  • 41. Data: 2004-01-28 10:08:48
    Temat: Re: TP SA zmniejszyła dostępność do sieci uniwersyteckich (Gazeta Wyborcza)
    Od: "gtk@adm" <g...@a...pl>

    Dnia 2004-01-28 10:29,Użytkownik mlopaci napisał:

> [...]

    an=320

    > Jakos na tej stronie nie znalazlem nic polskojezycznego. Za to, zebys
    > sluchal tych stacji TPSA placi ciezkie pieniadze Telli i Opentrasitowi.
    > Za to zebys sluchal polskiej stacji z Poznania TPSA chce 2000zl za
    > 1Mbs/s od Pozmana. Policz przy strumieniu 128kb/s taki user Neostrady
    > jak Ty kosztuje Pozmana ponad 130 zl miesiecznie.

    2000 zl 30Mb/s chce tepsa od pozmana, a ile placi tepsa telii badz
    opentransitowi? na Grupie padla kwota 100 EUR. Z ta roznica ze lacza
    zagraniczne tpnetu w sumie maja 7,5Gb/s + backup. Roznica w ilosci jest
    spora, a cena hurtowa zalezy od ilosci, normalna sytucja w biznesie.

    Co do radia to Janusz podal link jak tam nie znajdziesz pasujacej Ci
    stacji to lepiej posluchac muzki z plyt ;)

    Carlos

  • 42. Data: 2004-01-28 11:09:00
    Od: radi <r...@s...wireland.org>

    Janusz - Vahanara wrote:

    > Jeszcze mamy styczeń i nie rozbudziłem się dobrze ze snu zimowego.
    > Możesz mnie oświecić na temat tych konkurencyjnych telekomach z ADSLami?
    >
    > Bo jak na razie, to Dialog i Netia ogłosiły tylko, że maja "internetową
    > strategię" - cokolwiek by to nie znaczyło.

    co nie oznacza ze nalezy negowac ze istnieja perspektywy rozwoju
    w tym kierunku, bo istnieje wiecej za niz przeciw, i wydaje sie to
    dosc naturalna konsekwencja, skoro maja siec i klientow, i chca
    byc konkurencyjni. zreszta o ile mnie pamiec nie myli, Dialog procz
    'strategii' ma cos takiego jak Dialnet DSL. Netia skoro ma BDI, to
    mozna sie raczej tez spodziewac czegos 'do domu'. Do tego dochodza
    kolejni mniejsi regionalni operatorzy (tak tak, oni rowniez stanowia
    konkurencje), np. Telenet /Mielec, Debica/, Teleton /np. Pomorze
    Zachodnie/, ADSL Sokolnet w Telefonach Podlaskich. nie pytaj mnie
    o szczegoly tych uslug. ale masz o co pytales.

    > Kilka lat temu wystarczyło, żeby upadająca garbarnia ogłosiła, iż ma
    > internetową strategię, a pół kraju piało z zachwytu i na wyścigi lokowało
    > pieniądze w jej akcjach.
    > Dziś mamy jednak rok 2004...

    no ale to nie sa akurat mrzonki,mrozonki i inne marzenia garbarni.

    > P.s.
    > Pamięta ktoś jeszcze 4Media?

    o tak. i inne, jeszcze ciekawsze plany ex. Chemiskoru na rynku
    medialnym.

    --

    Usenet, Luke!

  • 43. Data: 2004-01-28 11:35:09
    Od: radi <r...@s...wireland.org>

    Janusz - Vahanara wrote:

    > Na razie, to Neostrada jest albo jedyną szansą na internet, albo co prawda
    > w okolicy działa lokalny provider, którego jednak usługi sa tak słabe, że
    > sam myśli o przetrwaniu w obliczu Neostrady, a nie o ekspansji rynkowej.
    >
    > To ma być ta awangardowa konkurencja?
    > http://katowice.naszemiasto.pl/wydarzenia/216618.htm
    > http://katowice.naszemiasto.pl/forum/wiadomosci/1096
    0_35477.html

    ale sie tego uczepiles. rozrozniasz wyrazane zyczenia umieszczone
    w czasie przyszlym od sytuacji obecnej? bo narazie widze ze niezbyt.
    wlasnie w tym rzecz jak _ma_byc_. a jak jest, i jaka to bieda to akurat
    fakty oczywiste, i zadne odkrycie ameryki, i wlasnie stanowi to jeden
    ze wzmiankowanych problemow, to tym wlasnie byla mowa.

    --

    Usenet, Luke!

