-
51. Data: 2010-02-25 17:14:18
Temat: Re: TDCI kontra TDI
Od: "Agent" <w...@o...pl>
Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości
news:hm5uqq$qm7$2@nemesis.news.neostrada.pl...
> Agent pisze:
>> Tylko czy koszty serwisowania to tylko i wyłacznie czas wyciągania
>> wtryskiwaczy? Weź sie zastanów.
>
> a nie widzisz związku przyczynowo skutkowego? Czas to pieniądz a i z racji
> swojej budowy pompowtryski są zapewne droższe w naprawie zresztą sam fakt,
> że VW się z tego wycofuje o czymś świadczy.
>
> --
A czy Ty nie zauważasz że samochód składa sie nie tylko z wtryskiwaczy
których wymiana zresztą nie należy do regularnych (czytaj raz na kilkaset
tys km lub całe życie auta) czynności serwisowych?
-
52. Data: 2010-02-25 18:09:05
Temat: Re: TDCI kontra TDI
Od: to <t...@a...xyz>
krzysiek82 wrote:
> Niestety świadomość i kultura techniczna w naszym kraju jest jeszcze na
> etapie średniowiecza, a wszelkie przejawy normalności są przez takich
> osobników jak np "mleko" lub "to" od razu krytykowane w żałosny sposób.
Tak, tak, Krzysiu, te przejawy "normalności" to m.in.:
- Lżenie własnego narodu przy jednoczesnym braku chęci do emigracji
- Nagrywanie drobnych wykroczeń i zanoszenie tych nagrań na komendę
- Traktowanie samochodu jak członka rodziny, trzymanie zapasowego silnika
w garażu, chociaż ten zamontowany jest całkowicie sprawny, kupowanie
interfejsu do sczytywania błędów o wartości 1/4 auta itd.
- Uważanie wszystkich wokół za idiotów, a siebie samego za wyznacznik
normalności
Dalej nie chce mi się wymieniać, bo szkoda klawiatury.
--
cokolwiek
-
53. Data: 2010-02-25 18:51:49
Temat: Re: TDCI kontra TDI
Od: "Bugatti" <s...@m...pl>
Użytkownik "krzysiek82" napisał w wiadomości:
> Agent pisze:
>> Tylko czy koszty serwisowania to tylko i wyłacznie czas wyciągania
>> wtryskiwaczy? Weź sie zastanów.
>
> a nie widzisz związku przyczynowo skutkowego? Czas to pieniądz a i z racji
> swojej budowy pompowtryski są zapewne droższe w naprawie zresztą
"Zapewne" czy napewno ?
Bo jeśli chodzi o twoją całą wypowiedź to można śmiało stwierdzić że
_napewno_ nie masz pojęcia jak działa i z czego skład się PD'ek.
> sam fakt, że VW się z tego wycofuje o czymś świadczy.
Jak już przeczytasz budowe PD to powinieneś się wycofać z tego co
napisałeś...a jeśli nie to rzeczywiście jesteś głupi.
Pozdr.
--
Bugatti
-
54. Data: 2010-02-25 18:59:07
Temat: Re: TDCI kontra TDI
Od: Czarek Daniluk <c...@u...com>
W dniu 2010-02-25 17:14, Agent pisze:
>> a nie widzisz związku przyczynowo skutkowego? Czas to pieniądz a i z
>> racji swojej budowy pompowtryski są zapewne droższe w naprawie zresztą
>> sam fakt, że VW się z tego wycofuje o czymś świadczy.
>>
>> --
> A czy Ty nie zauważasz że samochód składa sie nie tylko z wtryskiwaczy
> których wymiana zresztą nie należy do regularnych (czytaj raz na
> kilkaset tys km lub całe życie auta) czynności serwisowych?
Ciekawi mnie czy kiedykolwiek w życiu wyjął zapieczony PD i zapieczony
wtrysk CR ;)
Pozdrawiam !!
-
55. Data: 2010-02-25 21:55:48
Temat: Re: TDCI kontra TDI
Od: "CeSaR" <a...@m...com>
> większość rozróżnia TDi, JTD, SDI, HDI, CRDI, TDCI ale nic więcej.
