  • 1. Data: 2011-01-16 01:07:22
    Temat: Telefon z dual sim i UMTS
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Witam szanownych grupowiczów

    Po kilkugodzinnym przekopywaniu muszę w końcu zapytać: jakie w ogóle są
    telefony z dual-simem i UMTS? Przyzwyczaiłem się już do mojego Huaweia
    U121 (kupionego za 80zł w komisie), że przez UMTS mam lepszą jakość i
    rozmowy wideo. Tylko że w porównaniu z Nokią 3310 to on dosyć wolny
    jest i niewygodny w obsłudze. Nie ma też dual sima, a chciałbym tę
    funkcjonalność mieć.

    Aha, wydaje mi się, że dual sim w telefonie jest o tyle lepszy od płytki
    z allegro za 10zł, że obie karty są jednocześnie zalogowane do sieci.
    Być może mam nieścisłe informacje.

    Marcin Kocur

  • 2. Data: 2011-01-16 01:14:38
    Temat: Re: Telefon z dual sim i UMTS
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-16 02:07, Marcin Kocur pisze:
> [...]
    >
    > Aha, wydaje mi się, że dual sim w telefonie jest o tyle lepszy od płytki
    > z allegro za 10zł, że obie karty są jednocześnie zalogowane do sieci.

    A co to za płytka z Allegro? Możesz podać linka?

    --
    animka

  • 3. Data: 2011-01-16 05:43:45
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> dared to write:

    > A co to za płytka z Allegro? Możesz podać linka?

    Wpisanie "dual SIM" w wyszukiwarce allegro jest za skomplikowane dla animki....

  • 4. Data: 2011-01-16 05:53:37
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij> dared to write:
> [...]
    >
    > Aha, wydaje mi się, że dual sim w telefonie jest o tyle lepszy od płytki
    > z allegro za 10zł, że obie karty są jednocześnie zalogowane do sieci.

    Masz np. taki:
    http://www.amazon.co.uk/I9-Quadband-Standby-Unlocked
    -networks/dp/B0029CC5HS

    Ale zobacz na recenzje......

  • 5. Data: 2011-01-16 07:52:01
    Od: "..::Wiskoler::.." <j...@v...cy>

    Dnia Sun, 16 Jan 2011 10:43:45 +0500, kashmiri napisał(a):

    > Wpisanie "dual SIM" w wyszukiwarce allegro jest za skomplikowane dla animki....

    Wpisanie czegokolwiek jest za skomplikowane dla animki :)
    --
    ...:::WISKOLER:::...

    Stirlitz szedł nocą przez las. Nagle zobaczył na drzewie świecące oczy.
    - Sowa - pomyślał Stirlitz.
    - Sam jesteś sowa - pomyślał Bormann.

  • 6. Data: 2011-01-16 07:55:05
    Od: "..::Wiskoler::.." <j...@v...cy>

    Dnia Sun, 16 Jan 2011 10:53:37 +0500, kashmiri napisał(a):

    > http://www.amazon.co.uk/I9-Quadband-Standby-Unlocked
    -networks/dp/B0029CC5HS

    On pracuje dłużej niż do pierwszego uruchomienia?

    IMHO: dostałem ostatnio takiego do łapek by go uruchomić, nabywcy udało się
    tylko raz zobaczyć ekran startowy. Mnie dwa razy. Tel umarł z niwiadomego
    powodu. Jak podłączyć ładowarkę "na krótko" do baterii to da radę ją
    załadować, ale na dłuższą metę takie rozwiązanie jest nie do przyjęcia.
    --
    ...:::WISKOLER:::...

    Stirlitz dzwoni do Schellenberga i melduje:
    - Parteigenosse Schellenberg, w tajnym sejfie Bormanna odkryłem dwie
    butelki
    "Stolicznej".
    - A co wy, Issajew, myślicie, że tylko wy tęsknicie za ojczyzną?

  • 7. Data: 2011-01-16 10:38:11
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 16 Jan 2011 02:07:22 +0100, Marcin Kocur napisał(a):

> [...]
    > rozmowy wideo. Tylko że w porównaniu z Nokią 3310 to on dosyć wolny
    > jest i niewygodny w obsłudze. Nie ma też dual sima, a chciałbym tę

    nie ma telefonów, jest telefon. Cała jedna sztuka. I to dosyć marna. Acer
    DX900

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "kazdy fotograf ci powie ze przedmioty na jasnym tle wychodza zawsze na

  • 8. Data: 2011-01-16 11:55:47
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-16 06:43, kashmiri pisze:

    > Wpisanie "dual SIM" w wyszukiwarce allegro jest za skomplikowane dla animki....

    Pisał o jakiejś płytce za 10 zł. Wpisanie na allegro dual SIM to żaden
    problem.

    --
    animka

  • 9. Data: 2011-01-16 11:58:29
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-16 08:52, ..::Wiskoler::.. pisze:

    > Wpisanie czegokolwiek jest za skomplikowane dla animki :)

    Animka już parę lat ma konto na allegro.
    Animka kupuje i nawet coś niecoś sprzedała/odstąpiła za marne grosze.
    Animka ma 4 gwiazdki :P

    --
    animka

  • 10. Data: 2011-01-16 12:37:53
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Przy okazji napatoczył mi się jakiś fajny telefonik :-)
    http://allegro.pl/hit-dapeng-t8000-wifi-tv-pl-menu-n
    owosc-promocja-i1394909155.html

    --
    animka