  • 21. Data: 2002-11-02 09:26:35
    Temat: Re: TPSA NEO wlasny modem adsl ?
    Od: RusH <r...@k...pulse.pdi.net>

    "Tomasz Plebanski" <t...@c...pl> wrote in
    news:apqrki$peg$1@news.tpi.pl:

    > nie mogly sie zgodzic - w MACu zaszyty jest m.in. producent, takze sprzet
    > innego producenta _nie moze_ miec tego samego MACa

    kiedys mialem cala serie Realtec z defaultowym MACiem FF:FF .. i tak dalej
    :)

    Pozdrawiam.
    --
    RusH // BigTowerATX CaseMod [692-95-30-05 tylko SMS]
    http://kiti.pulse.pdi.net/qv30/masta.jpg :P

  • 22. Data: 2002-11-04 14:27:46
    Od: "zyga" <a...@g...pl>

    > podaje sie nr seryjny i ci generuja chaselko
    > tylko po co sie wysliac
    > mysle ze w kazdym jest to samo chaselko a co to za problem zapytac sie
    pana
    > montera ktory sprzecik kofiguruje jak ono brzmi
    > ?
    > pozdrawiam

    Witam,

    Moj modemik niestety nie mial haselka przez co od tygodnia jestem bez netu.
    Bawilem sie nim troche, a potem wrzucilem ustawienia default i save`nalem
    Od tego czasu mam blad 678 przy probie polaczenia...
    Barany spod 801102102 nie maja zielonego pojecia o konfigurowaniu modemu...
    Potrafia ci tylko powiedziec, zebys poczekal, albo wylaczyl na chwile
    zasilanie...
    A ja w chwili desperacji wylaczylem zasilanie podczas updatowania pamieci
    flash, po restarcie mialem milutki "emergency boot"... Z piana na ustach
    (wscieklosc na wlasna glupote) sciagnalaem u kolesia oprogramowanie do
    modemu, wrocilem do domu, zainstalowalem je na modemie i jestem w punkcie
    wyjscia... wszystko pieknie chodzi poza drobnym "678"
    To jest dziwne... Modem sie synchronizuje, a nie laczy... Hmm, pod komenda
    "status" w menu ADSL w modemie mam miedzy innymi blad "Seguel RA search
    (69)"
    Wyczytalem jeszcze o czym takim, jak Auto Tune-UP.. niestety ni jak nie moge
    tego uruchomic... W instrukcji jest napisane, ze powinno sie automatycznie
    uruchomic po wgraniu defaultowych ustawien....A tu dupa...
    Ech..

  • 23. Data: 2002-11-09 15:51:03
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...konta.pl>

    Witam,

    > Od tego czasu mam blad 678 przy probie polaczenia...

    ---
    Vide 'Bardzo wazna informacja dla uzytkownikow Neo+ i WinXP':

    Osoby u których usługa wcześniej działała OK teraz nie mogą się połączyć i
    otrzymują komunikat błędu o nr 678.
    We właściwościach połączenia szerokopasmowego z PPPoE w WinXP (w
    Połączeniach sieciowych) w zakładce "Ogólne" jest pole, w które można wpisać
    "nazwe usługi". Dużo osób wpisuje tam np. "Neostrada" czy cokolwiek.
    Otóż wcześniej oprogramowanie na routerach usługowych akceptowało takie
    wpisy, po wymianie oprogramowania na routerach Spring Tide 7000 nie
    akceptuje.

    Rozwiazaniem jest wykasowanie tego pola i zostawienie go pustym, sprawdziłem
    to przed chwilą.
    ---

    pozdr.

    --