A SDI w tej grupie co robi?
C
-
56. Data: 2010-02-25 22:08:35
Temat: Re: TDCI kontra TDI
Od: Alex81 <a...@g...com>
On 25 Lut, 18:09, to <t...@a...xyz> wrote:
> Tak, tak, Krzysiu, te przejawy "normalności" to m.in.:
>
> - Lżenie własnego narodu przy jednoczesnym braku chęci do emigracji
> - Nagrywanie drobnych wykroczeń i zanoszenie tych nagrań na komendę
> - Traktowanie samochodu jak członka rodziny, trzymanie zapasowego silnika
> w garażu, chociaż ten zamontowany jest całkowicie sprawny, kupowanie
> interfejsu do sczytywania błędów o wartości 1/4 auta itd.
> - Uważanie wszystkich wokół za idiotów, a siebie samego za wyznacznik
> normalności
>
> Dalej nie chce mi się wymieniać, bo szkoda klawiatury.
Ja dwa wymienie bo ciagle mi sie smiac chce:
- przyznanie sie policji do wycietego kata bez pytania (tak, jassne)
- zrzedzenie i "polaczkowanie" lamiacych przepisy polaczone z
przyznaniem sie lekka reka do (rzekomej) serii (rzekomych) przekroczen
o 40kph w Austrii
--
pzdr
Alex
-
57. Data: 2010-02-25 22:59:08
Temat: Re: TDCI kontra TDI
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Użytkownik Alex81 a...@g...com ...
> - przyznanie sie policji do wycietego kata bez pytania (tak, jassne)
co sobie wyciął?
-
58. Data: 2010-02-25 23:09:22
Temat: Re: TDCI kontra TDI
Od: Alex81 <a...@g...com>
On 25 Lut, 22:59, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
wrote:
> U ytkownik Alex81 a...@g...com ...
>
> > - przyznanie sie policji do wycietego kata bez pytania (tak, jassne)
>
> co sobie wyci ?
Katalizator. I wsadzil "niehomologowane kubly" I do tego wszystkiego
przyznal sie policji przy rutynowej kontroli. Rzekomo :)
--
pzdr
Alex
-
59. Data: 2010-02-25 23:10:08
Temat: Re: TDCI kontra TDI
Od: Alex81 <a...@g...com>
On 25 Lut, 23:09, Alex81 <a...@g...com> wrote:
> On 25 Lut, 22:59, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
> wrote:
>
> > U ytkownik Alex81 a...@g...com ...
>
> > > - przyznanie sie policji do wycietego kata bez pytania (tak, jassne)
>
> > co sobie wyci ?
>
> Katalizator. I wsadzil "niehomologowane kubly" I do tego wszystkiego
> przyznal sie policji przy rutynowej kontroli. Rzekomo :)
No albo inna czesc wydechu. Jakos tak to szlo, nie pamietam
dokladnie :) Tak czy siak durnie to wyszlo :)
--
pzdr
Alex
-
60. Data: 2010-02-26 09:41:35
Temat: Re: TDCI kontra TDI
Od: "adym" <a...@n...pl>
Użytkownik "TW" <t...@n...com> napisał :
>> Na czym opierasz swoje twierdzenie? :-)
> ___
> zgadzam sie w 100% z tym ze nalezy olej zmieniac czesciej niz zaleca
> producent. polecam, np, brytyjski forum wlascicieli Saaba
> www.saabscene.com na ktorym wypowiada sie duzo fachowcow. oni wyraznie
> zalecaja zmieniac olej dwa razy czesciej niz zaleca Saab, bo to znacznie
> przedluza zywotnosc silnikow.
> tw
Kurcze gdyby tak było producent na pewno o tym poinformował by w ksiązce
serwisowej.
Renoma marki w motoryzacji to efekty naprawde wielu lat pracy i nic nikt nie
wciśnie mi kitu, że na bilans sprzedazy pozytywnie wpłynie niższa trwałość
silnków.
Z prostego powodu, gdyby trwałość zauważalnie spadła, nikt nie chcialby
kupic danej marki po raz kolejny.
Zgadzam sie, że źródłem teorii czestych wymian są prawdopodobnie lobby
olejowe.