  • 11. Data: 2016-01-07 19:37:06
    Temat: Re: T-Mobile
    Od: user <f...@f...pl>

    W dniu 2016-01-07 o 14:43, Animka pisze:
    > Jak masz na komórkowe bez limitu to całkiem nieźle. Czy na stacjonarne
    > tez można załatwić jakiś no limit?

    Nie lepiej płacić 39 zł miesięcznie mieć 1 miesięczny termin
    wypowiedzenia, mieć 5 GB transferu na Internet i full rozmowy do
    wszystkich ? ( Retbul mobile )

    ---
    Avast.

  • 12. Data: 2016-01-07 20:29:13
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-01-07 o 19:37, user pisze:

    > Nie lepiej płacić 39 zł miesięcznie mieć 1 miesięczny termin
    > wypowiedzenia, mieć 5 GB transferu na Internet i full rozmowy do
    > wszystkich ? ( Retbul mobile )

    Drogo. Przynajmniej o jakieś 20zł (skoro bez smsów/mmsów).

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2016-01-07 22:21:42
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-01-07 o 15:35, krzysztofsf pisze:
    > Wszystko no limit w tej cenie. Stacjonarne tez. Pol roku darmo za przeniesienie do
    nich numeru.wlasnie mija mi pol roku w plusie.
    A to super :-) Dzieki :-)
    Czy z internetu można zrezygnować lub wziąć jakiś malutki pakiecik?
    Mnie LTE niepotrzebne, a wiadomo, że każdy by chciał jak najmniej
    placić, a tego co niepotrzebne to nie brać.
    Ciekawa jestem, czy byłoby dużo drożej jakbym nie przenosiła numeru,
    tylko wzięła nowy numer.

    --
    animka

  • 14. Data: 2016-01-08 03:54:19
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 7.01.2016 o 20:29, Liwiusz pisze:

    > Drogo. Przynajmniej o jakieś 20zł (skoro bez smsów/mmsów).

    Dziś to prepaidy są tańsze niż abo ;-)
    http://www.redbullmobile.pl/oferta/na-karte/taryfy-n
    a-karte/
    3GB w pakiecie i 2GB za doładowanie. 30zł na 30 dni :-)
    Reszta nolimit: komórki, stacjonarne, sms, mms :-)

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,

  • 15. Data: 2016-01-08 04:44:29
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu czwartek, 7 stycznia 2016 22:22:20 UTC+1 użytkownik Animka napisał:
> [...]
    > placić, a tego co niepotrzebne to nie brać.
    > Ciekawa jestem, czy byłoby dużo drożej jakbym nie przenosiła numeru,

    Wszystko maja na stronie. W przeciwienstwie do obecnego t-mobile bardzo precyzyjnie
    szczegolowo opisane. Inne opcje niz opisalem wygladaja na mniej atrakcyjne. Jesli nie
    zalezy Ci na internecie i mms, to moze warto pomyslec o nju mobile, Virgin mobile czy
    tez viking mobile? Mozna przeniesc numer lub wziasc nowy starter.

  • 16. Data: 2016-01-08 22:45:59
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-01-08 o 04:44, krzysztofsf pisze:
    do nich numeru.wlasnie mija mi pol roku w plusie.

    > Wszystko maja na stronie.
    Ja widzę to:
    http://www.plus.pl/abonament/nowy-numer#bez-telefonu
    Trochę drogo.

> [...]
    mms, to moze warto pomyslec o nju mobile, Virgin mobile czy tez viking mobile? Mozna
    przeniesc numer lub wziasc nowy starter.

    Mam zawsze abonament.
    Zależy mi szczególnie na połączeniach do komórkowych i stacjonarnych.
    Mms-y i sms-y też by się przydały, ale rzadko wysyłam. Mam co prawda
    czas jeszcze do kwietnia i może jeszcze się coś w tych sieciach zmienić.

    --
    animka

  • 17. Data: 2016-01-08 22:57:17
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-01-08 o 03:54, ALEX Alpha MR pisze:

> [...]
    a-karte/
    > 3GB w pakiecie i 2GB za doładowanie. 30zł na 30 dni :-)
    > Reszta nolimit: komórki, stacjonarne, sms, mms :-)

    *Za doładowanie kwotą 30 zł otrzymujesz w bonusie 2 GB, a po aktywacji
    pakietu kodem *111*763*1# zyskujesz 3 GB oraz nielimitowane rozmowy i
    SMS-y na 30 dni. Łącznie masz 5 GB i wszystko bez limitów przez cały
    miesiąc! Tylko w ofercie Red Bull MOBILE Energy na kartę 5 zł.

    Nie napisali do kogo te nielimitowane rozmowy i czy tylko na komórkowe,
    bo może tylko w tym redbulu.
    **Oferta ważna do 31.12.2015 r.

    --
    animka

  • 18. Data: 2016-01-08 23:09:19
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    a-karte/
    > 3GB w pakiecie i 2GB za doładowanie. 30zł na 30 dni :-)
    > Reszta nolimit: komórki, stacjonarne, sms, mms :-)

    Dla mnie najlepsza to by była oferta bez telefonu za 39 zł.
    http://www.redbullmobile.pl/oferta/abonament/bez-tel
    efonu/

    --
    animka

  • 19. Data: 2016-01-08 23:16:28
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    a-karte/
    > 3GB w pakiecie i 2GB za doładowanie. 30zł na 30 dni :-)
    > Reszta nolimit: komórki, stacjonarne, sms, mms :-)

    Tu maja dobrą ofertę, ale ja się nie kwalifikuję, bo to dla nowych.
    Przedłużać u nich umowy mi się nie opłaca, bo jeszcze dowalą mi jakąś
    kwote do abonamentu (tak jak w Orange), a nie zmniejszą.
    http://www.t-mobile.pl/oferta/abonament/cat10027.cht
    ml?filters=availability:availability:availableForRet
    entionClients

    --
    animka

  • 20. Data: 2016-01-09 06:05:53
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 8.01.2016 o 22:57, Animka pisze:

> [...]
    > miesiąc! Tylko w ofercie Red Bull MOBILE Energy na kartę 5 zł.
    >
    > Nie napisali do kogo te nielimitowane rozmowy

    Napisali, do wszystkich sieci.

    > i czy tylko na komórkowe,

    Na stacjonarki też, przerobione w praktyce.

    > bo może tylko w tym redbulu.

    W Red Bullu i Playu darmowe rozmowy są za 0zł. "Stan Darmowy - Rozmawiaj
    i SMS-uj ze wszystkimi w Red Bull MOBILE i PLAY za darmo na zawsze." Kod
    *188#

    > **Oferta ważna do 31.12.2015 r.

    Dotyczy pakietu 10GB za 10 zł na 30 dni.