  • 45. Data: 2004-01-28 11:53:01
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 28 styczeń 2004 roku,
    kiedy to radi posłał(a) w świat wiadomość
    <bv86pe$s6b$1@nettle.mcnet.pl>

    0_35477.html
    > ale sie tego uczepiles.
    te linki krążą po sieci niczym mini-FAQ dla wybierających stałe łącze do
    domu. Sam też je dostałem, bo Compromis działa na mojej małej uliczce.

    > rozrozniasz wyrazane zyczenia
    ^^^^^^^^
    Jakie znów życzenia?

> [...]
    > fakty oczywiste, i zadne odkrycie ameryki, i wlasnie stanowi to jeden
    > ze wzmiankowanych problemow, to tym wlasnie byla mowa.
    Neostrada ten problem rozwiązuje.
    Innych masowych i powszechnych "rozwiązań" nie było, nie ma i nie zanosi
    się by powstały.

    Janusz - Vahanara
    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 44. Data: 2004-01-28 11:53:01
    Temat: Re: TP SA zmniejszyła dostępno?ć do sieci uniwersyteckich (Gazeta Wyborcza)
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 28 styczeń 2004 roku,
    kiedy to futszaK posłał(a) w świat wiadomość
    <o...@4...com>

    > po pierwsze p2p jest usługą którą z natury się tępi
    Wake up!

    http://fedora.redhat.com/download/
    "Since the Red Hat FTP site can experience extremely high volume, you may
    have better success using a mirror site. Alternatively, you can join the
    torrent. You can get a DVD ISO from the torrent".

    Jeszcze niedawno niektórzy zawzięcie tępili MP3 i DIVX.
    Obudzili się pewnego ranka, a tu nie ma Teleranka i u drzwi stoi Załoga G -
    uśmiechnięta, z gazetką hipermarketu zachęcając do kupna stacjonarnego
    odtwarzacza DIVX albo MP3.

    > a i tak większość ruchu p2p to jest z zagranicą
    Polskich gier, czy tez filmów z dubbingiem twoim użytkownicy za granicą nie
    znajdą. Ale to już OT i NTG.

  • 46. Data: 2004-01-28 12:13:29
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    <bv858c$rtm$1@nettle.mcnet.pl>

> [...]
    > w tym kierunku, bo istnieje wiecej za niz przeciw, i wydaje sie to
    > dosc naturalna konsekwencja, skoro maja siec i klientow, i chca
    Dobrymi chęciami piekło wybrukowano.

    > zreszta o ile mnie pamiec nie myli, Dialog procz
    > 'strategii' ma cos takiego jak Dialnet DSL.
    Ambitne, bo jakże by inne, plany w szafie pancernej prezesa i kilkanaście
    instalacji testowych?

    > Netia skoro ma BDI
    Nie żartuj, proszę.
    Na dziś powszechnie promują numerek dial-up razem z Gadu Gadu.
    http://www.netia.pl
    "Netia i Gadu Gadu oferują wspólnie usługę dostępu do Internetu".

    > to mozna sie raczej tez spodziewac czegos 'do domu'.
    http://www.netia.pl/index.html?o=d
    OFERTA DLA DOMU
    "Usługi podstawowe to główna oferta telekomunikacyjna Netii. W ramach usług
    Netia posiada w swojej ofercie szereg atrakcyjnych usług
    telekomunikacyjnych, doskonałych zarówno dla domu, jak i małych firm.
    Oprócz podstawowych usług telefonicznych Klienci mogą korzystać z wielu
    usług dodatkowych, cyfrowych usług ISDN, międzymiastowych, międzynarodowych
    i komórkowych usług Netia 1055 oraz *wdzwanianego* dostępu do Internetu".

    http://www.netia.pl/index.html?o=d&dz=90
    Netia oferuje wdzwaniany dostęp do Internetu typu:
    Dial-up
    Callback

    Szczytem osiągnięć jest:
    Internet nocą - nieograniczony dostęp do Internetu w godzinach 23:00 - 8:00
    Internet dzień i noc - 100 godzin dostępu do Internetu w ciągu dnia i
    nieograniczony dostęp w godzinach 23:00 - 8:00

    A z BDI, to prosze mnie nie rośmieszać, bo mnie brzuch rozboli.
    http://www.netia.pl/index.html?o=b&dz=41
    Stały dostęp do Internetu - BDI
    512 kbit/s za 1 700 zł/m-c netto
    ROTFL :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

> [...]
    > konkurencje), np. Telenet /Mielec, Debica/, Teleton /np. Pomorze
    > Zachodnie/, ADSL Sokolnet w Telefonach Podlaskich. nie pytaj mnie
    Mieszkam w centrum pięciomilionowej aglomeracji śląskiej.
    Takich dostawców, jak Sokolnet, u nas nie ma.
    W śródmieściu Katowic mam do wyboru albo dial-up albo Neostradę.
    Chello się nie opłaca, osiedlowym providerom się nie opłaca, a do
    dziesięciopiętrowego bloku nie mam zamiaru się przeprowadzać, żeby było te
    wymagane minimum dziesięciu chętnych (na Internet) na blok.

