  • 1. Data: 2011-10-27 11:08:03
    Temat: TVP1 HD i TVP2 HD od 1 czerwca 2012
    Od: a...@p...pl

    http://www.satkurier.pl/news/69762

    fajnie, ale.........tvp1 hd w mux-1 a tvp2 hd w mux-3

    a nie mozna "wyp........." tych gowien discopolo i im podobne, to
    mogliby nadawac w jednym muxie oba.

    W mux1 discopolo, mux2 plansze testowe, a taki tvp (1/2) w HD nie ma
    miejsca. Jedyna nadzieja to w Palikocie, bo Premier nic z tym nie
    zrobi - on pewnie tylko oglada program z (jakiejs) Platformy
    (satelitarnej).

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2011-10-27 15:36:51
    Temat: Re: TVP1 HD i TVP2 HD od 1 czerwca 2012
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik a...@p...pl napisał:
    > a nie mozna "wyp........." tych gowien discopolo i im podobne, to
    > mogliby nadawac w jednym muxie oba.

    Pewnie koncesje itp. umowy na to nie pozwalają, ale ja bym przeznaczył
    MUX1 dla TVP w tym TVP Historia, Polonia i Kultura.

  • 3. Data: 2011-10-27 17:09:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:j8btqj$9pd$2@polsl.pl...
    Użytkownik a...@p...pl napisał:
> [...]

    >Pewnie koncesje itp. umowy na to nie pozwalają, ale ja bym przeznaczył MUX1
    >dla TVP w tym TVP Historia, Polonia i Kultura.

    Przecież mogą tak zrobić, nikt ich nie zmusza do umieszczania ich na mux-3.

  • 4. Data: 2011-10-27 18:03:26
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t...@4...com
    *Użytkownik* napisał(-a):

    > Jedyna nadzieja to w Palikocie

    Zapomnij. Ma "ważniejsze" sprawy na głowie: krzyż, marycha, etc.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675