  • 11. Data: 2012-02-25 17:13:38
    Temat: Re: Szrot
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Fri, 24 Feb 2012 21:40:51 +0100, frank drebin wrote:

    > Przeglądając fotki na komórce znalazłem zdjęcia, które jakiś miesiąc temu
    > zrobiłem podczas jazdy.
    > http://w242.wrzuta.pl/obraz/powieksz/9jyhcoMijbD
    > http://w242.wrzuta.pl/obraz/powieksz/1SqgZVKEtR3
    >
    > Kuźwa, jak pomyślę, że to być może już gdzieś po kraju jeździ, to mnie aż
    > coś skreca.
    > "Nufka funkiel, nie śmigana, prosto od dziadka-lekarza który nią tylko w
    > niedzielę do kościoła jeździł".

    Mi to wygląda na samochód celowo pocięty na części żeby je sprzedać do
    jakiś napraw blacharskich.
    Raczej nikt tego składał w jeden samochód nie bedzie - zwłaszcza że
    wcześniej pewnie sam go pociął.

  • 12. Data: 2012-02-25 17:27:31
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    W dniu 2012-02-24 21:40, frank drebin pisze:
> [...]
    > aż coś skreca.
    > "Nufka funkiel, nie śmigana, prosto od dziadka-lekarza który nią tylko w

    tak, jasne. ktos bedzie spawal 20letnia astre warta 500 zl. puknij sie w
    leb.

  • 13. Data: 2012-02-25 17:44:59
    Od: złoty <g...@g...pl>

    W dniu 2012-02-24 21:40, frank drebin pisze:
    > Przeglądając fotki na komórce znalazłem zdjęcia, które jakiś miesiąc
> [...]

    ...nie boj sie - to ci nie grozi, sadzac po tym, jak podniecasz sie
    pocietym na kawalki ZX-em, ktorego wioza najprawdopodobniej na zlom
    (pociety szlifierka na czesci - prawdopodobnie by ulatwic zaladunek na
    lawete, niska wartosc tego auta, zwlaszcza w tamtym rejonie).
    ...a teraz mozesz spokojnie wrocic do czytania AutoŚmiecia i podniecania
    sie byle czym. Ehhh... dzieciaki!

    A.

    --
    Tusk nie drzemie, Tusk sie regeneruje. Nie klamie - jest dyplomata. Pan
    premier nie gledzi - on dzieli sie swoimi refleksjami...Tusk nie

  • 14. Data: 2012-02-25 17:56:15
    Od: złoty <g...@g...pl>

    W dniu 2012-02-25 17:27, marcin pisze:

    > tak, jasne. ktos bedzie spawal 20letnia astre warta 500 zl. puknij sie w
    > leb.

    ...stawialbym raczej na ZX :)

    A.

  • 15. Data: 2012-02-25 18:54:15
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    złoty wrote:

> [...]
    > ...a teraz mozesz spokojnie wrocic do czytania AutoŚmiecia i
    > podniecania sie byle czym. Ehhh... dzieciaki!

    wnioski z dupy wyciągnięte.
    Nie rozumiem sensu cięcia szlifierką auta przeznaczonego na złom. Koszt
    pracy 2 osób, prąd, tarcze do szlifierki oraz czas przeznaczony na pocięcie
    i załadowanie na lawetę jest nieopłacalne do mozliwości wjechania
    (wepchania) auta na lawetę.

    A po czym wyciągnąłeś wnioski że jestem dzieckiem i czytam Auto Świat(???)
    to już nie wiem.
    Ty się lepiej nie bierz za myślenie, bo ci to nie wychodzi.

  • 16. Data: 2012-02-25 20:11:11
    Od: złoty <g...@g...pl>

    W dniu 2012-02-25 18:54, frank drebin pisze:

    > wnioski z dupy wyciągnięte.

    ...dobrze podsumowales swoj post

    > Nie rozumiem [...]

    ...to widac

    A.

  • 17. Data: 2012-02-25 21:20:15
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 25-02-2012 17:27, marcin pisze:

    > tak, jasne. ktos bedzie spawal 20letnia astre warta 500 zl. puknij sie w
    > leb.

    Mnie to wygląda na PONY 3d - błotniki, kierownica...
    http://otomoto.pl/hyundai-pony-do-jazdy-okazja-C2298
    2853.html

    --
    Pozdr. Sędziwoj

  • 18. Data: 2012-02-25 22:07:09
    Od: złoty <g...@g...pl>

    W dniu 2012-02-25 21:20, DoQ pisze:

    > Mnie to wygląda na PONY 3d - błotniki, kierownica...
    > http://otomoto.pl/hyundai-pony-do-jazdy-okazja-C2298
    2853.html

    ...faktycznie - bardziej prawdopodobny niz ZX, ktorego obstawialem. Nie
    ma na prawym tylnym blotniku klapki wlewu paliwa. Dziiiiizes...
    prehistoria! Zapomnialem juz o tym modelu ;)
    ...tak czy siak tworca watku pewno nadal bedzie wierzyl, ze ktos z
    uporem i mozolem bedzie to rekonstruowal. W gazecie pewno wyczytal, ze
    to powszechne ;P

    A.

  • 19. Data: 2012-02-25 22:09:02
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 25-02-2012 22:07, złoty pisze:

    > ...tak czy siak tworca watku pewno nadal bedzie wierzyl, ze ktos z
    > uporem i mozolem bedzie to rekonstruowal. W gazecie pewno wyczytal, ze
    > to powszechne ;P

    No jasne, przecież pospawać Pony za 1500PLN to prawdziwy biznes :P

    --
    Pozdr. Sędziwoj

  • 20. Data: 2012-02-25 22:16:50
    Od: złoty <g...@g...pl>

    W dniu 2012-02-25 22:09, DoQ pisze:

    > No jasne, przecież pospawać Pony za 1500PLN to prawdziwy biznes :P

    ...i mniej roboty niz pociecie go na zlom (w co tworca watku nie wierzy.
    Sic!)

    A.