  • 1. Data: 2002-10-21 08:06:16
    Temat: Ceny i prędkościłącz
    Od: "Staniek" <s...@c...pl>

    Witam,

    Mam następujący problem a właściwie moja koleżanka, ma ona napisać o łączach
    w Polsce
    Musza się tam znaleźć następujące informacje: prędkość połączenia (upload i
    download) oraz cena aktywacji i abonamentu
    Łącza mają się dzielić na następujące kategorie: stałe, dzierżawione,
    satelitarne

    I tu pytanie do Was gdzie mogę znaleźć informacje na ten temat

    Wielkie dzięki za pomoc

  • 2. Data: 2002-10-21 10:17:07
    Temat: Re: Ceny i prędkościłącz
    Od: "Marcin Bójko" <b...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > satelitarne
    >
    > I tu pytanie do Was gdzie mogę znaleźć informacje na ten temat
    www.chello.pl
    www.crowley.pl
    www.futuro.pl
    www.neostrada.pl
    www.intenrtdsl.pl
    www.tele2.pl
    www.tpsa.pl
    www.netia.pl
    www.dialogok.pl
    www.skybone.pl
    www.internetsatelitarny.pl

    Ale czym różni się stałe łącze internetowe od dzierżawionego - zabij mnie
    nie wiem...

  • 3. Data: 2002-10-24 10:30:47
    Od: Zeus <m...@w...pl>

    "Marcin Bójko" <b...@p...gazeta.pl> wrote in

    > Ale czym różni się stałe łącze internetowe od dzierżawionego - zabij
    > mnie nie wiem...

    Moze stale niedzierzawione lacze zbudowane jest przez Twojego operatora
    (np. radiowe od Tele2), a lacze stale dzierzawione oparte jest o medium
    brane od innego operatora (wszyscy wiemy jakiego :)

    Zeus