  • 1. Data: 2011-10-28 20:45:41
    Temat: Zmiany na Cyfrze - trochę dlugie
    Od: ikaros30 <i...@w...pl>

    Czy ktoś ma to samo co ja?
    - dekoder Philips PVR HD,
    - do dzisiaj działał dobrze,
    - rano poczytałem w necie, że w moim rejonie włączyli MUX3 na naziemnej
    cyfrówce,
    - wyszukałem programy tylko na naziemnej. Znalazł te nowe programy z MUX3,
    - pooglądałem sobie TVP Historia i wyłączyłem tuner i TV,
    - włączam po paru godzinach tuner i wywala mi komunikat - czy chcę
    przeprogramować itd.
    - wciskam OK, tuner po chwili wyłącza się aby po pewnym czasie znów sie
    włączyć i wywalić mi znów ten sam komunikat! Jak dam OK to mogę sobie dalej
    jeździć w kółko z tym samym, jak dam anuluj - tuner włącza się ale nie ma
    ani kanałów naziemnych, a lista satelitarnych jest całkowicie pomieszana!
    Tam gdzie miałem polskie kanały teraz mam PersianTV, NileTV, VersalTV. Ale
    tak jest tylko według napisów na liście kanałów bo po włączeniu któregoś z
    tych dziwnych kanałów widzę jakiś ekran testowy Cyfry!
    - zadzwoniłem na BOK Cyfry, najpierw babka, która o dziwo rozpoznała mnie
    po samym numerze telefonu, każe mi sprawdzić, czy mam właściwą wersję
    oprogramowania (ponoć 114). Sprawdzam dokładnie i jest taka tymbardziej, że
    często to sprawdzam i pamiętałem, że jest 114! Więc kobieta (chyba
    najbardziej słusznie) twierdzi, że muszę jechać z tunerem do najbliższego
    dystrybutora Cyfry i wymienić tuner bo chyba uległ uszkodzeniu. Nadmieniam,
    że wszelkie próby ponownego wyszukiwania zarówno programów naziemnych jak i
    satelitarnych kończą się zawieszeniem tunera.
    - zbliża się długi weekend, więc wątpiąc w czynność najbliższych punktów
    dystrybucji, zacząłem eksperymentować z tunerem na różne sposoby.
    - co sie okazuje? jak dam Anuluj przy uruchomieniu, mogę oglądać wszelkie
    programy satelitarne, które miałem zaprogramowane wcześniej jako ulubione.
    Nie ma naziemnych w ogóle.
    - zadzwoniłem drugi raz na BOK Cyfry i tym razem odpowiedział mi facet. Od
    razu zaczął od numeru abonenta. Więc ja mówię mu, że kobieta z którą
    rozmawiałem 5 minut wcześniej rozpoznała z kim mówi po numerze telefonu z
    którego dzwonię! Ale gość uparty kazał podać mi ten numer abonenta.
    Tłumaczę mu to samo co poprzednio kobiecie i tak sobie z nim gadam. W
    pewnym momencie, facet wypowiada zdanie - W środę (czyli chyba 2 listopada)
    Cyfra ma wysłać nowe oprogramowanie na ten tuner!!! Zaskoczyło mnie to
    zdanie, bo cały czas twierdził, że tuner raczej powinienem wymienić a tu
    nagle taka nowina, więc zapytałem o powtórzenie tej wersji.Powtórzył. Teraz
    nie wiem, czy mam wymieniać czy tylko czekać na tę wymianę oprogramowania?
    Dodam jeszcze, że w marcu wymieniałem już na inny egzemplarz tę samą wersję
    tunera. Poprzedni zaczął się zawieszać i sam wyłączać w jak zwykle
    najbardziej nieodpowiednim momencie ale tak średnio co pół godziny.
    A pytanie dodatkowe - czy ktoś wie, dlaczego Cyfra zmienia oprogramowanie,
    listy kanałów prawie ZAWSZE przed weekendem? Kiedy wiadomo, że klient może
    cmoknąć klamkę w punkcie dystrybutora, a BOK telefoniczny działa tylko do
    22-ej?
    Jak dla mnie chamstwo i olewanie klientów!!!

    --
    i...@w...pl

  • 2. Data: 2011-10-29 11:46:09
    Temat: Re: Zmiany na Cyfrze - trochę dlugie
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > 22-ej?
    > Jak dla mnie chamstwo i olewanie klientów!!!

    odniosę się tylko do tego ale moim zdaniem weekend to nie problem. zawsze
    gdzieś się znajdzie w pobliżu jakiś dystrybutor w galerii handlowej itp
    który pracuje normalnie = dłużej
    poszukaj na stronie listy dytrybutorów
    pzdr
    GL