  • 11. Data: 2002-10-24 12:51:38
    Temat: Re: TPSA NEO wlasny modem adsl ?
    Od: RusH <r...@k...pulse.pdi.net>

    "Moon" <r...@p...onet.pl> wrote in news:ap6h8e$4su$1@news.tpi.pl:

    > Internet DSL sprawdzany MAC adres
    > Neo+ nie sprawdzany

    aleluja :) , czyli nie mam sie co martwic na razie , dziekuje bardzo

    Pozdrawiam.
    --
    RusH // BigTowerATX CaseMod [692-95-30-05 tylko SMS]
    http://kiti.pulse.pdi.net/qv30/masta.jpg :P

  • 12. Data: 2002-10-26 09:08:15
    Od: "Boo" <b...@w...pl>

    tez mam cos takiego dzownilem do boku zapisalem nazwisko czlowieka ktory
    udzielal mi informacji i czlowiek ten oto powiedzial ze nie ma najmniejszych
    przeszkod zebys sobie podlaczyc modem dowolnej firmy
    to tak jak z analogami
    czy ktos sprawdza jaki ma sie modem ?
    odpowiedz nie
    i tak samo jest z neo
    pozdrawiam

    Uzytkownik "RusH" <r...@k...pulse.pdi.net> napisal w wiadomosci
    42...

  • 13. Data: 2002-10-27 07:58:05
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Boo" <b...@w...pl> wrote in news:apc0th$fat$1@news.tpi.pl:

    /ciach.../

    > czy ktos sprawdza jaki ma sie modem ?
    > odpowiedz nie
    > i tak samo jest z neo

    No niezupelnie. Laczac sie z TPSA przez modem analogowy nie podpisujesz odrebnej
    umowy, ktorej czescia jest deklaracja jaki modem zostal zainstalowany.

    Wojtek

  • 14. Data: 2002-10-27 07:59:21
    Od: Bill <b...@w...pl>

    On Thu, 24 Oct 2002 06:17:07 +0000 (UTC), "Moon"
    <r...@p...onet.pl> wrote:

    >Internet DSL sprawdzany MAC adres
    >Neo+ nie sprawdzany

    A jaki to problem zmienic MAC (nie karty ale sysytemowy) na wlasciwy ?
    TPSA nie czyta go z karty sieciowej bo i jak .

  • 15. Data: 2002-10-27 11:11:15
    Od: "Michal Letowski" <m...@y...com>

    Uzytkownik "Bill" <b...@w...pl> napisal w wiadomosci

    > A jaki to problem zmienic MAC (nie karty ale sysytemowy) na wlasciwy ?
    > TPSA nie czyta go z karty sieciowej bo i jak .

    Z karty nie, z modemu - tak. A do konfiguracji modemu
    nie mozna sie dostac, chyba ze zgadnie sie haslo...

    Michal Letowski

  • 16. Data: 2002-10-27 19:31:04
    Od: RusH <r...@k...pulse.pdi.net>

    "Michal Letowski" <m...@y...com> wrote in

> [...]

    czlowieku przeczytaj caly watek

    > Z karty nie, z modemu - tak. A do konfiguracji modemu
    > nie mozna sie dostac, chyba ze zgadnie sie haslo...

    jak to wyglada w momencie posiadania kabelka servisowego ? bo jak dobrze
    pamietam wtedy nie stanowi to problemu :)

    Pozdrawiam.

  • 17. Data: 2002-10-28 08:43:02
    Od: "Michal Letowski" <m...@y...com>

    Uzytkownik "RusH" <r...@k...pulse.pdi.net> napisal w wiadomosci
    42...
    > "Michal Letowski" <m...@y...com> wrote in
    >

    > jak to wyglada w momencie posiadania kabelka servisowego ? bo jak dobrze
    > pamietam wtedy nie stanowi to problemu :)

    Kabelek serwisowy dostaje sie w komplecie, tylko ze wtedy
    wlasnie chyba potrzebne jest haslo (chociaz sam nie sprawdzalem).

    Michal Letowski

  • 18. Data: 2002-10-28 10:27:21
    Od: RusH <r...@k...pulse.pdi.net>

    > Kabelek serwisowy dostaje sie w komplecie, tylko ze wtedy
    > wlasnie chyba potrzebne jest haslo (chociaz sam nie sprawdzalem).

    cos mi sie kolacze ze z kabelkiem nie potrzebne bo mozna je zresetowac do
    ustawien poczatkowych (czyli "" albo jakies inne defaultowe)

    Pozdrawiam.

  • 19. Data: 2002-10-31 08:57:25
    Od: "Boo" <b...@w...pl>

    > cos mi sie kolacze ze z kabelkiem nie potrzebne bo mozna je zresetowac do
    > ustawien poczatkowych (czyli "" albo jakies inne defaultowe)
    >
    > Pozdrawiam.
    > --

    Qrcze ludzie skoro mowilismy ze ktos ma wlasny modemik
    tzn inny niz ten od tpsa to czemu mial by nie miec do niego passworda?
    jezeli chodzi o medemik lucenta ktore sie dostaje od tepsy to nie wiem nie
    probowalem nic zmienic
    ale podobno czesem jest tak ze jak sie zapomni to mozna sie skontaktowac z
    producentem
    podaje sie nr seryjny i ci generuja chaselko
    tylko po co sie wysliac
    mysle ze w kazdym jest to samo chaselko a co to za problem zapytac sie pana
    montera ktory sprzecik kofiguruje jak ono brzmi
    ?
    pozdrawiam

  • 20. Data: 2002-10-31 17:44:41
    Od: "Tomasz Plebanski" <t...@c...pl>

    nie mogly sie zgodzic - w MACu zaszyty jest m.in. producent, takze sprzet
    innego producenta _nie moze_ miec tego samego MACa