  • 31. Data: 2010-02-25 15:01:07
    Temat: Re: TDCI kontra TDI
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    to pisze:

    > A skakałeś z wiewiórkami po szyszkach?

    > W fabryce?

    nie ironizuj pytam poważnie, jeśli chcesz aby Cię traktowali poważnie
    nie odwalaj szopek po co to?

    --
    krzysiek82

  • 32. Data: 2010-02-25 15:03:26
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
    > Generalnie, to ludzie zapominają o starej zasadzie - że olej się
    > zmienia, co zadany przebieg LUB co rok (w zależności co nastąpi pierwsze).

    Niestety świadomość i kultura techniczna w naszym kraju jest jeszcze na
    etapie średniowiecza, a wszelkie przejawy normalności są przez takich
    osobników jak np "mleko" lub "to" od razu krytykowane w żałosny sposób.

    --
    krzysiek82

  • 33. Data: 2010-02-25 15:03:49
    Od: "adym" <a...@n...pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał :

    > a nie widzisz związku przyczynowo skutkowego? Czas to pieniądz a i z racji
    > swojej budowy pompowtryski są zapewne droższe w naprawie zresztą sam fakt,
    > że VW się z tego wycofuje o czymś świadczy.

    bynajmniej nie o skomplikowaniu/zawodności/kosztowności konstrukcji

    obecnie rozwoj pchaja normy proekologiczne narzucane przez decydentów
    dowod? chocby to, ze zaczyna sie stosowac duzo bardziej drogie i
    skomplikowane
    konstrukcyjnie silniki turbodoładowane nawet w tych najmniejszych autach.

    w przypadku CR chodzi o dokładnie to samo: przewagę w kategorii poziom
    emisji CO2

  • 34. Data: 2010-02-25 15:07:51
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    adym pisze:
    > bynajmniej nie o skomplikowaniu/zawodności/kosztowności konstrukcji

    twierdzisz, że pompowtryski nie są bardziej skomplikowne niż CR? Sam
    koszt produkcji pompowtrysku to znacznie bardziej zaawansowany proces
    przecież. Tak twierdzą przynajmniej producenci i fachowcy z branży.

    --
    krzysiek82

  • 35. Data: 2010-02-25 15:09:51
    Od: to <t...@a...xyz>

    krzysiek82 wrote:

    > Ty i mleko koleszko :)

    "Koleszków" to sobie poszukaj na oddziale.

    --
    cokolwiek

  • 36. Data: 2010-02-25 15:10:08
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Generalnie jeśli komuś zależy na trwałości to także
    > wymianę oleju należy skrócić przynajmniej o połowę okresu
    > deklarowanego przez producenta.

    Na czym opierasz swoje twierdzenie? :-)

  • 37. Data: 2010-02-25 15:12:03
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    to pisze:

    > "Koleszków" to sobie poszukaj na oddziale.

    jak mam Was nazywać, towarzysze, kochający inaczej?? sam już nie wiem.
    Zachowujecie się mniej więcej podobnie, więc pewnie klikacie nawet na
    wspólnej klawiaturze.

    --
    krzysiek82

  • 38. Data: 2010-02-25 15:17:00
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Robert_J pisze:
    > Na czym opierasz swoje twierdzenie? :-)

    Na ogólnie dostępnych badaniach na temat olejów oraz na tym, że mam
    świadomość tego, że producentowi zależy na jak najkrótszej żywotności auta.

    --
    krzysiek82

  • 39. Data: 2010-02-25 15:21:33
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-02-25 15:07, krzysiek82 wrote:

    > Sam koszt produkcji pompowtrysku to znacznie bardziej zaawansowany proces
    > przecież.

    Czytasz czasem te bzdety ktore piszesz? Czy tylko nagrywasz?

  • 40. Data: 2010-02-25 15:33:14
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    mleko pisze:
    > Czytasz czasem te bzdety ktore piszesz? Czy tylko nagrywasz?

    nie chcę Cię obrażać bo robią to pewnie także inni, jeśli to bzdety to
    mi to udowodnij.

    --
    krzysiek82