-
21. Data: 2010-02-25 14:15:55
Temat: Re: TDCI kontra TDI
Od: "Pawel W." <t...@o...pl>
Pewnie dlatego, ze sprowadzone z 160kkm na zachodzie przejechaly juz 300. ;)
Nie wiem skad sie ci ludzie biora, co wierza, ze cztero czy piecioletni
samochód z Niemiec ma 150-180kkm przebiegu. Dziadki niemieckie nie jezdza do
kosciola tylko swoje ojcowizny kolo Wroclawia czy Olsztyna odwiedzic, a
troche kilosów to jest ;-p
Pozdrawiam
Kamil
Pozdrawiam
p.
-
22. Data: 2010-02-25 14:26:20
Temat: Re: TDCI kontra TDI
Od: "Agent" <w...@o...ue>
Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości
news:hm5sd8$h8c$2@atlantis.news.neostrada.pl...
> cztery pisze:
>>> dodatkowo nie określiłeś jakie TDI bo jeśli PD to będzie droższy w
>>> serwisie niż konstrukcje na wspólnej szynie (CR)
>>
>> A skad takie info ?
>
> koszy wymiany pompowtrysków wyjdzie drożej niż wtryskiwaczy które migiem
> można wykręcić.
>
> --
Tylko czy koszty serwisowania to tylko i wyłacznie czas wyciągania
wtryskiwaczy? Weź sie zastanów.
-
23. Data: 2010-02-25 14:27:16
Temat: Re: TDCI kontra TDI
Od: to <t...@a...xyz>
krzysiek82 wrote:
> Tak to jest jak się dwóch troli spotka:)
Czyli Ty i kto jeszcze?
--
cokolwiek
-
24. Data: 2010-02-25 14:30:17
Temat: Re: TDCI kontra TDI
Od: to <t...@a...xyz>
krzysiek82 wrote:
>>>> dodatkowo nie określiłeś jakie TDI bo jeśli PD to będzie droższy w
>>>> serwisie niż konstrukcje na wspólnej szynie (CR)
>>> A skad takie info ?
>>
>> Przyśniło mu się, jak zwykle.
>>
> chłoptasiu wyciągałeś kiedyś pompowtryski?
A Ty wkładałeś?
--
cokolwiek
-
25. Data: 2010-02-25 14:30:59
Temat: Re: TDCI kontra TDI
Od: krzysiek82 <s...@u...pl>
to pisze:
> Czyli Ty i kto jeszcze?
>
Ty i mleko koleszko :)
--
krzysiek82
-
26. Data: 2010-02-25 14:32:20
Temat: Re: TDCI kontra TDI
Od: krzysiek82 <s...@u...pl>
Agent pisze:
> Tylko czy koszty serwisowania to tylko i wyłacznie czas wyciągania
> wtryskiwaczy? Weź sie zastanów.
a nie widzisz związku przyczynowo skutkowego? Czas to pieniądz a i z
racji swojej budowy pompowtryski są zapewne droższe w naprawie zresztą
sam fakt, że VW się z tego wycofuje o czymś świadczy.
--
krzysiek82
-
27. Data: 2010-02-25 14:36:20
Temat: Re: TDCI kontra TDI
Od: mleko <m...@m...ml>
On 2010-02-25 14:30, krzysiek82 wrote:
> Ty i mleko koleszko :)
Zainstaluj, tuz obok kamerki slownik - przyda sie.
-
28. Data: 2010-02-25 14:39:09
Temat: Re: TDCI kontra TDI
Od: krzysiek82 <s...@u...pl>
to pisze:
> A Ty wkładałeś?
>
nie ale byłem przy tym, jak mechanik wyciągał i zakładał, a mam
porównanie jak to wygląda w CR więc mam porównanie. Ja muszę tylko zdjąć
osłonę, odpiąć i odkręcić i wtryski mam w łapce. Jak myślisz gdzie są
montowane pompowtryski?
--
krzysiek82
-
29. Data: 2010-02-25 14:49:24
Temat: Re: TDCI kontra TDI
Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
krzysiek82 pisze:
> Generalnie jeśli komuś zależy na trwałości to także wymianę
> oleju należy skrócić przynajmniej o połowę okresu deklarowanego przez
> producenta. Bo producentowi nie zależy na trwałości w sumie to logiczne.
>
Generalnie, to ludzie zapominają o starej zasadzie - że olej się
zmienia, co zadany przebieg LUB co rok (w zależności co nastąpi pierwsze).
Już słyszałem o magikach z nowymi autami, w instrukcjach których podana
była tylko wartość co xx tyś. km i oni skrupulatnie się do tego
stosowali. Efekt tego był taki, że dziadek kupił na kredyt Yarisa czy
inne wozidło, które miało deklarowane wymiany co 20kkm.
Dziadek jeździ od 3 lat i do tego przebiegu jeszcze nie dobił (bo to na
działkę tylko i w niedzielę pod kościół). Więc auto jeździ na tym samym
oleju, z którym wyjechało z fabryki (lub zmieniono podczas przeglądu
"0", po 1-1,5kkm).
--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 turbotraktor
Laguna I "czarny karawan" - na sprzedaż
-
30. Data: 2010-02-25 14:57:29
Temat: Re: TDCI kontra TDI
Od: to <t...@a...xyz>
krzysiek82 wrote:
>> A Ty wkładałeś?
> nie ale byłem przy tym, jak mechanik wyciągał i zakładał
A skakałeś z wiewiórkami po szyszkach?
> Jak myślisz gdzie są montowane pompowtryski?
W fabryce?
--
cokolwiek