  • 11. Data: 2010-10-05 07:21:47
    Temat: Re: TV
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    W dniu 2010-10-05 08:53, boxfish pisze:

    > bo powyżej 40" jest już bardzo wyraźnie widoczna różnica między HD ready
    > a full HD

    zależy z jakiej odległości ... znajomy ogląda
    z odległości 7 metrów ... i różnicy nie ma :-)
    To nie żart, naprawdę z 7 m już niewiele widać.

    Tomy M.

  • 12. Data: 2010-10-05 08:41:19
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-10-05 09:21, Tomy M. pisze:

    > zależy z jakiej odległości ... znajomy ogląda
    > z odległości 7 metrów ... i różnicy nie ma :-)
    > To nie żart, naprawdę z 7 m już niewiele widać.

    Prawa, o tym nie napisałem z 7 metrów czy nawet 5 te wielkie rozmazane
    elementy obrazu mogą się podobać :-)

    Poprawiam się, przy oglądaniu z 2-2,5 metra (takie mam doświadczenia)
    różnica jest, pomija już fakt że nawet tv nadają 1080i a nie 720p

  • 13. Data: 2010-10-05 09:33:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości news:

    > Pytanie raczej czy miedzy sygnałem okreslanym jako HDReady a HDFull jest
    > róznica zauwazalna gołym okiem.

    Z sygnału 1080p czy z innych?
    Bo z innych to jeśli będzie zauważalna, to na minus.
    A 1080p w Polsce nie nadaje NIKT.

    I pewnie za szybko nie będzie.

    > wiekszosc bedzie jednak analog (przynajmniej na razie)
    > Az taka kiszka? (obecnie mam CRT 29 i jest bardzo ok - moze ja mało
    > wymagajacy jestem?

    Po prostu nie widzisz braków w sygnale.
    Na 50 celowym płaskaczu już je zauważysz na pewno.

  • 14. Data: 2010-10-05 18:15:34
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > bo powyżej 40" jest już bardzo wyraźnie widoczna różnica między HD ready a
    > full HD

    no ale przecież żadna TV nie nadaje w full HD w naszym kraju :)
    pzdr
    GL

  • 15. Data: 2010-10-05 20:33:35
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-10-05 20:15, glang pisze:

    > no ale przecież żadna TV nie nadaje w full HD w naszym kraju :)

    kwestia definicji, jeśli uznać że 1080i jest to hd ready to rzeczywiście
    żadna nie nadaje full HD, nadają natomiast odtwarzacze BR i pliki mkv na
    ten przykład ... :-)