  • 1. Data: 2011-10-27 18:36:20
    Temat: Nowe szlo, w oczach strach.
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Robiac porzadki na dysku, ogladam sobie jakies kawalki nagran z sat w mpeg2
    i porownuje to do obecnego dvb-t w h.264.

    I cale szcescie ze do glosu nie doszli owego czasu aktywni krzykacze
    wieszjacy cale stada psow na decyzji o nadawaniu naziemnym w h.264 zamiast w
    "sprzwdzonym" mpeg2.
    I argumenty. A ze nikt tego nie uzywa, a ze nie ma sprzetow ktore to
    odbieraja, a ze cos tam jeszcze i decyzje byly niczym innym niz wynikiem
    lapowki.

    Kazdy kanal obecnie nadawny naziemnie bije na glowe pod wzgledem jakosci
    obrazu, szczegolow, wszystko co moglo byc jeszce nie tak dawno uwazane za
    wzor - a byly to najczesciej niemieckie kanly z wielkim bitrete. Przy
    bezposrednim porownaniu nie ma co porownywac.

    Niby nic w tym dziwnego, procz liogiki tych ktorzy rekami i nogami bronili
    sie przed nowym ogladajac sie na innych.

    pozdro
    Tmek

  • 2. Data: 2011-10-27 20:39:15
    Temat: Re: Nowe szlo, w oczach strach.
    Od: Jerzy Dombczak <n...@d...net>

    W dniu 2011-10-27 20:36, Tmek pisze:
> [...]
    >
    > Niby nic w tym dziwnego, procz liogiki tych ktorzy rekami i nogami
    > bronili sie przed nowym ogladajac sie na innych.

    Ostatni material dobrej jakosci ogladalem na SVHSie z cyfrowej kamery SONY.

  • 3. Data: 2011-10-28 07:01:26
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

> [...]
    > najczesciej niemieckie kanly z wielkim bitrete. Przy
    > bezposrednim porownaniu nie ma co porownywac.

    To chyba oglądasz to na popsutym TV.

  • 4. Data: 2011-10-28 12:04:43
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Robert_J wrote:

    > To chyba oglądasz to na popsutym TV.

    Ogladam na monitorze nie na tv.
    W mpeg2 wylaza niedoskonalosci kompresji, w h.264 o ile caly kadr sie nie
    porusza nic takiego nie widac.
    Poza tym o czym tu gadac, to inna technologia i epoka.

    Czyzbys byl tym co nie widzi roznicy i optowales za mpeg2?

    Tmek

  • 5. Data: 2011-10-28 12:27:26
    Od: Jerzy Dombczak <n...@d...net>

    "w h.264 o ile caly kadr sie
    > nie porusza nic takiego nie widac"

    Tak tu sie z toba zgodze, szkoda tylko ze przy duzym ruchu a szczegolnie
    falach na wodzie jest bryndza na ekranie..

  • 6. Data: 2011-10-28 13:20:21
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Ogladam na monitorze nie na tv.

    To oglądaj na TV ;-). Na monitorze często nawet film z dvd
    wygląda jak plastikowy...

    > Czyzbys byl tym co nie widzi roznicy i optowales za mpeg2?

    Nie widzę specjalnej różnicy, ale nie optywałem za MPEG2
    ;-)).

  • 7. Data: 2011-10-28 22:00:55
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 27 Oct 2011 22:39:15 +0200, Jerzy Dombczak
    <n...@d...net> wrote:

    >Ostatni material dobrej jakosci ogladalem na SVHSie z cyfrowej kamery SONY.

    A możesz podać symbol cyfrowej kamery S-VHS?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280