  • 11. Data: 2012-07-06 12:37:58
    Temat: Re: Szybka lampa do Canona
    Od: Les <s...@p...fm>

    > Dla pytającego polecam zainteresować się również baterypackiem zewnętrznym
    > na kablu do lampy. Czasy ładowania skracają się bardzo znacznie z tym wynalazkiem.
    > To powinno załatwić sprawę.
    > Marcin 'Roger' Pojałowski

    Dzięki - nawet nie wiedziałem, ze takie coś jest!

    Pozdrawiam
    Les

  • 12. Data: 2012-07-06 13:16:43
    Od: "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl>

    >Witam ponownie
    >To może inaczej - jaka lampa będzie miała najmniejszy czas między
    >ładowaniami?
    >Czy ten Metz (Metze) piszczy podczas ładowania (420EX piszczy)?

    A może lepiej uźyć trybu STROBO..
    pozdr.
    gr

  • 13. Data: 2012-07-06 13:25:00
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Jeszcze trzeba rozwazyc jak przy waleniu jednej po drugiej foty z pelna
    moca lampy bedzeie sie to grzalo (palnik konkretnie)? Bo i o tym czynniku
    nie mozna zapomniac.

    T.

  • 14. Data: 2012-07-06 13:48:45
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    W dniu 2012-07-06 10:45, Les pisze:

    > Czy ten Metz (Metze) piszczy podczas ładowania (420EX piszczy)?

    Metz 44 piszczy. Metz 48 nie piszczy, nowsze prawdopodobnie też nie.

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 15. Data: 2012-07-06 20:16:08
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Użytkownik "Les" <s...@p...fm> napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Dzięki - nawet nie wiedziałem, ze takie coś jest!
    >
    > Pozdrawiam
    > Les

    są oryginalne drogie i podróbki znacznie tańsze. szukaj w foto-tip.

    Roger

    --
    Marcin 'Roger' Pojałowski
    fotografia: http://www.roger-studio.pl

  • 16. Data: 2012-07-09 12:38:39
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 5 Jul 2012 07:29:17 -0700 (PDT), Les wrote:
    > Witam,
    > posiadam 420EX i niestety za wolno się ładuje.
    > Jaką proponujecie lampę, którą można będzie zrobić 2 (i więcej) fotek, jedna za
    drugą (przy pełnej mocy)?
    > Zastanawiam się nad 580EX (a może lepiej 580EX II) lub Metz 58 AF-1 - ale żadnej
    nie używałem, więc nie wiem (600EX poza zasięgiem).

    Ja bym poszedl w kierunku: ktoraś pięćsetka z odpowiednim CP-Ex.
    Aczkolwiek troche taki zestaw juz kosztuje...

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns