  • 21. Data: 2016-01-09 06:09:36
    Temat: Re: T-Mobile
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 8.01.2016 o 23:09, Animka pisze:

> [...]
    a-karte/

    > Dla mnie najlepsza to by była oferta bez telefonu za 39 zł.
    > http://www.redbullmobile.pl/oferta/abonament/bez-tel
    efonu/

    9 zł drożej za to samo? Cóż, Twój wybór, Twoje pieniądze :-)

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,

  • 22. Data: 2016-01-09 06:15:08
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 8.01.2016 o 23:16, Animka pisze:

    a-karte/

    > Tu maja dobrą ofertę, ale ja się nie kwalifikuję, bo to dla nowych.
    > Przedłużać u nich umowy mi się nie opłaca, bo jeszcze dowalą mi jakąś
    > kwote do abonamentu (tak jak w Orange), a nie zmniejszą.
    > http://www.t-mobile.pl/oferta/abonament/cat10027.cht
    ml?filters=availability:availability:availableForRet
    entionClients

    Żarty sobie stroisz. Umowa "tylko sim" z cyrografem na 2 lata? Do tego
    "aż" 1 GB?

  • 23. Data: 2016-01-09 20:07:07
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-01-09 o 06:05, ALEX Alpha MR pisze:

    > Napisali, do wszystkich sieci.

    > Na stacjonarki też, przerobione w praktyce.

    > W Red Bullu i Playu darmowe rozmowy są za 0zł. "Stan Darmowy -
    > Rozmawiaj i SMS-uj ze wszystkimi w Red Bull MOBILE i PLAY za darmo na
    > zawsze." Kod *188#

    > Dotyczy pakietu 10GB za 10 zł na 30 dni.

    Dzięki.

    --
    animka

  • 24. Data: 2016-01-09 20:09:03
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-01-09 o 06:09, ALEX Alpha MR pisze:

    efonu/

    > 9 zł drożej za to samo? Cóż, Twój wybór, Twoje pieniądze :-)

    Zobaczę co będzie za 2 m-ce (może się coś zmienić) i przeanalizuję.

    --
    animka

  • 25. Data: 2016-01-09 20:12:51
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-01-09 o 06:15, ALEX Alpha MR pisze:

    ml?filters=availability:availability:availableForRet
    entionClients

    > Żarty sobie stroisz. Umowa "tylko sim" z cyrografem na 2 lata? Do tego
    > "aż" 1 GB?

    Czyli podpowiadasz ofertę z telefonem i na kartę, a nie abonament? :-)

    --
    animka

  • 26. Data: 2016-01-09 22:07:37
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 9.01.2016 o 20:12, Animka pisze:

    ml?filters=availability:availability:availableForRet
    entionClients

    > Czyli podpowiadasz ofertę z telefonem i na kartę, a nie abonament? :-)

    Podpowiadam jedynie że wiazanie się na 2 lata za "goły sim" to kompletny
    bezsens. W tak zwanym "międzyczasie" może się wiele zmienić, a jak ktoś
    podpisuje taką umowę, to będzie związany warunkami do końca cyrografu.
    Umowa abonamentowa miesięczna też może być :-)
    ATSD kupowanie od opa telefonu to też kiepski pomysł. W zamian za jakąś
    tam ulgę, wiążesz się na 2/3 lata z ofertą która dziś jest atrakcyjna,
    za pół roku będzie taka sobie, a za kolejne pół roku będzie zupełnie
    nieatrakcyjna. Ale będziesz musiała płacić i trzymać się jej.
    Dlatego wolę ofertę z telefonem z normalnego sklepu, może być na raty, a
    często bywają w promocji i prepaid, który daje niesamowitą wolność
    zmiany oferty i operatora wręcz z dnia na dzień :-)

  • 27. Data: 2016-01-09 22:48:17
    Od: user <f...@f...pl>

    W dniu 2016-01-07 o 20:29, Liwiusz pisze:

    > Drogo. Przynajmniej o jakieś 20zł (skoro bez smsów/mmsów).

    sms chyba są

    ---
    Avast.

  • 28. Data: 2016-01-10 00:36:57
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sat, 9 Jan 2016 22:48:17 +0100, user napisał(a):

    > sms chyba są

    W Play na kartę jest Formuła Unlimited, gdzie wszytkie rozmowy (w tym
    stacjonarne), SMS, MMS'y są w cenie, plus 3GB netu na miesiąc. Kosztuje to
    całe 35 brutto miesięcznie. Bez abonamentu, bez umowy!

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 29. Data: 2016-01-10 03:22:48
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-01-09 o 22:07, ALEX Alpha MR pisze:

> [...]
    > a często bywają w promocji i prepaid, który daje niesamowitą wolność
    > zmiany oferty i operatora wręcz z dnia na dzień :-)

    No tak, masz rację, ale najpierw telefon musisz spłacić. Jak coś się nie
    spodoba to wywalam kartę i kupuję od innego operatora.
    Trzeba tylko się pilnować z tym doładowywaniem, bo można przegapic termin.
    Akurat mam dobry telefon, więc tym razem będzie bez telefonu.

    --
    animka

  • 30. Data: 2016-01-10 03:28:29
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-01-10 o 00:36, P.B. pisze:

    > W Play na kartę jest Formuła Unlimited, gdzie wszytkie rozmowy (w tym
    > stacjonarne), SMS, MMS'y są w cenie, plus 3GB netu na miesiąc. Kosztuje to
    > całe 35 brutto miesięcznie. Bez abonamentu, bez umowy!

    Ja w Playu i tylko w Playu bardzo często nie miałam zasięgu. Tzn.mój
    telefon nie miał zasięgu.
    Potem przeszłam z Play-a (bo tylko 60 minut na komórki) do T Mobile na
    abonament, no i trochę szkód w tym abonamencie mi narobili. Telefon
    splaciłam, to myślałam, że będę placiła mniejszy abonament i się gorzko
    zawiodłam.

    --
    animka