  • 11. Data: 2014-05-10 17:56:30
    Temat: Re: T-mobile na karte
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    dizel wrote:

    > Pewnie chodzi o to że aktywujesz rok ważności konta, przedłużasz
    > ważność konta na rok i deaktywujesz, wtedy teoretycznie powinien
    > pozostać rwk, a za kolejny miesiąc opłat już nie pobiorą. Tyle tylko
    > że nie we wszystkich taryfach ten patent działa, na pewno we frii
    > nie
    > działa, w innych nie wiem bo z T nie korzystam.
    >
    > Pozdrawiam

    w taryfie HOT działa

  • 12. Data: 2014-05-10 17:58:31
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    J.F. wrote:

    > Moze, ale co - polowa "klientow" to takie "lezaki" ?
    > Czy potrzebuja tylko do odbioru, albo na numerze im nie zalezy ?
    > Bo inaczej by sie przeniesli..
    >
    > Choc w sumie ... jesli t-mobile ma 16mln klientow, Orange i Plus
    > podobnie, Play 10 mln ... no to faktycznie - po dwa telefony na
    > osobe
    > i sporo osob kisi niepotrzebnego sima :-)

    > Wciskac to mogl i wczesniej, najwyzej klienci by nie placili.
    > Ale figurowali :-)
    >
    > No ale teraz zmienil i co - klienci grzecznie placa te 3 zl, czy
> [...]

    skoro numer z pół roku leży zawieszony między klientem a siecią (
    klient zrezygnował albo nie płaci a sieć go jeszcze nie uwolniła) to
    wpływa na statystyki

  • 13. Data: 2014-05-12 08:45:03
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    J.F. nabazgrał(a):

    > Miescisz sie w minimum wymaganym przez firme.
    > A srednia wynosi polowe. Na kazdego klienta placacego minimum przypada
    > wiec drugi, ktory nie placi nic ..

    Domyślam się że DUŻO ludzi ma tylko kartę w szufladzie ..

    > Oczywiscie proporcje moga tez byc inne - np Ciebie jednego przypada
    > dwoch klientow placacych po 5 zl. 2zl na rozmowy, 3 zl za rwk.

    Nie wiem ale przeliczając wychodzi mu dużo taniej niż abo ..

    > Czyzby taryfa fri "rozmawiasz nawet z 0zl na koncie" miala sens ?

    A tego nie wiem .. mam zawsze kasę na karcie.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 14. Data: 2014-05-12 15:42:13
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
    J.F. nabazgrał(a):
    >Domyślam się że DUŻO ludzi ma tylko kartę w szufladzie ..

    Na to wychodzi. Ciekawe czy tylko w t-m.

    >Nie wiem ale przeliczając wychodzi mu dużo taniej niż abo ..

    Mnie by wk*. Przenioslbym do Orange :-)
    Chyba ze to resztki z innych taryf -wlaczyli rwk bezplatnie i do
    wyczerpania konta

    >A tego nie wiem .. mam zawsze kasę na karcie.

    A tu najwyrazniej sporo ludzi nie ma, no chyba ze tylko nie
    doladowuje.

    J.

  • 15. Data: 2014-05-13 08:21:04
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    J.F nabazgrał(a):

    > Mnie by wk*. Przenioslbym do Orange :-)

    Orange u mnie w domu ledwo działa choć to prawie centrum Warszawy. Druga
    sprawa że 90% znajomych i rodziny ma T-M

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 16. Data: 2014-05-13 19:00:42
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 13 May 2014 08:21:04 +0200, "Chris" <c...@m...com> wrote:

    > Orange u mnie w domu ledwo działa choć to prawie centrum Warszawy.
    Druga

    Jak kto gada za 2zl na mc to chyba mu na jakosci nie zalezy.

    > sprawa że 90% znajomych i rodziny ma T-M

    Ale jak tu zrobic, zeby gadac i nie placic ? Siec rodzinna ?

    --
    J.