  • 1. Data: 2002-10-22 06:49:35
    Temat: TPSA NEO wlasny modem adsl ?
    Od: RusH <r...@k...pulse.pdi.net>

    Jak to wyglada w praktyce ? tz kupilem duza ilosc takich modemuf z
    wbudowanym routerem , dzialaja jak maszenie (Efficient Speedstream 5660
    Router - wbudowany modem i sprzetowy router , wszystkie opcje jakie mozna
    sobie wymaszyc).

    Pytanie moje jest nastepujace, czy istnieje mnozlziwosc ze TPsa zacznie
    sprawdzac co jest po drugiej stronie kabla i blokowac takie zabawki ?
    Sprzedaje je po 390zl i schodza szybko, ale nie aby ludzie mnie beda
    chcieli linczowac bo im za miesiac modem przestanie dzialac :(.

    Pozdrawiam.
    --
    RusH // BigTowerATX CaseMod [692-95-30-05 tylko SMS]
    http://kiti.pulse.pdi.net/qv30/masta.jpg :P

  • 2. Data: 2002-10-22 13:24:09
    Temat: Re: TPSA NEO wlasny modem adsl ?
    Od: "MULDEK" <m...@o...pl>

    mysle, ze TPSA sama narzuca swoje 'zabawki' przy sprzedazy uslugi :)

    a ty sobie swoje sprzedawaj dalej... :))

    p.s. no chyba ze... zle Cie zrozumialem :)

    --
    MULDEK [m...@o...pl]

  • 3. Data: 2002-10-22 19:17:57
    Od: RusH <r...@k...pulse.pdi.net>

    "MULDEK" <m...@o...pl> wrote in news:ap3ikv$g0o$1@news2.tpi.pl:

    > mysle, ze TPSA sama narzuca swoje 'zabawki' przy sprzedazy uslugi :)

    to jest fakt niezaprzeczalny , pytanie bylo o to czy nie zaczna blokowac
    'obcych' modemuf ?

    > a ty sobie swoje sprzedawaj dalej... :))

    nie chce spredawac czegos co zaczne byc blokowane i po miesiacu bedzie to
    mozna tylko na scianie powiesic :/

    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2002-10-23 13:36:57
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <ap3ikv$g0o$1@news2.tpi.pl> MULDEK napisał(a):
    > mysle, ze TPSA sama narzuca swoje 'zabawki' przy sprzedazy uslugi :)
    >
    > a ty sobie swoje sprzedawaj dalej... :))
    >

    > p.s. no chyba ze... zle Cie zrozumialem :)

    Źle go zrozumiałeś, bo jego zabawki robią pewnie NAT, serwują DHCP, firewallują, dają

    sobie konfigurować WANową stronę na kilka sposobów podłączenia i tak dalej...
    --
    Samotnik

  • 5. Data: 2002-10-23 13:37:16
    Od: "MarK" <m...@n...poznan.tpsa.pl>

    Uzytkownik "RusH" <r...@k...pulse.pdi.net> napisal w wiadomosci
    42...

> [...]
    > 'obcych' modemuf ?

    > nie chce spredawac czegos co zaczne byc blokowane i po miesiacu bedzie to

    TP rozpoznaje swoje modemy po MAC adresie. Tak, ze sprzedane przez Ciebie
    nie beda dzialac.

    MK

  • 6. Data: 2002-10-23 13:37:33
    Od: "Michal Letowski" <m...@y...com>

    Uzytkownik "RusH" <r...@k...pulse.pdi.net> napisal w wiadomosci
    42...
> [...]
    > wbudowanym routerem , dzialaja jak maszenie (Efficient Speedstream 5660
    > Router - wbudowany modem i sprzetowy router , wszystkie opcje jakie mozna

    Podczas instalacji InternetDSL dowiedzialem sie, ze autoryzacja odbywa
    sie po adresie MAC modemu. Podlaczenie innego modemu do tej
    samej linii powoduje, ze usluga przestaje dzialac.

    Nie wiem, czy tak samo jest w Neo+, ale zwazywszy, ze obie
    te uslugi sa obslugiwane przez te same urzadzenia dostepowe, bedzie
    chyba tak samo.

    Jesli sie myle, bardzo prosze kogos o "wyprostowanie".

    Michal Letowski

  • 7. Data: 2002-10-23 13:38:37
    Od: "adam" <a...@w...zgierz.pl.no-spam>

    > Pytanie moje jest nastepujace, czy istnieje mnozlziwosc ze TPsa zacznie
    > sprawdzac co jest po drugiej stronie kabla i blokowac takie zabawki ?

    Juz tak jest.
    A.

  • 8. Data: 2002-10-24 06:16:14
    Od: RusH <r...@k...pulse.pdi.net>

    "MarK" <m...@n...poznan.tpsa.pl> wrote in

    > TP rozpoznaje swoje modemy po MAC adresie. Tak, ze sprzedane przez
    > Ciebie nie beda dzialac.

    ten tego .. wpinam i DZIALA :)
    pytam sie czy nie bedzie tak ze po miesiacu przestanie :D
    rozpoznawac mozna nie tylko po MAC

    Pozdrawiam.

  • 9. Data: 2002-10-24 06:16:21
    Od: RusH <r...@k...pulse.pdi.net>

    "Michal Letowski" <m...@y...com> wrote in

> [...]
    >
    > Nie wiem, czy tak samo jest w Neo+, ale zwazywszy, ze obie
    > te uslugi sa obslugiwane przez te same urzadzenia dostepowe, bedzie

    czyli albo na mojej centrali ktos zapomnial/olal albo jakims kosmicznym
    fartem MACi sie zgodzily :) .. no nic , zobacze czy moge konfigurowac MAC w
    tym 5660 (ale nie tylko po MAC sie blokuje)

    Pozdrawiam.

  • 10. Data: 2002-10-24 06:17:07
    Od: "Moon" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > chyba tak samo.
    >
    > Jesli sie myle, bardzo prosze kogos o "wyprostowanie".

    Internet DSL sprawdzany MAC adres
    Neo+ nie sprawdzany