-
1. Data: 2011-11-07 17:44:02
Temat: T-monile przedłużenie umowy - przesyłka płatna?
Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>
Chciałem przedłużyć umowę dla jednego z numerów w T i okazało się, że
firma liczy sobie ~15pln za przesyłkę nowego telefonu.
Jest to dla mnie lekkim szokiem bo od lat mam tam numery, telefonów już
nie pomnę ile i ngdy niczego za przesyłkę nie doliczali, a teraz nie
dość że telefon słaby, ceny cienkie to jeszcze 15pln za przesłkę?
Ps. W lipcu wymieniałem telefon dla innego numeru i jakoś za przesyłkę
nic nie policzyli :-/
--
Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327
"Nie ma dobrych wyborów, może być tylko mniejsze zło"
-
2. Data: 2011-11-08 11:53:18
Temat: Re: T-monile przedłużenie umowy - przesyłka płatna?
Od: "Maciek." <m...@g...com>
Użytkownik "Adam 'Adak' Kępiński" <a...@p...onet.pl> napisał
> dość że telefon słaby, ceny cienkie to jeszcze 15pln za przesłkę?
Nie bój, nie bój... wyłączą ci... To tylko PTC...
--
M.
-
3. Data: 2011-11-08 11:55:53
Temat: Re: T-monile przedłużenie umowy - przesyłka płatna?
Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>
Adam 'Adak' Kępiński wrote:
> Ps. W lipcu wymieniałem telefon dla innego numeru i jakoś za przesyłkę
> nic nie policzyli :-/
Widzę, że coraz bardziej zależy im na klientach i kanale sprzedaży
zdalnej...
Jakub
-
4. Data: 2011-11-08 12:08:24
Temat: Re: T-monile przedłużenie umowy - przesyłka płatna?
Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
Użytkownik "Adam 'Adak' Kępiński" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:j995d1$sdk$1@news.onet.pl...
> Chciałem przedłużyć umowę dla jednego z numerów w T i okazało się, że
> firma liczy sobie ~15pln za przesyłkę nowego telefonu.
> Jest to dla mnie lekkim szokiem bo od lat mam tam numery, telefonów już
> nie pomnę ile i ngdy niczego za przesyłkę nie doliczali, a teraz nie dość
> że telefon słaby, ceny cienkie to jeszcze 15pln za przesłkę?
>
> Ps. W lipcu wymieniałem telefon dla innego numeru i jakoś za przesyłkę nic
> nie policzyli :-/
>
Chciałbyś tanie rozmowy, wypasiony telefon i przesyłkę za darmo? Tak to
tylko w Erze.
--
Pozdrawiam,
yabba
-
5. Data: 2011-11-08 12:26:23
Temat: Re: T-monile przedłużenie umowy - przesyłka płatna?
Od: "Piotr M" <x...@x...xx>
Dnia 08-11-2011 o 12:53:18 Maciek. <m...@g...com> napisał(a):
> Użytkownik "Adam 'Adak' Kępiński" <a...@p...onet.pl> napisał
>> dość że telefon słaby, ceny cienkie to jeszcze 15pln za przesłkę?
>
> Nie bój, nie bój... wyłączą ci... To tylko PTC...
LOL
--
pozdrawiam, Piotr M
"Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."
Aleksander Dumas
-
6. Data: 2011-11-08 16:10:00
Temat: Re: T-monile przedłużenie umowy - przesyłka płatna?
Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Jakub Danecki" napisał w
>> Ps. W lipcu wymieniałem telefon dla innego numeru i jakoś za
>> przesyłkę
>> nic nie policzyli :-/
>Widzę, że coraz bardziej zależy im na klientach i kanale sprzedaży
>zdalnej...
Niewykluczone ze taki klient to ... niech sp* :-)
Sam malo dzwonie i juz pare razy Era jakby miala ochote mnie tak
potraktowac - ale w koncu jednak cos sie zmienialo i skladali dobra
oferte.
Byc moze nadszedl juz ten czas gdy przy malym abo trzeba kazda
zlotowke liczyc czy sie to oplaca czy juz nie.
J.
-
7. Data: 2011-11-08 16:19:45
Temat: Re: T-monile przedłużenie umowy - przesyłka płatna?
Od: "Piotr M" <x...@x...xx>
Dnia 08-11-2011 o 17:10:00 J.F <j...@p...onet.pl> napisał(a):
> Użytkownik "Jakub Danecki" napisał w
>>> Ps. W lipcu wymieniałem telefon dla innego numeru i jakoś za przesyłkę
>>> nic nie policzyli :-/
>> Widzę, że coraz bardziej zależy im na klientach i kanale sprzedaży
>> zdalnej...
>
> Niewykluczone ze taki klient to ... niech sp* :-)
>
> Sam malo dzwonie i juz pare razy Era jakby miala ochote mnie tak
> potraktowac.
To coś się zmieniło? Bo wysokość abonamentu owszem jest zawsze ważna, ale
bardzo ważne jest terminowość regulowania rachunków. Myślę, że kilkuletni
abonent z małym abonamencikiem, jest ważniejszym klientem od tego
kilkumiesięcznego z wielkim abonamentem, co sobie wziął smartfona wart
2.5tyś za złotówkę.
Może autor wątku ma od lat telefony z małym abonamencikiem, ale opłaca go
jak mu się chce i kiedy mu się chce ;P No to bach, 15zł za przesyłkę!
--
pozdrawiam, Piotr M
"Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."
Aleksander Dumas
-
8. Data: 2011-11-08 20:54:11
Temat: Re: T-monile przedłużenie umowy - przesyłka płatna?
Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>
> Może autor wątku ma od lat telefony z małym abonamencikiem, ale opłaca
> go jak mu się chce i kiedy mu się chce ;P No to bach, 15zł za przesyłkę!
Abonamenciki takie średnie, ale za to terminowo płacone bo jest
polecenie zapłaty :-P
Co ciekawe, przy złożeniu zamówienia przez stronę, a nie konsultanta
opłata za przesyłkę wyparowała (?).
Dam znać jak dojdą papiery i telefon.
--
Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327
"Nie ma dobrych wyborów, może być tylko mniejsze zło"
-
9. Data: 2011-11-08 21:05:02
Temat: Re: T-monile przedłużenie umowy - przesyłka płatna?
Od: "Maciek." <m...@g...com>
Użytkownik "Adam 'Adak' Kępiński" <a...@p...onet.pl> napisał
> Co ciekawe, przy złożeniu zamówienia przez stronę, a nie konsultanta
> opłata za przesyłkę wyparowała (?).
No to wszystko jasne. Teraz panuje taka moda, że jak coś jest online, to
jesteś dopieszczany i dostaniesz kurierem (przesyłkę, nie po łbie).
Jak rozmawiasz z pracownikiem, to musisz dopłacić i wtedy też dostajesz po
głowie, bo to przecież głowa boli jak się ich słucha.
Opłata jest pewnie za to, że gdy nagada ci głupot a ty je nagrasz i
udowodnisz, to będą mieli kasę (tę twoją) na odkręcenie sprawy i ewentualną
kolejną "darmową" przesyłkę, itp.
P.S. Dziś mija trzynasty dzień od chwili uruchomienia numeru przeniesionego
z P4 do tuBiedronka (obsługuje to PTC). Nikt nic nie wie, wszyscy usilnie
pracują nad rozwiązaniem problemu. Już nie będę dzwonił. Poczekam jeszcze z
tydzień i sprawdzę jak im idzie za pośrednictwem UKE, UOKiK i kto tam
jeszcze się tym może zainteresować.
--
M.
-
10. Data: 2011-11-09 08:56:09
Temat: Re: T-monile przedłużenie umowy - przesyłka płatna?
Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Piotr M" napisał
Dnia 08-11-2011 o 17:10:00 J.F <j...@p...onet.pl>
napisał(a):
>>> Widzę, że coraz bardziej zależy im na klientach i kanale sprzedaży
>>> zdalnej...
>
>> Niewykluczone ze taki klient to ... niech sp* :-)
>> Sam malo dzwonie i juz pare razy Era jakby miala ochote mnie tak
>> potraktowac.
>To coś się zmieniło? Bo wysokość abonamentu owszem jest zawsze ważna,
>ale bardzo ważne jest terminowość regulowania rachunków.
Mysle ze w skali operatora GSM terminowosc tak naprawde jest bez
znaczenia.
Moze by sie bardzo ucieszyli ze spoznien gdyby mogli doliczac odsetki,
symboliczne, np 1% za kazdy rozpoczety miesiac spoznienia :-)
>Myślę, że kilkuletni abonent
Tak jak sobie mysle, to starosc abonenta bezposredniego wplywu na jego
przydatnosc nie ma.
Posrednich wplywow jest cala masa, ale trudno powiedziec w ktora
strone.
>z małym abonamencikiem, jest ważniejszym klientem od tego
>kilkumiesięcznego z wielkim abonamentem, co sobie wziął smartfona
>wart 2.5tyś za złotówkę.
Ten ostatni to placi ze 200zl abonamentu. rok minie, moze nawet 8
miesiecy, telefon splaci a abonament nalezy sie dalej.
A ja co - przez cala umowe zaplace mniej niz on przez miesiac, no -
przez 2 miesiace :-)
Tak czy inaczej - gdzies tam powinna byc obliczona oplacalnosc
klienta, w szerszej perspektywie ... i ile mozna zarobic na takim za
15 zl/mc ?
J.