  • 1. Data: 2004-01-26 08:53:36
    Temat: Potrzebny serwer q3
    Od: "Blink" <b...@o...pl>

    Kto moze postawic serwer q3, jestem gotowy placic. Ma to byc serwer
    klanowy na 6-10 slotow, w celu uzgodnienia szczegolow prosze
    zainteresowanych o kontakt ze mna na mail b...@o...pl

  • 2. Data: 2004-01-26 09:07:10
    Temat: Re: Potrzebny serwer q3
    Od: "Jaroslaw Puchala" <y...@N...SPAM.ALLOWED.yarwa.no-ip.org>

    Użytkownik "Blink" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Kto moze postawic serwer q3, jestem gotowy placic. Ma to byc serwer
    > klanowy na 6-10 slotow, w celu uzgodnienia szczegolow prosze
    > zainteresowanych o kontakt ze mna na mail b...@o...pl

    I ty to uważasz za problem polskiego internetu??? NTG

    Pozdrawiam
    J.P.

  • 3. Data: 2004-01-26 12:52:41
    Od: Rafał Doroszkiewicz <b...@v...net.pl>

    Użytkownik Jaroslaw Puchala napisał:

    > I ty to uważasz za problem polskiego internetu??? NTG

    Żeby tak się uczepić.. skoro o2,kurniki,allegro i inne serwisy za bramką
    POZMAN'u to problem polskiego internetu, dlaczego nie serwer Quake3? ;-)

    --
    Rafał Doroszkiewicz
    rafal(at)vast.net.pl

  • 4. Data: 2004-01-26 14:04:00
    Od: "mathom" <m...@p...pl>

    > Żeby tak się uczepić.. skoro o2,kurniki,allegro i inne serwisy za bramką
    > POZMAN'u to problem polskiego internetu, dlaczego nie serwer Quake3? ;-)

    Wymienione przez Ciebie serwisy nie są problemem polskiego internetu, tylko
    jest nim strategia TPSA.

  • 5. Data: 2004-01-26 14:20:36
    Od: Pass <m...@b...com>

    w <news:bv32mo$8ck$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Rafał Doroszkiewicz napisał(a):

    > Żeby tak się uczepić.. skoro o2,kurniki,allegro i inne serwisy za
    > bramką POZMAN'u to problem polskiego internetu, dlaczego nie
    > serwer Quake3? ;-)

    Skoro takie tematy nie sa w zakresie pip, to co jest?

    --
    Maciej
    tlen/mail : hesitate {at} o2.pl

  • 6. Data: 2004-01-26 14:53:37
    Od: Rafał Doroszkiewicz <b...@v...net.pl>

    Użytkownik Pass napisał:
    > w <news:bv32mo$8ck$1@nemesis.news.tpi.pl>

    > Skoro takie tematy nie sa w zakresie pip, to co jest?

    To do mnie pytanie? Czy napisałem, że takie tematy nie są w zakresie
    pip? Przeczytaj proszę, raz jeszcze, co napisałem.

    Według mnie, usługi dostępne publicznie w polskiej części internetu są
    problemem polskiego internetu. A to, czy są masówką
    (komunikatory;tlen,aukcje;allegro,inne), czy nie (serwery gier;q3), to
    już inna sprawa.

    P.S. ";-)"

    --
    Rafał Doroszkiewicz
    rafal(at)vast.net.pl

  • 7. Data: 2004-01-26 15:10:55
    Od: Rafał Doroszkiewicz <b...@v...net.pl>

    Użytkownik mathom napisał:

    > Wymienione przez Ciebie serwisy nie są problemem polskiego internetu, tylko
    > jest nim strategia TPSA.

    ";-)" ?

    --
    Rafał Doroszkiewicz
    rafal(at)vast.net.pl

  • 8. Data: 2004-01-26 21:24:35
    Od: "Blink" <b...@o...pl>

    heh :P ja poszukuje osoby kto ma dobre lacze i moze postawic serwerek na
    przyzwoitym pingu oczywiscie za oplata ten serwerek :P

    Pozdrawiam
    Adam Ochmanski

  • 9. Data: 2004-01-26 21:52:16
    Od: futszaK <t...@s...pl>

    On Mon, 26 Jan 2004 22:24:35 +0100, "Blink" <b...@o...pl>
    wrote:

    >heh :P ja poszukuje osoby kto ma dobre lacze i moze postawic serwerek na
    >przyzwoitym pingu oczywiscie za oplata ten serwerek :P

    spróbuj coś z PozMan-a, ping-i mają przyzwoite :P

    futszaK
    598339018 601061867
    Telefon to wynalazek SZATANA !!!

  • 10. Data: 2004-01-26 23:36:55
    Od: Rafał Doroszkiewicz <b...@v...net.pl>

    Użytkownik Blink napisał:
    > heh :P ja poszukuje osoby kto ma dobre lacze i moze postawic serwerek na
    > przyzwoitym pingu oczywiscie za oplata ten serwerek :P

    Spokojnie, jeden raz wystarczy.
    Twój problem z poszukiwaniem serwera do gry to nie jest problem całego
    polskiego internetu, jak to wspomniał Jaroslaw Puchala, a tego właśnie
    dotyczy ta grupa dyskusyjna.
    Wysłałeś post na p.i.polip i tego już wystarczy. Osobiście rozumiem, że
    nie potrafiłeś znaleźc innego miejsca, aby o tym napisać, chociaż nie
    szczędziłeś klawiatury na pisanie postów na różnych grupach.
    Więć raz jeszcze: jeden raz wystarczy, ci, którzy są zainteresowani -
    dostrzegli Twój temat postu, ci, którzy nie są - nie chcą więcej być
    męczeni tym wątkiem na ich ulubionej grupie dyskusyjnej. :->

    P.S. może zwróć się najpierw do Twojego operatora? *eg*

    --
    Rafał Doroszkiewicz
    rafal(at)vast.net.pl