    > no ale to nie sa akurat mrzonki,mrozonki i inne marzenia garbarni.
    A ponad 1800 zł za odpowiednik Neostrady w ofercie Netii jak nazwiesz?
    Sennym majakiem prezesa o zdobyciu 50% rynku w Polsce? :-p

  • 47. Data: 2004-01-28 12:46:17
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 28 styczeń 2004 roku,
    kiedy to mlopaci posłał(a) w świat wiadomość
    <bv7vd9$or4$1@inews.gazeta.pl>

    > IPv4 wystarcza do tego, zeby user neostrady nie dostal sie do zasobow
    > multimedialnych.
    A co ma wycinanie zasobów multimedialnych do "stron upchanych reklamami"?

    BTW, co za mentalność. Tylko wycinać, blokować, ograniczać, zabraniać,
    utrudniać...

    Taki poznański provider - Izacom (akurat o pownaniu wątek).
    http://izacom.pl/index.php?a=4
    15. Abonent nie ma prawa udostępniać plików użytkownikom sieci zewnętrznej
    za pomocą odpowiednich programów.

    Dziękuję, nawet załącznika z wordowskim plikiem nie wyślę, bo to
    "udostępnianie" pliku na zewnątrz.

    an=320
    > Jakos na tej stronie nie znalazlem nic polskojezycznego.
    Polskojęzyczne stacje wyszukuję pilotem od wieży.

    > Za to, zebys
    > sluchal tych stacji TPSA placi ciezkie pieniadze Telli i Opentrasitowi.
    Ja płacę abonament (KRRiTV, IIRC).

    > Za to zebys sluchal polskiej stacji z Poznania TPSA chce 2000zl za
    > 1Mbs/s od Pozmana. Policz przy strumieniu 128kb/s taki user Neostrady
    > jak Ty kosztuje Pozmana ponad 130 zl miesiecznie.
    Może w takim razie to radio przeniesie się na serwery Shoutcasta?
    Mam tam ponad tysiąc stacji do wyboru, do koloru, pogrupowane tematycznie.

  • 48. Data: 2004-01-28 13:01:31
    Od: radi <r...@s...wireland.org>

    Janusz - Vahanara wrote:

    > Jakie znów życzenia?

    przeczytaj jeszcze raz posta do ktorego sie od samego poczatku
    odnosisz.

    > Neostrada ten problem rozwiązuje.
    > Innych masowych i powszechnych "rozwiązań" nie było, nie ma i nie zanosi
    > się by powstały.

    neostrada nie rozwiazuje problemu monopolu i braku mozliwosci
    wyboru rozwiazania w innej, 'inaczej' zarzadzanej sieci. reszta
    jak wyzej. i oby teza zawarta w drugim zdaniu sie nie sprawdzila
    bo biada wszystkim. pozostaje jednak liczyc ze wszystko to kwestia
    czasu, szkoda tylko ze blizej nieokreslonego.

    --

    Usenet, Luke!

  • 49. Data: 2004-01-28 13:34:39
    Od: "mathom" <m...@p...pl>

    > Ruch komercyjny mozecie ciac - ale lapy od edu. Many maja wydzielone lacza
    > na komerche, a spadek przepustowosci mozna zauwazyc na laczach edu. Wiec
    > Ci ktorzy mowia, ze ruch edu zostaje na starych zasadach mijaja sie z

    Of course. Bo przecież edu się należy. Tyle dobrego robicie dla tego państwa
    i obywateli. Aż miło pomyśleć o zastępach doktorów i profesorów czuwającym
    nad myślą i dobrobytem społeczeństwa. Od razu śpię spokojniej...

  • 50. Data: 2004-01-28 13:36:08
    Od: "mathom" <m...@p...pl>

    > prywatnego routera. Być może nie trafnym było tez pisać WIX. Generalnie
    > chodzi mi o to ze tak naprawdę do końca nie wiemy co tpsa może zrobić. A
    czy
    > nie uważasz że całe postępowanie TP. S.A. szkodzi ich klientom ? Jeżeli
    > działają na szkodę swoich klientów to czego nie można się po nich
    spodziewać
    > ? Przecież nikt nie zabroni im ograniczyc a może nawet całkiem zlikwidować
    > łącza do innych operatorów.

    Zgadzam się z tym. Niedawno Weiss w Zetce wpadł na pomysł złożenia
    doniesienia do prokuratury, że pracownicy tepsy działają na szkodę firmy.
    Ciekawe jak to się rozwinie.