    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Thu, 30 Aug 2012 00:52:23 -0700 (PDT)
    Subject: Re: T-mobile abonament po zakonczeniu umowy?
    From: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 30 Sie, 09:41, "Iksinski"
    <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> wrote:
    > Uzytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisal w
    wiadomoscinews:9d14f4ec-7169-4021-805f-c054ad6d930c@
    l9g2000vbj.googlegroups.com...

    > ponownie - jesli nie skorzystam z nowego aneksu do umowy,

    > Standardowe pytanie. Co masz napisane w umowie?
    > Obstawiam, ze na okres umowy terminowej udzielili Ci jakiegos rabatu na
    > abonament, teraz beda chcieli, zebys placil bez rabatu lub podpisal aneks na
    > kolejny okres.

    Umowy nie mam pod reka, ale nie sadza, zeby bylo cos innego niz w
    regulaminie promocj

    6. Czas trwania Umowy 6.1. W przypadku zawarcia Umowy w ramach
    niniejszej promocji, zgodnym zamiarem Stron jest, aby świadczenie
    Usług Telekomunikacyjnych na podstawie Umowy trwało, co najmniej przez
    czas oznaczony wskazany na pierwszej stronie Umowy, z zastrzeżeniem §
    3 pkt 1 znajdującego się na jej drugiej stronie, licząc od dnia
    aktywacji. Po upływie tego okresu Umowa ulega przedłużeniu na czas
    nieoznaczony z opłatami abonamentowymi zgodnymi z warunkami promocji w
    ramach niniejszej Oferty, chyba, że jedna ze Stron złoży na 30 dni
    przed jego upływem pisemne oświadczenie o nie przedłużaniu czasu
    Umowy.