  • 31. Data: 2016-01-10 12:41:08
    Temat: Re: T-Mobile
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 10.01.2016 o 3:22, Animka pisze:
> [...]
    ml?filters=availability:availability:availableForRet
    entionClients

    > No tak, masz rację, ale najpierw telefon musisz spłacić.

    A co to za różnica czy w sklepie czy od operatora? I tak i tak trzeba
    spłacić.

    > Jak coś się nie
    > spodoba to wywalam kartę i kupuję od innego operatora.

    Jak weźmiesz abonament z cyrografem, to będziesz musiała płacić do końca
    cyrografu. Tak więc z wywalaniem nie będzie tak łatwo.

    > Trzeba tylko się pilnować z tym doładowywaniem, bo można przegapic termin.
    > Akurat mam dobry telefon, więc tym razem będzie bez telefonu.

    Tym bardziej nie ma sensu wiązać się cyrografem.

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,

  • 32. Data: 2016-01-10 21:05:38
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-01-10 o 12:41, ALEX Alpha MR pisze:

> [...]
    > końca cyrografu. Tak więc z wywalaniem nie będzie tak łatwo.

    > Tym bardziej nie ma sensu wiązać się cyrografem.

    OK :-)

    --
    animka