  • 31. Data: 2015-06-07 20:38:19
    Temat: Re: Szkoda że nie prowadził jakiś obrońca drzew...
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budzik wrote:

    > Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > Znów ten sam poziom "argumentacji"...
    > Może zamiast wymyslać inne propozycje - podyskutuj z tym co zaproponowałem
    > - zwłaszcza, ze sam prosiłes o oszacowanie.
    > Dlaczego nie 10? Wydaje mi sie ze to mało.
    > Dlaczego nie 50? Jasne ze 50 byłoby lepsze...

    to ty chcesz wycinać więc ty argumentuj dlaczego tyle a nie więcej lub
    mniej. Na razie wykazałeś, że poza wyobrażeniami, że byś wyciął nie masz
    zielonego pojęcia po co i jak daleko od drogi. A skoro chcesz ciąć to
    potrzebne jest rozporządzenie okreslające warunki. Więc ądź łaskaw je
    sprecyzować

    > Znaczy droga od drogi niczym sie nie rózni.
    > Rozumiem - dla Ciebie droga ktora jezdzi dziennie 1000 samochodów i taka
    > ktora przejezdza 10.000 to taka sama droga.

    to pokaż ile samochodów jeździ na przykładowych drogach, które
    pokazałem. Rozumiem, że ten 1000 wziąłeś z danych a nie z głowy

    > Jasne.
    > Tam sie buduje autostrady a przy nich drzew nie ma...

    no zobacz. u nas też się buduje autostrady. A przy nich drzew nie ma.
    Ile jesteś w stanie dołożyć z podatków by budowano szybciej?

    > Pokaz mi w niemchech droge typu zołtego na ktorej jest ruch taki jak u nas
    > na wspomnianej wczesniej drodze Wagrowiec - Kłecko?
    > Albo droga 307 do Buku czy Nowego Tomysla.

    wiesz kiedy w Niemczech zaczęto budować autostrady i jakim kosztem?

    > Widze, ze po prostu nie rozumiesz, ze argument o przedszkolu sprowadza
    > dyskusje do absurdu. Ja z absurdów sie smieje a nie wyciagam z nich
    > wniosków pt jak budowac droge...

    owszem. usiłujesz wprowadzić absurdalne zasady przebudowy dróg oparte na
    Twoim widzimisię

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 32. Data: 2015-06-07 20:39:44
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pawel O'Pajak wrote:

    > Spalil sie, jak spadl do rowu, drzewo moglo rozszczelnic uklad zasilania
    > paliwem, mogl tez zahaczyc o cos na poboczu. Nie wiem, czy sie tego
    > kiedykolwiek dowiemy.

    na razie policja twierdzi, że powodem zapalenia było zderzenie z
    jeleniem. To co? Wybić jelenie?

  • 33. Data: 2015-06-07 20:46:59
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    > czyli na ile?

    Te 10 metrów pewnie by starczyło.

    Mam w rodzinie osobę, która przypieprzyła w drzewo, bo nie miała gdzie
    uciekać. Okolice Mrągowa, tam dróg z drzewami w skrajni jest dużo.
    Poszkodowany kierowca jechał wolniej niż pozwalały przepisy, jechał
    spokojnie, w żaden sposób nie przyczynił się do wypadku. Przeciwnik wyjechał
    mu na czołowe, poszkodowany miał do wyboru walić w to auto, albo próbować
    zmieścić się między drzewami. Niestety nie wyszło to celowanie...
    Wystarczyłoby parę metrów pobocza, a nawet rów, konskewencje wypadku byłyby
    dużo łagodniejsze.

    > a gdyby tam było przedszkole? w przyszłości?

    To samo powiesz tym którzy bez swojej winy ponieśli konsekwencje wypadku z
    drzewem w tle?

    Wiwo

  • 34. Data: 2015-06-07 21:03:17
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-06-07 o 16:00, Budzik pisze:

    > Gwarantuje, ze gdyby wycieto drzewa, to by te dwie osoby w nie nie
    > wjechały.

    Naiwny jesteś. Wjechaliby w coś innego.
    Może nawet gdyby nie było drzew, to jechaliby tak szybko,
    że wystarczyłaby wiewiórka a nie jeleń.

  • 35. Data: 2015-06-07 21:06:16
    Od: masti <g...@t...hell>

    Wiwo wrote:

> [...]
    > zmieścić się między drzewami. Niestety nie wyszło to celowanie...
    > Wystarczyłoby parę metrów pobocza, a nawet rów, konskewencje wypadku byłyby

    a ile dopłacisz do akcji prebudowy wszystkich takich dróg?

    > To samo powiesz tym którzy bez swojej winy ponieśli konsekwencje wypadku z
    > drzewem w tle?

    a wiesz, że na drogach jest mnóstwo wypadków gdzie poszkodowani nie są
    sprawcami?

    Uważasz, że da się zbudować absolutnie bezpieczne drogi?

  • 37. Data: 2015-06-07 21:22:08
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > jeśli nie ogarniasz samochodu to jeździj taksówką

    Jeśli nie ogarniasz argumentowania, to dyskusje prowadz na stadionie
    piłkarskim...

    > ile razy w zyciu leciał Ci TIR na czołówkę?

    Rozumiesz co to jest prawdopodbienstwo?
    Taka sytuacja zapewne nigdy mnie w zyciu nie spotka, Ciebie zapewne
    również.
    Ale być moze kogoś z Twojej rodziny.
    Ile osób musi rocznie zginać na drzewie zamiast wypasc z drogi i zniszczyc
    samochód, aby stwierdzic, ze drzewa warto wyciąc?

    > super. Ile jesteś w stanie za to zapłacić?

    Za wyciecie drzew?
    We wczesniejszej dyskusji na ten temat pojawił sie przykład stosownego
    przetargu - ceny wachały się od około miliona zlotych do doplaty 100zł ze
    strony firmy wycinającej.
    Reasumujac - stać nas na dopłacenie nawet tych 100zł...

    > tanio? jeszcze tańsze jest włączenie myślenia przez mistrzów
    > kierownicy

    Zapewne brak doswiadczenia powoduje, ze utożsamiasz wyłączenie myslenia z
    tym, ze musisz zjechac z drogi.

    > na razie nie pokazałeś żadnych plusów poza wydumanymi przypadkami

    ROTFL
    Plusem jest 500 osób ktore nie zabiją sie rocznie.
    Czytanie ze zrozumieniem się kłania...

    > a gdyby tam był dom? albo nasyp? albo jeleń?

    Najlepiej jakby tam był pijany rowerzysta...

    > widocznie za szybko

    Widocznie.
    Tylko skąd to wiedzieć, zanim się wypadnie...?
    Wiem, wiem, tacy doswiadczeni kierowcy jak Ty po prostu to wiedza!
    A z drogi wypadaja tylko niemyslacy.
    Ach, jak to łatwo szufladkowac, popierajac to swoja niewiedza i brakiem
    doswiadczenia...

  • 38. Data: 2015-06-07 21:22:08
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

> [...]
    > masz zielonego pojęcia po co i jak daleko od drogi. A skoro chcesz
    > ciąć to potrzebne jest rozporządzenie okreslające warunki. Więc ądź

    Ale ty nie chcesz wycinac, potem ci sie zaproponowana odległosc nie podoba
    to tez mozesz poargumentowac, dlaczego.
    Na tym polega dyskusja, w przeciwienstwie do pyskówki jaka uprawiasz...

