  • 1. Data: 2015-12-31 14:51:44
    Temat: Orange - normalny starter
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Od pewnego czasu Orange sprzedaje startery bez numeru.
    Co się stanie gdy takiego sima włożę do normalnego telefonu klasy
    powiedzmy Motorola CD160 czy Siemensa C25?

    W 3 miejscach (kiosk, jakieś 2 saloniki typu Kolporter) powiedzieli, że
    teraz tylko takie. Ponury żart?
    Do salonu Orange daleko. Czy w salonie mają jakieś z numerami?
    Na stronie widzę, że mają YES, wybierz swój numer, SMART, FREE,
    Bezpieczny Starter. Z regulaminu np. YES nie wynika, że są bez mumeru
    i jakąś procedurę trzeba będzie przechodzić.

    A poza tym w regulaminie YES i SMART (w FREE nie znalazłem) takie kwiatki:
    4d) nie używać karty SIM w systemach i urządzeniach służących do
    zautomatyzowanego przesyłania danych pomiarowych lub zdalnego sterowania,
    w tym w systemach monitoringu osób, budynków,... "
    Czyli co? W centralce alarmowej nie można? Niby jak to sprawdzą?

    Arek

  • 2. Data: 2016-01-02 09:54:41
    Temat: Re: Orange - normalny starter
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu czwartek, 31 grudnia 2015 14:51:47 UTC+1 użytkownik Arek napisał:

    > Czyli co? W centralce alarmowej nie można? Niby jak to sprawdzą?
    >
    > Arek

    Play pokazuje uzytkownikowi po zalogowaniu sie na swoje konto internetowe, w jakim
    typie i modelu urzadzeniu jest wykorzystywana jego karta sim (przynajmniej jesli
    chodzi o internet play i modemy - innych produktow nie posiadam). W google play
    rowniez widze, jakie telefony mam podpiete do mojego konta. Dlaczego sadzisz, ze
    operator telefoniczny nie ma dostepu do takich danych?

  • 3. Data: 2016-01-02 12:54:40
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid> napisał w
    wiadomości news:568532f0$0$698$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    > w tym w systemach monitoringu osób, budynków,... "
    > Czyli co? W centralce alarmowej nie można? Niby jak to sprawdzą?

    Po numerze IMEI urządzenia jakie zaloguje się z tą kartą do sieci. Każdy z
    producentów ma przyznany zakres numerów IMEI.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 4. Data: 2016-01-02 13:09:14
    Od: Trybun <c...@r...cb>

    W dniu 2016-01-02 o 12:54, yabba pisze:
> [...]
    >>

    > Po numerze IMEI urządzenia jakie zaloguje się z tą kartą do sieci.
    > Każdy z producentów ma przyznany zakres numerów IMEI.

    A numer telefoniczny użytkownika? Zmiana telefonu ma także oznaczać
    zmianę numeru?

  • 5. Data: 2016-01-04 04:30:04
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2016-01-02 13:09, Trybun pisze:

    > A numer telefoniczny użytkownika? Zmiana telefonu ma także oznaczać
    > zmianę numeru?

    Zmianę karty SIM na właściwą dla danego modelu aparatu
    telefonicznego/modemu?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 6. Data: 2016-01-04 10:30:49
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Trybun" <c...@r...cb> napisał w wiadomości

    > A numer telefoniczny użytkownika? Zmiana telefonu ma także oznaczać zmianę
    > numeru?

    Nie rozumiem pytania.
    W systemie GSM numer telefonu abonenta nie zależy od numeru IMEI aparatu.
    IMEI to jakby numer seryjny sprzętu, albo adres MAC.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 7. Data: 2016-01-04 11:34:41
    Od: masti <g...@t...hell>

    Arek wrote:

    > Od pewnego czasu Orange sprzedaje startery bez numeru.

    bez przypisanego numeru. Przy aktywacji operator powiąże numer z SIMem i
    tyle.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 8. Data: 2016-01-04 12:48:50
    Od: Trybun <c...@r...cb>

    W dniu 2016-01-04 o 04:30, Krystek pisze:

    > Zmianę karty SIM na właściwą dla danego modelu aparatu
    > telefonicznego/modemu?
    >
    > K.

    Pytanie nie do mnie, ja tylko usiłuję się dowiedzieć na jakiej zasadzie
    działa telefon z kartą SIM bez numeru.

  • 9. Data: 2016-01-04 12:49:05
    Od: Trybun <c...@r...cb>

    W dniu 2016-01-04 o 10:30, yabba pisze:
    > Użytkownik "Trybun" <c...@r...cb> napisał w wiadomości

    > Nie rozumiem pytania.
    > W systemie GSM numer telefonu abonenta nie zależy od numeru IMEI aparatu.
    > IMEI to jakby numer seryjny sprzętu, albo adres MAC.

    To wiem, zagadką tylko jest to w jaki sposób działa telefon z kartą SIM
    która nie ma przypisanego numeru?

  • 10. Data: 2016-01-04 12:52:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-01-04 o 12:49, Trybun pisze:

    > To wiem, zagadką tylko jest to w jaki sposób działa telefon z kartą SIM
    > która nie ma przypisanego numeru?

    Nie ma takich.

    --
    Liwiusz