie zależy...
    Noo, czy to coś nam daje czy też nie z tym się zgodzić trzeba.

    pozdr
    lublex

  • 9. Data: 2011-10-31 22:40:50
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    Użytkownik "lublex" <l...@S...pl> napisał w wiadomości
    > wydaje stówę i wycina dopasowaną wnękę na tv i ma super płasko. O szpanie
    > nie wspomnę,

    Już producent filmu SF "Kosmos 1999" wpadł na genialny pomysł aby
    kineskopowe TV umieszczać w takich wnękach i udawały ultracienkie.

    Marek

  • 10. Data: 2011-11-01 00:18:46
    Od: Kell a <k...@n...com>

    "lublex" <l...@S...pl> napisał(a):

    >wydaje stówę i wycina dopasowaną wnękę na tv i ma super płasko. O szpanie
    >nie wspomnę,

    Tiaaa, zwlaszcza w zelbetonie...
    A co bedzie jak za pol roku zmieni mu sie koncepcja umeblowania?
    Kolejna stowa i kolejna dziura w scianie?

    Ludzie to maja pojebane pomysly.