  • 1. Data: 2011-12-09 02:15:52
    Temat: TP7 co to?
    Od: "Ogni" <o...@T...pl>

    Dyktafon Olypmus ma przystawkę TP7 do nagrywania rozmów telefonicznych.Jest
    to "wysokiej czułości mikrofon" który nagrywa dwie -rozmawiające przez
    telefon GSM -strony...Nie bardzo rozumiem, a i w sieci nie mogłem się
    doszukać z marszu...On się łączy z telefonem ? Bo jeśli tylko wyłapuje
    dzwięk z telefonu , to przypuszczam, że albo słabo,albo wcale

    Ogni

  • 2. Data: 2011-12-11 23:28:47
    Temat: Re: TP7 co to?
    Od: "ElComandante" <z...@w...pl>

    Użytkownik "Ogni" <o...@T...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sieci nie mogłem się doszukać z marszu...On się łączy z telefonem ? Bo
    > jeśli tylko wyłapuje dzwięk z telefonu , to przypuszczam, że albo

    To jest mikrofon wkładany w ucho ;) słuchawke telefonu trzeba trzmać przy
    tym uchu, w które wetknięty jest ten mikrofon (ważne!;)