  • 1. Data: 2014-05-09 09:10:18
    Temat: T-mobile na karte
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dawno nie czytalem raportu, bo tez i jakby przestali sie nimi
    chwali....

    http://www.telepolis.pl/wiadomosci/wyniki-t-mobile-p
    olska-po-2q2013,2,3,28654.html

    co mnie zaciekawilo: ARPU w prepaid: 8 zl.

    Da sie zejsc w T-mobile ponizej 50zl/3mc ?
    Niby jest odpowiednia usluga, ale platna 3zl/mc, wiec chyba odstrasza
    potencjalnych klientow i zacheca do wyniesienia ?

    A tu jakby polowa czy nawet wiecej klientow wcale nie placila.

    O co tu chodzi - bledne dane, polowa ma telefon tylko do odbierania,
    czy nawet odbierac przestala, ale demobil woli sie nie chwalic
    spadkiem klientow ?

    Czy da sie jakos taniej uzywac bez placenia? Fri, siec rodzinna ?

    wyniki dla Orange
    http://www.telepolis.pl/wiadomosci/wyniki-orange-pol
    ska-w-4q2013,2,3,29941.html

    Tu mimo opcji "roczna waznosc" karciarze placa wiecej.
    Abonamentowcy zreszta tez.

    J.

  • 2. Data: 2014-05-09 09:49:55
    Temat: Re: T-mobile na karte
    Od: "Serwis" <s...@i...com.pl>

    ostatni raz doladowywalem tak taka pewnie z dwa lata temu zostala mi kasa z
    podwajania i trzyma mnie tylko bonus w postaci minut na stacjonarne i do ery
    ktorych nazbieralo sie ponad 1000 min Fakt biora 3 zl miesiecznie za
    przedluzenie wychodzacych o rok po kazdej rozmowie ale da sie to sprytnie
    ominac tak ze na mnie era nie zarobila ani grosza przez ostatnie dwa lata
    nie liczac zlodziejskich 7 gr za sprawdzanie salda

    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

  • 3. Data: 2014-05-09 11:44:06
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Serwis" napisał w wiadomości
> [...]
    >stacjonarne i do ery ktorych nazbieralo sie ponad 1000 min Fakt biora
    >3 zl miesiecznie za przedluzenie wychodzacych o rok po kazdej

    A jak ?

    >tak ze na mnie era nie zarobila ani grosza przez ostatnie dwa lata

    Mialem podobnie - po tych podwojnych uzbieralo sie tyle, ze przez dwa
    lata pracowali za darmo.
    No ale sie skonczylo.
    Choc podwojne jeszcze cos dwa razy sie pojawily ... i to nadal jest
    ciekawa opcja - doladowac, zarobic, a potem niech sobie nawet te 3 zl
    biora, i tak na dlugo starczy.
    Ale to opcja ciekawa dla tych co jednak troche gadaja i wydaja wiecej
    niz 8 zl/mc.
    Czyzby ludzie ciagle jechali z uzbieranych podwojnych ?

    A poniewaz dla zwyklego czlowieka utrzymanie aktywnego konta kosztuje
    jednak ~17zl, albo i wiecej ... to aby srednia spadla do 8 co najmniej
    polowa klientow musi nic nie placic !

    >nie liczac zlodziejskich 7 gr za sprawdzanie salda

    Mozna sprawdzac przez internet ... a z telefonu dostep do iboa chyba
    bezplatny ?

    J.

  • 4. Data: 2014-05-09 11:57:08
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 9 May 2014 11:44:06 +0200, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >A jak ?

    Pewnie chodzi o to że aktywujesz rok ważności konta, przedłużasz
    ważność konta na rok i deaktywujesz, wtedy teoretycznie powinien
    pozostać rwk, a za kolejny miesiąc opłat już nie pobiorą. Tyle tylko
    że nie we wszystkich taryfach ten patent działa, na pewno we frii nie
    działa, w innych nie wiem bo z T nie korzystam.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2014-05-09 11:59:50
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    J.F. nabazgral(a):

    > Da sie zejsc w T-mobile ponizej 50zl/3mc ?