    > to pokaż ile samochodów jeździ na przykładowych drogach, które
    > pokazałem. Rozumiem, że ten 1000 wziąłeś z danych a nie z głowy

    Tak, to tylko przykład, aby pokazac róznice.
    Nie wiem ile porusza sie po drogach ktore pokazałes, wiem natomiast, ze
    bardzo duzo po drogach ktore ja wskazałem.
    Rozumiem, ze nie stac nas na wybudowanie w tych miejscach drogi o lepszym
    standardzie, a na pewno nei stac nas aby wszedzie zrobic to od razu.
    Natomiast nie rozumiem, dlaczego nie zrobic czegos taniego, co wydatnie
    poprawi bezpieczenstwo.

    > no zobacz. u nas też się buduje autostrady. A przy nich drzew nie ma.
    > Ile jesteś w stanie dołożyć z podatków by budowano szybciej?

    Własnie. Koszty.
    Dlaczego wiec nie robic czegos co jest o wiele tansze a przy tym tez da
    poprawe bezpieczesntwa?

    > wiesz kiedy w Niemczech zaczęto budować autostrady i jakim kosztem?

    I dlatego u nas nie wycina sie drzew? Zeby pokazac, ze duzo później
    zaczelismy budowac autostrady?
    Hmm...
    Cos kuleje Twoja argumentacja...

    > owszem. usiłujesz wprowadzić absurdalne zasady przebudowy dróg oparte
    > na Twoim widzimisię

    A 500 osób ktore zgineło na drzewach w zeszłym roku zapewne przyzna ci
    racje...

  • 36. Data: 2015-06-07 21:22:08
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Wiwo nic_tu_nie_ma@po_czta.pl ...

> [...]
    > celowanie... Wystarczyłoby parę metrów pobocza, a nawet rów,
    > konskewencje wypadku byłyby dużo łagodniejsze.

    Miejscowi teoretycy powiedza ci zapewne ze to był dupa a nie kierowca skoro
    nie trafił miedzy drzewa a poza tym po co wyłączał myslenie...

  • 39. Data: 2015-06-07 21:25:18
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budzik wrote:

> [...]
    > to tez mozesz poargumentowac, dlaczego.
    > Na tym polega dyskusja, w przeciwienstwie do pyskówki jaka uprawiasz...

    jeśli pyskówką nazywasz pytanie Cię o konkrety to proszę bardzo.

> [...]
    > poprawi bezpieczenstwo.

    > Własnie. Koszty.
    > Dlaczego wiec nie robic czegos co jest o wiele tansze a przy tym tez da

    tańsze? od budowy dróg tak. tyle, że to proteza, która dalej nie zapewni
    bezpieczeństwa. Bo do bezpieczeństwa jest kierowca.

  • 40. Data: 2015-06-07 21:28:15
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budzik wrote:

    > Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > Jeśli nie ogarniasz argumentowania, to dyskusje prowadz na stadionie
    > piłkarskim...

    a jak się tam dyskutuje? przy pomocy maczet?
    na razie nie przedstawiłeś żadnych argumentów więc nie bardzo jest o
    czym dyskutować. Ale widzę, zę się nie doczekam.

> [...]
    > Ile osób musi rocznie zginać na drzewie zamiast wypasc z drogi i zniszczyc
    > samochód, aby stwierdzic, ze drzewa warto wyciąc?

    to jest argument z gatunku: zakażmy jazdy na trzeźwo. Większość wypadków
    powodują trzeźwi.

> [...]
    > strony firmy wycinającej.
    > Reasumujac - stać nas na dopłacenie nawet tych 100zł...

    razy parę milionów drzew

    > Zapewne brak doswiadczenia powoduje, ze utożsamiasz wyłączenie myslenia z
    > tym, ze musisz zjechac z drogi.

    skoro brakuje Ci doświadczenia to się doucz. I zrozum, żę to kierowca
    jest czynnikiem decydujacym o bezpieczeństwie.

    > ROTFL
    > Plusem jest 500 osób ktore nie zabiją sie rocznie.
    > Czytanie ze zrozumieniem się kłania...

    to nie drzewa ich zabiły. to kierowcy.