  • 1. Data: 2004-01-25 18:46:12
    Temat: studzienki tpsa
    Od: "gito" <g...@c...pl>

    ktos tu powiedzial ze studzienki tepsa od 01.01.2004 przechodza
    z rak tpsa na gminy prawda to czy fikcja?

  • 2. Data: 2004-01-25 19:45:34
    Temat: Re: studzienki tpsa
    Od: "Tomek" <n...@g...pl>

    A co tpsa ma je sprzedac?

  • 3. Data: 2004-01-25 20:29:38
    Od: "Jakub \"Venom\" Żukowski" <v...@n...com>

    Witam,
    > ktos tu powiedzial ze studzienki tepsa od 01.01.2004 przechodza
    > z rak tpsa na gminy prawda to czy fikcja?
    nie wydaje mis ie zeby TPSA oddala nawet dochodowy business chyba ze nie
    oplaca im sie tego trzymac i placic gminom.. ale no watpie :)

    Pozdrawiam,

    --------------------
    Jakub "Venom" Żukowski
    mobile: (+48 501) 065 632
    e-mail: z...@c...com
    WWW: http://venomski.com

  • 4. Data: 2004-01-25 20:52:36
    Od: Andrzej Nowak <e...@d...art.pl>

    On Sun, 25 Jan 2004 19:46:12 +0100, gito wrote:

    > ktos tu powiedzial ze studzienki tepsa od 01.01.2004 przechodza z rak tpsa
    > na gminy prawda to czy fikcja?

    Zastanawia mnie kto byl taki sprytny i je im oddal "w owym czasie". Proces
    z ktorym mielismy do czynienia powinien nazywac sie nie "prywatyzacja"
    tylko "monopolizacja".

    +e

  • 5. Data: 2004-01-26 00:50:33
    Od: RusH <r...@k...pulse.pdi.net>

    Andrzej Nowak <e...@d...art.pl> wrote in

    > Zastanawia mnie kto byl taki sprytny i je im oddal "w owym
    > czasie". Proces z ktorym mielismy do czynienia powinien nazywac
    > sie nie "prywatyzacja" tylko "monopolizacja".

    czy jajakolwiek prywatyzacja w polsce sie _udala_ ?

    Pozdrawiam.
    --
    RusH //
    http://kiti.pulse.pdi.net/qv30/

  • 6. Data: 2004-01-26 01:11:33
    Od: Glock <g...@p...onet.pl>

    RusH wrote:

    > Andrzej Nowak <e...@d...art.pl> wrote in

    > czy jajakolwiek prywatyzacja w polsce sie _udala_ ?
    >

    > Pozdrawiam.
    zalezy od zalozen i punku odniesienia. Moim skromnym zdaniem tak !!! dla
    tych co z tego maja kupe kasy :))))