eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySzeryfowie
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 107

  • 101. Data: 2018-09-01 14:46:12
    Temat: Re: Szeryfowie
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-08-30 o 21:19, z...@g...com pisze:

    >
    > Widuję też takich, którzy kretynów stojących w korku wyprzedzają poboczem, bo skoro
    wybudowano pobocze, to przecież można po nim jeździć. a jak dojadą do końca pobocza,
    to jakiś kretyn, miękka buła wpuści takiego przed którym świat klęka, bo to jakieś
    bożyszcze w ortalionie i BMW. Ostatnio widziałem takiego pod Kielcami, ale on z
    Ukrainy był więc miał prawo bo tam się inaczej jeździ. A co się natrąbił że go nie
    chcę puścić lewym pasem. Jak go w końcu wpuszczono na suwak, to wyprzedził wszystkich
    poboczem. Gieroj.
    >

    No i właściwie miał rację. W takich miejscach brakuje pasów więc trzeba
    wykorzystać wszystko co się da. Najlepiej jakby drogowcy to oznakowali.


  • 102. Data: 2018-09-01 14:48:59
    Temat: Re: Szeryfowie
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-08-30 o 21:32, Cavallino pisze:
    > W dniu 30-08-2018 o 21:19, z...@g...com pisze:
    >
    >>> Po to wybudowano dwa pasy żeby nimi jechać.
    >>> Kretyn, który tego nie rozumie, nie jest wart ani odrobiny litości.
    >>>
    >>> Niech sobie w swoim kretyniźmie stoi - im dłużej, tym lepiej.
    >>
    >> Widuję też takich, którzy kretynów stojących w korku wyprzedzają
    >> poboczem,
    >
    > Nie mówimy o łamaniu przepisów.

    Nie mówimy o przepisach to jak możemy je łamać lub nie łamać. Tzn ja nie
    mówię bo by to położyło jakiekolwiek sensowne racje na rzecz martwego
    przepisu.

    > Jak nie widzisz różnicy między tymi sytuacjami, to najpierw się doucz, a
    > potem zaczynaj tu pisać.

    Ustalmy, nie przychodzę tutaj uczyć się przepisów. Jak Ty przychodzisz
    to raczej coś pomyliłeś. Dobrze jest jakieś przepisy znać, ale nie
    jesteśmy prawnikami by się nimi tak bardzo przejmować.

    > EOD

    No i właśnie, o czym tu dyskutować jak nie przyjmujesz argumentów.


  • 103. Data: 2018-09-01 14:50:14
    Temat: Re: Szeryfowie
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-08-30 o 21:08, Cavallino pisze:
    > W dniu 30-08-2018 o 19:22, z...@g...com pisze:
    >> Cavalino. Wciskanie się na siłę jedynie spowalnia ruch.
    >
    > Oczywiście.
    > Dlatego właśnie trzeba jechać na zamek, nie wciskając się na siłę.
    > Ja nigdy się na siłę nie wciskam, grzecznie i powoli jadę do końca i w
    > razie czego się zatrzymuję.
    > Nie zdarzyło zresztą się bardzo dawna, żebym musiał się zatrzymywać.
    > Zresztą w Poznaniu zamek po prostu działa, a że w innych regionach
    > buractwa jest więcej i nie chcą się dostosować do zasady zamka, to już
    > nie moja wina.

    Wszędzie działa. Nie spotkałem miejsca w którym by nie działało. Ale
    ludzie się boją, nie wierzą, że zostaną wpuszczeni.


  • 104. Data: 2018-09-01 14:54:12
    Temat: Re: Szeryfowie
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-08-30 o 22:01, Grzesiek pisze:

    >
    >> Zależy od sytuacji. Jeśli nie ma korka, to wyprzedzam. Jeśli jest
    >> korek, to zjeżdżam na prawo
    > żeby się w nim ustawić. Jeśli oba pasy są zajęte to nie ma znaczenia
    > gdzie stanę.
    > Jeśli tylko prawy pas jest zajęty, to ustawiam się za ostatnim pojazdem
    > stającym na prawym
    > pasie, bo wiem że jeśli pojadę lewym, to będę musiał się wbijać pomiędzy
    > auta stojące
    > na prawym pasie. To jest coś w rodzaju proszenia o łaskę i  jałmużnę.
    >> Honor mi na to nie pozwala.
    >
    > Ja zawsze wpuszczam i inni mnie też wpuszczają,
    > czyli działa zamek.
    > Ale ja jeżdże niedaleko granicy z Niemcami, więc może dlatego
    > zamek działa.
    >

    Jeżdżę po Polsce i nie widzę różnicy


  • 105. Data: 2018-09-01 14:56:39
    Temat: Re: Szeryfowie
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-08-30 o 22:34, z...@g...com pisze:
    > Suwak działa jedynie gdy oba pasy są w ruchu i są przerwy pomiędzy autami. Pojawia
    się zwężenie i jeden pas ma możliwość zmieścić się na drugim. To jest ten suwak na
    który buractwo się powołuje. Jednak następuje zagęszczenie aut na jednym pasie co
    doprowadza do zwolnienia jazdy i braku możliwości wchłonięcia następnych pojazdów. W
    takiej sytuacji każdy rycerz ortalionu który wyprzedza taką kolumnę pojazdów i
    usiłuje się w nią wbić przy końcu swojego pasa wymusza zatrzymanie całej kolumny
    która teraz nie ma już miejsca dla buraka. Nie ma mowy o wjeżdżaniu na suwak gdy on
    jest dawno zapięty. Dlatego usprawiedliwianie swojego cwaniactwa zasadą suwaka mogę
    tłumaczyć litościwie brakiem zrozumienia tym jak on działa.
    >

    Tu nie ma żadnego cwaniactwa. Jest proste spostrzeżenie, że lepiej
    wykorzystamy drogę zajmując oba pasy.


  • 106. Data: 2018-09-01 15:14:37
    Temat: Re: Szeryfowie
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-08-31 o 14:11, z...@g...com pisze:
    > Też doszedłem do wniosku że nie będzie problemu jeśli wszystkie pasy zostaną zajęte
    a wjazd na zwężenie będzie odbywał się naprzemiennie. To skróci długość korka choć
    nie skróci czasu stania. Żeby nie wyjść na chama trzeba by zacząć propagować
    rozwiązanie polegające na zajmowaniu obu pasów i konsekwentnie je stosować.
    >

    Ależ skróci czas stania, jeśli korek skróci się na tyle by umożliwić
    zjazd pojazdów, które tego chcą.


  • 107. Data: 2018-09-01 19:16:12
    Temat: Re: Szeryfowie
    Od: z...@g...com

    Kk. To odpowiedz na proste pytanie. Czy wbijanie się pojazdu z boku zwiększa prędkość
    pojazdów stojących w korku ?

strony : 1 ... 10 . [ 11 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: