  • 81. Data: 2018-08-31 13:46:24
    Temat: Re: Szeryfowie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 30 Aug 2018 13:34:11 -0700 (PDT),
    z...@g...com napisał(a):

    > Suwak działa jedynie gdy oba pasy są w ruchu i są przerwy pomiędzy autami.
    > Pojawia się zwężenie i jeden pas ma możliwość zmieścić się na drugim.
    > To jest ten suwak na który buractwo się powołuje.

    Raczej nie - wtedy nie ma korka, wiec nie ma potrzeby nazywania tego
    jakos specjalnie :-)

    > Jednak następuje zagęszczenie aut na jednym pasie co doprowadza do
    > zwolnienia jazdy i braku możliwości wchłonięcia następnych
    > pojazdów. W takiej sytuacji każdy rycerz ortalionu który wyprzedza
    > taką kolumnę pojazdów i usiłuje się w nią wbić przy końcu swojego
    > pasa wymusza zatrzymanie całej kolumny która teraz nie ma już
    > miejsca dla buraka. Nie ma mowy o wjeżdżaniu na suwak gdy on jest
    > dawno zapięty. Dlatego usprawiedliwianie swojego cwaniactwa zasadą
    > suwaka mogę tłumaczyć litościwie brakiem zrozumienia tym jak on
    > działa.

    Ale skoro masz tak ograniczona przepustowosc, to korek bedzie sie
    wydluzal, a jeden pas bedzie stal pusty.
    Czy to zle ? Jak sie wydluzy tak, ze bedzie utrudnial gdzies
    wczesniej, to zle.
    No i to dziala tylko wtedy, jak sie wszyscy stosuja, a tu widzisz -
    jeden omija, setka patrzy na niego wilkiem i utrudnia.
    Albo setka omija, a tysiac stoi :-)

    A przeciez jest proste rozwiazanie - zajac dwa pasy, polaczyc sie przy
    zwezeniu.

    J.

  • 82. Data: 2018-08-31 14:11:57
    Od: z...@g...com

    Też doszedłem do wniosku że nie będzie problemu jeśli wszystkie pasy zostaną zajęte a
    wjazd na zwężenie będzie odbywał się naprzemiennie. To skróci długość korka choć nie
    skróci czasu stania. Żeby nie wyjść na chama trzeba by zacząć propagować rozwiązanie
    polegające na zajmowaniu obu pasów i konsekwentnie je stosować.

  • 83. Data: 2018-08-31 14:24:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 31 Aug 2018 05:11:57 -0700 (PDT),
    z...@g...com napisał(a):

> [...]
    > stania. Żeby nie wyjść na chama trzeba by zacząć propagować
    > rozwiązanie polegające na zajmowaniu obu pasów i konsekwentnie je

    No i niektorzy propaguja przykladem wlasnym i wychodza na chama :-)

    J.

  • 84. Data: 2018-08-31 14:27:59
    Od: z...@g...com

    W niektórych krajach bekanie przy stole jest czymś naturalnym, ale nie znam nikogo
    kto by próbował propagować ten obyczaj w naszym kraju. Ciekawe dlaczego?

  • 85. Data: 2018-08-31 14:32:05
    Od: z...@g...com

    Myślę że podstawową zasadą jest taka jazda aby stojący w korku nie czuli że ktoś
    próbuje ich ominąć i wyprzedzić. A jak się to zrobi to jest jedynie kwestia
    techniczna. Wystarczy posiadać empatię.

  • 86. Data: 2018-08-31 14:38:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 31 Aug 2018 05:32:05 -0700 (PDT),
    z...@g...com napisał(a):
    > Myślę że podstawową zasadą jest taka jazda aby stojący w korku nie
    > czuli że ktoś próbuje ich ominąć i wyprzedzić. A jak się to zrobi
    > to jest jedynie kwestia techniczna. Wystarczy posiadać empatię.

    Po prostu - trzeba samemu zostac szeryfem :-)

    Albo skorzystac z jakiegos innego :-)

    J.

  • 87. Data: 2018-08-31 17:26:26
    Od: z...@g...com

    Taka dzisiejsza obserwacja: dwa pasy zakorkowane. Prawy dochodzi do lewego i się
    kończy. Pojazdy wpuszczają się na suwak. Przed suwakiem na prawym pasie robi się ze
    sto metrów wolnego. I oczywiście zaraz znajduje się jakiś sprytny inaczej żeby
    przeskoczyć suwak i wbić się przed miejscem zapięcia.

  • 88. Data: 2018-08-31 17:30:01
    Od: z...@g...com

    Acha. Zgodnie z obietnicą postanowiłem zmniejszyć długość korka w innym miejscu bo
    tylko prawy pas był zajęty stojącymi autami. Niestety pojechał za mną tylko radiowóz
    i nikt więcej nie wsparł mojej akcji

  • 89. Data: 2018-08-31 17:36:03
    Od: "Grzesiek" <g...@d...pl>

    Użytkownik <z...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

> [...]
    > pasie robi się ze sto metrów wolnego. I oczywiście zaraz znajduje się
    > jakiś sprytny inaczej żeby przeskoczyć suwak i wbić się przed miejscem

    Ale o co ci chodzi ?
    W czym problem ?
    Ma wolny pas to jedzie.

  • 90. Data: 2018-08-31 17:39:24