  • 21. Data: 2010-02-25 14:15:55
    Temat: Re: TDCI kontra TDI
    Od: "Pawel W." <t...@o...pl>

    Pewnie dlatego, ze sprowadzone z 160kkm na zachodzie przejechaly juz 300. ;)

    Nie wiem skad sie ci ludzie biora, co wierza, ze cztero czy piecioletni
    samochód z Niemiec ma 150-180kkm przebiegu. Dziadki niemieckie nie jezdza do
    kosciola tylko swoje ojcowizny kolo Wroclawia czy Olsztyna odwiedzic, a
    troche kilosów to jest ;-p

    Pozdrawiam
    Kamil

    Pozdrawiam
    p.

  • 22. Data: 2010-02-25 14:26:20
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości

    > koszy wymiany pompowtrysków wyjdzie drożej niż wtryskiwaczy które migiem
    > można wykręcić.
    >
    > --
    Tylko czy koszty serwisowania to tylko i wyłacznie czas wyciągania
    wtryskiwaczy? Weź sie zastanów.

  • 23. Data: 2010-02-25 14:27:16
    Od: to <t...@a...xyz>

    krzysiek82 wrote:

    > Tak to jest jak się dwóch troli spotka:)

    Czyli Ty i kto jeszcze?

    --
    cokolwiek

  • 24. Data: 2010-02-25 14:30:17
    Od: to <t...@a...xyz>

    krzysiek82 wrote:

    > chłoptasiu wyciągałeś kiedyś pompowtryski?

    A Ty wkładałeś?

    --
    cokolwiek

  • 25. Data: 2010-02-25 14:30:59
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    to pisze:
    > Czyli Ty i kto jeszcze?

    Ty i mleko koleszko :)

    --
    krzysiek82

  • 26. Data: 2010-02-25 14:32:20
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Agent pisze:
    > Tylko czy koszty serwisowania to tylko i wyłacznie czas wyciągania
    > wtryskiwaczy? Weź sie zastanów.

    a nie widzisz związku przyczynowo skutkowego? Czas to pieniądz a i z
    racji swojej budowy pompowtryski są zapewne droższe w naprawie zresztą
    sam fakt, że VW się z tego wycofuje o czymś świadczy.

    --
    krzysiek82

  • 27. Data: 2010-02-25 14:36:20
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-02-25 14:30, krzysiek82 wrote:

    > Ty i mleko koleszko :)

    Zainstaluj, tuz obok kamerki slownik - przyda sie.

  • 28. Data: 2010-02-25 14:39:09
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    to pisze:
    > A Ty wkładałeś?

    nie ale byłem przy tym, jak mechanik wyciągał i zakładał, a mam
    porównanie jak to wygląda w CR więc mam porównanie. Ja muszę tylko zdjąć
    osłonę, odpiąć i odkręcić i wtryski mam w łapce. Jak myślisz gdzie są
    montowane pompowtryski?

    --
    krzysiek82

  • 29. Data: 2010-02-25 14:49:24
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    krzysiek82 pisze:
    > Generalnie jeśli komuś zależy na trwałości to także wymianę
    > oleju należy skrócić przynajmniej o połowę okresu deklarowanego przez
    > producenta. Bo producentowi nie zależy na trwałości w sumie to logiczne.

    Generalnie, to ludzie zapominają o starej zasadzie - że olej się
    zmienia, co zadany przebieg LUB co rok (w zależności co nastąpi pierwsze).
    Już słyszałem o magikach z nowymi autami, w instrukcjach których podana
    była tylko wartość co xx tyś. km i oni skrupulatnie się do tego
    stosowali. Efekt tego był taki, że dziadek kupił na kredyt Yarisa czy
    inne wozidło, które miało deklarowane wymiany co 20kkm.
    Dziadek jeździ od 3 lat i do tego przebiegu jeszcze nie dobił (bo to na
    działkę tylko i w niedzielę pod kościół). Więc auto jeździ na tym samym
    oleju, z którym wyjechało z fabryki (lub zmieniono podczas przeglądu
    "0", po 1-1,5kkm).

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 30. Data: 2010-02-25 14:57:29
    Od: to <t...@a...xyz>

    krzysiek82 wrote:

    > nie ale byłem przy tym, jak mechanik wyciągał i zakładał

    A skakałeś z wiewiórkami po szyszkach?

    > Jak myślisz gdzie są montowane pompowtryski?

    W fabryce?

    --
    cokolwiek