  • 1. Data: 2018-10-24 09:36:58
    Temat: Stacja drive-through Orlenu
    Od: "T." <k...@i...pl>

    https://www.facebook.com/notes/autopolska/orlen-ma-n
    ajnowocze%C5%9Bniejsz%C4%85-stacj%C4%99-paliw-w-euro
    pie/1620012194963930/

    https://www.facebook.com/pg/autopolska2017/photos/?t
    ab=album&album_id=1620208434944306

    Mam pytanie - jak się tankuje nie wysiadając z auta? Takich długich rąk
    nie mam, żeby do wlewu sięgnąć z siedzenia kierowcy :-)

    Ps. Dobrze, że w końcu rozdzielili tych, co jadą po hamburgera od
    tankujących, bo wkurwa można dostać czasami...

    T.

  • 2. Data: 2018-10-24 11:42:24
    Temat: Re: Stacja drive-through Orlenu
    Od: p...@g...com

    --Mam pytanie - jak się tankuje nie wysiadając z auta? Takich długich rąk
    nie mam, żeby do wlewu sięgnąć z siedzenia kierowcy :-)

    nie idziesz do kasy tylko placisz przy dystrybutorze

    ps czy to nie Orlen wlasnie odwalil firme zewnetrzna ktora oferowala ta sama
    funkcjonalnosc ?

  • 3. Data: 2018-10-24 13:07:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 24 października 2018 11:42:26 UTC+2 użytkownik p...@g...com
    napisał:
    > --Mam pytanie - jak się tankuje nie wysiadając z auta? Takich długich rąk
    > nie mam, żeby do wlewu sięgnąć z siedzenia kierowcy :-)
    >
    > nie idziesz do kasy tylko placisz przy dystrybutorze

    Raczej podjeżdżasz do okienka i płacisz. A przed Tobą do tego okienka stoją i ci
    którzy w poprzednim okienku hamburgera zamówili;)
    > ps czy to nie Orlen wlasnie odwalil firme zewnetrzna ktora oferowala ta sama
    funkcjonalnosc ?

    Ano.

  • 4. Data: 2018-10-24 14:41:05
    Od: p...@g...com

    --Raczej podjeżdżasz do okienka i płacisz. A przed Tobą do tego okienka stoją i ci
    którzy w poprzednim okienku hamburgera zamówili;)

    to bylaby straszna wiocha bo tamta firma ogarnela platnosci przez komorke i musiales
    tylko znalezc wolny dystrybutor, zatankowac i w nogi (tak jest w np niemieckim
    shellu)

  • 5. Data: 2018-10-24 16:45:23
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-10-24 o 14:41, p...@g...com pisze:
> [...]
    musiales tylko znalezc wolny dystrybutor, zatankowac i w nogi (tak jest w np

    Widziałem jakiś kod QR na dystrybutorze Orlenu, ale był tam opis, że
    dotyczy tylko programu Flota, zatem nie klientów indywidualnych.
    T.

  • 6. Data: 2018-10-24 21:39:48
    Od: p...@g...com

    Dlatego omijam Orlen szerokim łukiem. W Niemczech Star (ich budżetowa marka) jest ok,
    tania i z małymi sklepami, kolejki minimalne.

  • 7. Data: 2018-10-25 04:21:51
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ostatnio tankowalem na takiej stacji co sie wpuszcza w maszyne kase i mozna
    zatankowac za tyle ile sie maszyne nakarmilo. Chuj z wysiadaniem. Zysk taki ze nikt
    nie namawia do kupienia parowki i nie pyta o jakies idiotyczne karty na punkty co
    przez rok na dwa batony uzbieralem.

  • 8. Data: 2018-10-25 09:47:57
    Od: kk <k...@o...pl>

    > Ostatnio tankowalem na takiej stacji co sie wpuszcza w maszyne kase i mozna
    zatankowac za tyle ile sie maszyne nakarmilo. Chuj z wysiadaniem.

    Czemu chuj? Nie chciałbyś tankować jak w F1?

    Zysk taki ze nikt nie namawia do kupienia parowki i nie pyta o jakies
    idiotyczne karty na punkty co przez rok na dwa batony uzbieralem.

    Że też nikomu nie przeszkadzają przydrożne reklamy :-)

  • 9. Data: 2018-10-25 13:27:59
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Z reklamami nie przesadzaj. Czasami na nich sa fajne dupy i milo popatrzec, chyba ze
    juz nie masz instynktu samca.

  • 10. Data: 2018-10-25 16:05:45
    Od: kk <k...@o...pl>

    > Z reklamami nie przesadzaj. Czasami na nich sa fajne dupy i milo popatrzec, chyba
    ze juz nie masz instynktu samca.

    Zło wcielone :-)