  • 1. Data: 2014-05-09 14:47:23
    Temat: Telefon dla osoby niedowidzącej
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Witam
    Czy istnieje jakikolwiek telefon, który nadawał by się dla osoby
    niedowidzącej ?
    Urządzenie takie musi zamiast dzwonka mówić kto dzwoni (chyba, że dzwoni nr
    zastrzeżony lub nie zapisany), mieć możliwość głosowego wybierania numerów
    np poprzez powiedzenie Wojtek i już wybiera numer do Wojtka lu chociażby
    czytać jaka osoba na liście jest w tej chwili podświetlona. Dobrze by było
    gdyby czytał też sms.

    Znacie jakieś takie urządzenie ?

  • 2. Data: 2014-05-09 14:58:15
    Temat: Re: Telefon dla osoby niedowidzącej
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-09 14:47, mz pisze:
> [...]
    > do Wojtka lu chociażby czytać jaka osoba na liście jest w tej chwili
    > podświetlona. Dobrze by było gdyby czytał też sms.

    System Android 4.2.2 ma opcję "ułatwienia dostępu", jest to m.in głosowe
    powiadamianie użytkownika o wykonywanych operacjach. Jak to sie sprawuje
    nie wiem dokładnie, raz właczyłem ta funkcję i miałem olbrzymie problemy
    aby to wyłaczyć. Ale może po kilku próbach jest to do opanowania.

  • 3. Data: 2014-05-10 22:39:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 9 May 2014 14:47:23 +0200, mz napisał(a):
> [...]
    > czytać jaka osoba na liście jest w tej chwili podświetlona. Dobrze by było

    Samsung S4 ma sporo funkcji glosowych, tylko tak sie zastanawiam, czy
    to cecha S4, Samsunga czy Androida.
    Ale wszystkiego co bys chcial to pewnie ma.

    J.

  • 4. Data: 2014-05-10 23:42:39

    W dniu 09-05-2014 14:47, mz pisze:
> [...]
    > numerów np poprzez powiedzenie Wojtek i już wybiera numer do Wojtka lu
    > chociażby czytać jaka osoba na liście jest w tej chwili podświetlona.

    chyba kazdy android, mozna nawet wlaczyc negatyw na wyswietlaczu.