  • 11. Data: 2018-10-25 23:27:31
    Temat: Re: Szybka Beata 2 i 1/2
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 25 Oct 2018 23:16:46 +0200, w <pqtbru$fuo$1@node2.news.atman.pl>, Shrek
    <...@w...pl> napisał(-a):

    > Akurat straszydło ma powody, żeby obawiać się wdzięczności suwerena.

    Kandydat PiS na burmistrza Brzeszcz zajął ostatnie miejsce w wyborach
    samorządowych 2018. KW PiS nie wygrało też w wyborach do rady miasta.
    Więcej:
    2016,wybory-samorzadowe-2018-brzeszcze-pis-przegral-
    w-mateczniku.html

  • 12. Data: 2018-10-26 00:00:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.10.2018 o 15:07, p...@g...com pisze:
    0673,kolizja-rzadowej-kolumny-z-beata-szydlo-byla-pr
    emier-nie-ma.html#s=BoxOpMT

    > to juz nie recydywa to patologia :-)

    Tak na szybko - kto miał dwa dzwony w ciągu dwóch lat? Bo to co
    normalnie jest traktowane jako wyjątkowy pech, albo wrodzony debilizm
    wygląda na normę wśród "kierownictwa" władz wolski.

    niech jeżdzą uberem i latają ryanerem, albo niech nie zawracają dupy i
    rozwalają się skutecznie i bez osób postronnych.

    Shrek

  • 13. Data: 2018-10-26 11:55:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >normalnie jest traktowane jako wyjątkowy pech, albo wrodzony debilizm
    >wygląda na normę wśród "kierownictwa" władz wolski.

    A tak swoja droga - skad sie to wzielo ? Przeciez Szydlo nie prowadzi

    -stara wladza miala tyle samo wypadkow, tylko przychylne media ?
    -zwolnli starych i zatrudnili "swoich" ? Watpie.
    Choc przy okazji zmiany BOR na SOP mogli tak zrobic, ale przeciez
    wypadki byly i za BOR.

    -zmienili generała i nowy ich przeciaza ?

    -Tusk i starzy ministrowie mowili "wolniej jedz, bo ty sie
    poslizgniesz, a bedzie na mnie" ?

    J.

  • 14. Data: 2018-10-26 12:19:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 26 października 2018 11:56:34 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    > wypadki byly i za BOR.
    >
    > -zmienili generała i nowy ich przeciaza ?
    >
    > -Tusk i starzy ministrowie mowili "wolniej jedz, bo ty sie

    Wg mnie problem jest z tym że nadużywają jazdy na sygnałach/uprzywilejowanej
    A kierowca jak ma bomby na dachu to sobie na wiecej pozwala i wychodzi jak wychodzi
    Mam wrażenie że na byle spotkanie jada na sygnale.
    A wystarczy trochę wcześniej wyjechać, jechać normalnie i bezpieczniej
    Ale władza rozpieszcza jak widać i skoro jest służbowe auto z kogutem na dachu to
    używamy

  • 15. Data: 2018-10-26 12:59:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    napisał:

    >Wg mnie problem jest z tym że nadużywają jazdy na
    >sygnałach/uprzywilejowanej
    >A kierowca jak ma bomby na dachu to sobie na wiecej pozwala i
    >wychodzi jak wychodzi

    Mowisz ? Podejrzewam ze dawni jezdzili tak samo ...

    >Mam wrażenie że na byle spotkanie jada na sygnale.

    Sprawdzic jak jezdzili do Sowy :-)

    >A wystarczy trochę wcześniej wyjechać, jechać normalnie i
    >bezpieczniej

    Moze nie calkiem ... stojacy pojazd w korku latwiej zaatakowac.
    ale kogo sie nowa wladza boi - suwerena ?
    A prawda, mafia vatowska na nich czycha :-)

    >Ale władza rozpieszcza jak widać i skoro jest służbowe auto z kogutem
    >na dachu to używamy

    I co - POPSL na rozpieszczenia jest odporne ? Przez 8 lat ?

    J.

  • 16. Data: 2018-10-26 13:26:38
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 26.10.2018 12:59, J.F. pisze:

    > A prawda, mafia vatowska na nich czycha :-)

    Gdybyś za młodu nie chodził na wagary i był obecny na lekcji
    polskiego nt. "Co poeta miał na myśli w wierszu Czyhanie na
    Boga", to byś inaczej teraz śpiewał, znaczy czyhał.

  • 17. Data: 2018-10-26 16:49:51
    Od: p...@g...com

    Przejazdy uprzywilejowane powinny przysługiwać tylko prezydentowi i premierowi.
    Reszta kołków niech sobie lepiej terminarz planuje ;-)

  • 18. Data: 2018-10-26 16:52:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 26 października 2018 16:49:53 UTC+2 użytkownik p...@g...com
    napisał:
    > Przejazdy uprzywilejowane powinny przysługiwać tylko prezydentowi i premierowi.
    Reszta kołków niech sobie lepiej terminarz planuje ;-)

    Ot to

  • 19. Data: 2018-10-26 17:10:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "collie" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Gdybyś za młodu nie chodził na wagary i był obecny na lekcji
    >polskiego nt. "Co poeta miał na myśli w wierszu Czyhanie na
    >Boga", to byś inaczej teraz śpiewał, znaczy czyhał.

    Usiluje sobie przypomniec czy za mlodu bylo to w programie ... tak
    troche ideologicznie sprzeczne :-)

    J.

  • 20. Data: 2018-10-26 17:23:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Przejazdy uprzywilejowane powinny przysługiwać tylko prezydentowi i
    >premierowi. Reszta kołków niech sobie lepiej terminarz planuje ;-)

    Przemku ... ale wolisz 3 minuty postac, czy zrzucic sie na pensje dla
    kilku osob, w tym jednej sporo zarabiajacej ?

    Inna sprawa, ze czemu dla kilku - jeden kierowca wystarczy :-)

    J.