    Mam T-M na karte, doladowanie mniej wiecej 50 zl na 3 miesiace w tym 10zl co
    miesiac pobieraja za 1GB danych, rozmowy do T-M za free w pakiecie.
    Telefonu uzywam caly czas i nie jest to odbieranie only tylko jest to mój
    jedyny numer (uzywam jako tel/sms/mms/dane)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl
    Sprawdz VIN, wyposazenie, przebieg, historie pojazdu.

  • 6. Data: 2014-05-09 12:04:34
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości
    J.F. nabazgral(a):
    >Mam T-M na karte, doladowanie mniej wiecej 50 zl na 3 miesiace w tym
    >10zl co

    A tu widzisz - srednia dla wszystkich jest 8 zl.
    To co robia ci, ktorzy zanizaja srednia o polowe ?

    J.

  • 7. Data: 2014-05-09 12:40:26
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    J.F nabazgrał(a):

    > Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości
    > J.F. nabazgral(a):
    > A tu widzisz - srednia dla wszystkich jest 8 zl.
    > To co robia ci, ktorzy zanizaja srednia o polowe ?

    Nie wiem :) podałem tylko jak u mnie to wygląda dla statystyk :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 8. Data: 2014-05-09 12:46:29
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 9 May 2014 12:04:34 +0200, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości
    >J.F. nabazgral(a):
    >
    >A tu widzisz - srednia dla wszystkich jest 8 zl.
    >To co robia ci, ktorzy zanizaja srednia o polowe ?

    Być może mają na to wpływ karty z rwk które po tym jak wprowadzono
    opłaty zostały spuszczone w klopie albo leżą w szufladach. Sam miałem
    taką kartę heyah ważną do lutego 2014r która dalej działa, można
    odbierać.
    Jak wprowadzono rwk po każdej rozmowie to na początku było to darmowe
    i T wszędzie gdzie mógł wciskał startery aby sobie polepszyć
    statystyki.
    Pamiętać należy że T szybko kart nie wyłącza po minięciu ważności na
    wychodzące, przynajmniej do 6 miesięcy, a potem to już różnie więc te
    karty pewnie się wliczają też i zaniżają średnią.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2014-05-10 12:10:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 09 May 2014 12:46:29 +0200, dizel napisał(a):
> [...]
    > opłaty zostały spuszczone w klopie albo leżą w szufladach. Sam miałem
    > taką kartę heyah ważną do lutego 2014r która dalej działa, można

    Moze, ale co - polowa "klientow" to takie "lezaki" ?
    Czy potrzebuja tylko do odbioru, albo na numerze im nie zalezy ?
    Bo inaczej by sie przeniesli..

    Choc w sumie ... jesli t-mobile ma 16mln klientow, Orange i Plus
    podobnie, Play 10 mln ... no to faktycznie - po dwa telefony na osobe
    i sporo osob kisi niepotrzebnego sima :-)

    > Jak wprowadzono rwk po każdej rozmowie to na początku było to darmowe
    > i T wszędzie gdzie mógł wciskał startery aby sobie polepszyć
    > statystyki.

    Wciskac to mogl i wczesniej, najwyzej klienci by nie placili.
    Ale figurowali :-)

    No ale teraz zmienil i co - klienci grzecznie placa te 3 zl, czy tylko
    odbieraja ?

    J.

  • 10. Data: 2014-05-10 12:16:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 9 May 2014 12:40:26 +0200, Chris napisał(a):
    > J.F nabazgrał(a):
    >
    > Nie wiem :) podałem tylko jak u mnie to wygląda dla statystyk :)

    Miescisz sie w minimum wymaganym przez firme.
    A srednia wynosi polowe. Na kazdego klienta placacego minimum przypada
    wiec drugi, ktory nie placi nic ..
    Oczywiscie proporcje moga tez byc inne - np Ciebie jednego przypada
    dwoch klientow placacych po 5 zl. 2zl na rozmowy, 3 zl za rwk.

    Czyzby taryfa fri "rozmawiasz nawet z 0zl na koncie" miala sens ?

    J.