  • 1. Data: 2014-05-06 21:04:20
    Temat: Przenoszę numer z Orange do Playa a tu nagle T-mobile ma propozycję
    Od: z <...@...pl>

    Dzisiaj podpisałem umowę na przeniesienie numeru z Orange do Pleja.
    Info na meila i smsy o zgodzie na przeniesienie i wyznaczeniu terminu.
    Aż tu nagle T-mobile przysyła smsa z ofertą kontaktu w sprawie
    przeniesienia numeru do T-mobile.
    Ten numer nigdy nie miał nic wspólnego z Erą nie przychodziły żadne oferty.
    O co tu chodzi? Skąd się dowiedzieli. Kto komu sprzedał info i ile za to
    zapłacił? :-)
    Wśród konkurencji takie powiązania?

  • 2. Data: 2014-05-06 21:25:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 06 May 2014 21:04:20 +0200 osobnik zwany z napisał:

> [...]
    > Ten numer nigdy nie miał nic wspólnego z Erą nie przychodziły żadne
    > oferty. O co tu chodzi? Skąd się dowiedzieli. Kto komu sprzedał info i

    nikt. ktoś chyba przyspamował szeroko bo ja nic nie przenoszę a też
    dostałem. Tel w Plusie.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2014-05-06 21:58:26
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik z napisał:
> [...]
    > O co tu chodzi? Skąd się dowiedzieli. Kto komu sprzedał info i ile za to

    Pamietam podobnie - jak przenosilem ORange do Playa to dzwonilo do mnie
    T-mobile.

    Psipadek?

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 4. Data: 2014-05-06 23:31:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 06 May 2014 21:04:20 +0200, z napisał(a):
> [...]
    > O co tu chodzi? Skąd się dowiedzieli. Kto komu sprzedał info i ile za to

    Jakiej konkurencji - orandz z demobilem wspolna siec stawiaja :-)

    J.

  • 5. Data: 2014-05-07 11:10:27
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    z wrote:

> [...]
    > O co tu chodzi? Skąd się dowiedzieli. Kto komu sprzedał info i ile za to

    Wczoraj również dostałem SMSa z propozycją kontaktu w sprawie
    przeniesienia numeru do T-Mobilne. Myślałem, że to przez to, że
    napisałem parę dni temu na tej grupie coś pozytywnego o T-Mobilnym ;-)
    Ale to chyba jakaś szersza akcja spamująca. SMSa dostałem na numer u
    Zygmunta.