  • 1. Data: 2004-01-26 17:57:55
    Temat: prośba o zablokowanie tlenu
    Od: "e...@p...onet.pl" <e...@p...onet.pl>

    Moje pytanie związane jest z tym jak zablokować na komputerze program do
    komunikacji tlen lub też gadu-gadu aby mozna było korzystać na innym
    komputerze połaczonym a tym z którego chcę zablokować ten komputer od tego
    komunikatora. Komputery te połaczone sa sieciowo. Z góry dziekuję za pomoc.

  • 2. Data: 2004-01-26 20:05:38
    Temat: Re: prośba o zablokowanie tlenu
    Od: "Jakub \"Venom\" Żukowski" <v...@n...com>

    Witam,
> [...]
    > komputerze połaczonym a tym z którego chcę zablokować ten komputer od tego
    > komunikatora. Komputery te połaczone sa sieciowo. Z góry dziekuję za
    [NTG]

    Pozdrawiam,

    --------------------
    Jakub "Venom" Żukowski
    mobile: (+48 501) 065 632
    e-mail: z...@c...com
    WWW: http://venomski.com

  • 3. Data: 2004-01-26 20:09:06
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    Alez prosze bardzo: http://rtfm.bsdzine.org

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 4. Data: 2004-01-26 23:40:23
    Od: Rafał Doroszkiewicz <b...@v...net.pl>

    Użytkownik e...@p...onet.pl napisał:

> [...]
    > komunikatora. Komputery te połaczone sa sieciowo. Z góry dziekuję za pomoc.

    W związku z tym, iż przedpiścy zamiast pomóc, jedynie rzucili mięsem (w
    sumie zrozumiałe, skoro przybywa tutaj tyle niezdarnych ludzi..),
    kieruję Cię do:

    http://evil.pl/pip/

    http://killfile.pl

    http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&gr
    oup=pl.comp.networking

    a na sam koniec, bardzo wspaniałomyślnie polecam:
    http://rtfm.bsdzine.org , ponieważ mam poważne trudności ze zrozumieniem
    Twojego postu.

    --
    Rafał Doroszkiewicz
    rafal(at)vast.net.pl

  • 5. Data: 2004-01-27 17:44:53
    Od: "Jakub \"Venom\" Żukowski" <v...@n...com>

    Witam,
    > W związku z tym, iż przedpiścy zamiast pomóc, jedynie rzucili mięsem (w
    > sumie zrozumiałe, skoro przybywa tutaj tyle niezdarnych ludzi..),
    Na jakiej podstawie wnioskujesz, ze jestem "niezdarnym czlowiekiem" ?

    Pozdrawiam,

    --------------------
    Jakub "Venom" Żukowski
    mobile: (+48 501) 065 632
    e-mail: z...@c...com
    WWW: http://venomski.com

  • 6. Data: 2004-01-27 20:41:20
    Temat: Re: prośba o zablokowanie tlenu - OFFTOPIC
    Od: Tomasz Trzeszkowski <t...@i...pl>

    Dnia 2004-01-27 18:44 , Użytkownik Jakub "Venom" Żukowski napisał :

    > Witam,

    > Na jakiej podstawie wnioskujesz, ze jestem "niezdarnym czlowiekiem" ?

    IMHO misunderstood.
    Przybył kolejny niezdarny -> obecni rzucili mięsem

    hint: przybywa != przebywa

    LOL, EOT

    PS. nie jestem obrońcą z urzędu

    --

    Tomasz Trzeszkowski

    GPG key ID 0xA66F748C
    Fingerprint: 4BB7 E776 3D49 72D4 5F7F 8BE5 CFF6 902C A66F 748C

  • 7. Data: 2004-01-28 09:51:04
    Od: Rafał Doroszkiewicz <b...@v...net.pl>

    Użytkownik Tomasz Trzeszkowski napisał:

    > IMHO misunderstood.
    > Przybył kolejny niezdarny -> obecni rzucili mięsem

    Tak jest ;-)

    > hint: przybywa != przebywa
    >
    > LOL, EOT

    Tak jest ;-)