  • 361. Data: 2015-06-18 14:29:30
    Temat: Re: Szkoda że nie prowadził jakiś obrońca drzew...
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-06-17 o 19:00, Budzik pisze:

    > Pewnie dlatego JF zartował, opatrujac to zresztą stosownym emotikonem :)

    Ostatnio widziałem jak takie jego żarty rozrosły się w poważną
    dyskusję. Lepiej zgasić na wstępie.

    Pozdrawiam

  • 362. Data: 2015-06-18 14:53:19
    Od: masti <g...@t...hell>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Niekoniecznie "nie spowoduje".
    > Teraz są chronieni w niewielkim stopniu "tarczą" z drzew, a w nieco
    > większym poprzez proste "niedasię". A po wycince pewnie "szybkich"
    > przybędzie.

    a już awaryjnie pieszy może schronić się przed wypadającym z drogi
    Budzikie, oczywiście nie ze swojej winy, za takim drzewem :)
    Czyli drzewa zwiększają bezpieczeństwo na drodze. CBDO!

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 363. Data: 2015-06-18 15:19:02
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budzik wrote:

    > Użytkownik Bartek Kacprzak b...@w...pl ...

    > Standardowo - jak przysżło do konkretów to trzeba sie wycofać rakiem.

    gość gadający o tym co mu się wydaje mówi o konkretach. ROTFL

  • 364. Data: 2015-06-18 15:32:35
    Od: masti <g...@t...hell>

    cef wrote:

    > Tak już zupełnie obok tematu - czy ktoś gdzieś widział, żeby w innych
    > krajach
    > niezliczone kilometry wzdłuż drogi wycinała ekipa z podkaszarkami żyłkowymi?

    nie, gdyż koszt pracownika jest tam tak duży, że opłaca się
    mechanizować.

  • 365. Data: 2015-06-18 15:38:53
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budzik wrote:

    > Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > ROTFL
    > Skoro poprzednie nie dotarły to moze inaczej: DUPA...

    ładnie podsumowałeś swoją "argumentację"

  • 366. Data: 2015-06-18 19:19:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Nie wiem. Ty wprowadziłeś do dyskusji kwestie posiadanego
    > stażu czy doświadczenia więc na tobie spoczywa obowiązek
    > jak to udowodnić.

    Ja wprowadziłem staż poniewaz uwazam, ze wiedza w temacie zagrozen na
    drodze etc jest pochodna tego stazu.
    I jak ktos mi mówi, ze zawsze przwidzi sytuacje na drodze, ze zawsze uda mu
    sie uwaryjnie zjechac miedzy drzewa, to ta pochodna mówi mi o jego
    niewielkim doświadczeniu.
    Inaczej udowadniac rzeczywiscie bedzie trudno.
    Ale i nie jest to raczej potrzebne.

    > Jeśli nie potrafisz lub nie chcesz to uważam że powinieneś
    > mnie przeprosić za podważanie mojego. Bo tego też nie udowodnisz.
    > Czekam na twój ruch.

    Ja chyba Bartkowi zarzucałm brak doświadczenia w tym watku...
    Ale w sumie do Ciebie tez sie to odnosi, bo zdaje sie, ze to Ty
    twierdziłes, ze zawsze trafisz miedzy drzewa jak bedzie taka potrzeba.
    Jezeli zmieniłes zdanie to i moje wnioskowanie jest nieaktualne.

  • 367. Data: 2015-06-18 19:19:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > to, że Ty nie potrafisz przewidywać sytuacji na drodze to nie znaczy, że
    > inni nie potrafią. A w czasach jak jeszcze nie było Cię w planach to
    > tego uczyli na kursach

    Czego? Tego, ze nagle tir z naprzeciwka wyjezdza ci na czołówke?
    Oczywiscie wiele sytuacji przewidziec sie da i pewnie tylko dzieki temu ze
    jednak jakies umiejetnosci w tym zakresie mam - udało mi sie ładnych pare
    km przejechać bezwypadkowo.

  • 368. Data: 2015-06-18 23:19:43
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budzik wrote:

> [...]
    > jednak jakies umiejetnosci w tym zakresie mam - udało mi sie ładnych pare

    nie udowodniłeś nawet jednego kilometra przejechanego, zgodnie z Twoją
    własną definicją.

  • 369. Data: 2015-06-19 08:38:28
    Od: Bartek Kacprzak <b...@w...pl>

    W dniu 2015-06-18 o 19:19, Budzik pisze:

> [...]
    > twierdziłes, ze zawsze trafisz miedzy drzewa jak bedzie taka potrzeba.
    > Jezeli zmieniłes zdanie to i moje wnioskowanie jest nieaktualne.

    Od kiedy masz prawo jazdy?

    --
    BartekZX9R
    Ave1,8

  • 370. Data: 2015-06-19 10:50:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Bartek Kacprzak b...@w...pl ...

    > Od kiedy masz prawo jazdy?

    Od 98 roku - mój staz to około pol miliona km.
    W sumie moze juz troche wiecej - szacowałem to jakis czas temu a ostatnio
    sporo jezdze.